abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 21 maart 2007 @ 11:31:26 #51
137158 Elounda
the world is yours!
pi_47503914
quote:
Op woensdag 21 maart 2007 11:30 schreef Pleione het volgende:
ik ga volgende week een weekje op vakantie... die week daarop ga ik in asiels kijken...
ooooh ik kan bijna niet wachten, heb er zo'n zin in.
Zit de hele tijd op kattensite's te snuffelen en bij asiels online...

*popel popeldepopel popel*
Leuk is dat hè?
Maar eerst goed kijken hoor, voordat je een beslissing neemt.
En alvast een fijne vakantie!
Op maandag 19 februari 2007 15:27 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
OoooOOoh, the bitch is back! Ga kinderen baren en schoonmaken.
pi_47504030
quote:
Op woensdag 21 maart 2007 11:31 schreef Elounda het volgende:

[..]

Leuk is dat hè?
Maar eerst goed kijken hoor, voordat je een beslissing neemt.
En alvast een fijne vakantie!
dankjewel

enneh denk je dat ik als ik er eentje op het oog heb daar een paar keer bij moet gaan kijken voor ik hem meeneem?
  woensdag 21 maart 2007 @ 11:42:27 #53
137158 Elounda
the world is yours!
pi_47504314
quote:
Op woensdag 21 maart 2007 11:34 schreef Pleione het volgende:

[..]

dankjewel

enneh denk je dat ik als ik er eentje op het oog heb daar een paar keer bij moet gaan kijken voor ik hem meeneem?
Zou ik wel doen als ik jou was. Heb zelf als vrijwilliger in een Dierenasiel gewerkt en het is niet ongebruikelijk dat mensen 2 keer komen kijken naar een kat.
Tenzij je natuurlijk hopeloos verliefd wordt...........
Nee maar zonder gekheid, gewoon een paar keer kijken als je dat wilt (geef dit ook aan bij het asiel, dan weten ze dat ze de kat nog even vast moeten houden) en zorg dat je veel informatie inwint over de kat
(eigenschappen, karakter, eigenaardigheden, ziektes in het verleden, gacastreerd/gesterilliseerd, etc).
Succes
  woensdag 21 maart 2007 @ 12:22:36 #54
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_47505772
quote:
Op woensdag 21 maart 2007 11:34 schreef Pleione het volgende:

[..]

dankjewel

Ik zou erheen gaan en wel even de tijd nemen om met de vrijwilligers te praten en met de kat kennis te maken. Kijken of het klikt.

De laatste keer had ik de poes op internet gezien. Het fotootje was heel vaag, maar ik 'viel' vooral voor de omschrijving. Ik sliep er haast niet van en heb de dag van tevoren nog gebeld of ze er nog wel was (om niet voor niks de rit met een gecharterde auto ernaartoe te maken).

Poes keek me aan en 'zei' direct: 'Aai mij!' Toen was het beklonken.
The love you take is equal to the love you make.
pi_47509293
quote:
Op woensdag 21 maart 2007 10:45 schreef Elseetje het volgende:

[..]

Daar moet je wel mee oppassen. Als je 'm te vroeg laat castreren dan heb je kans dat je de groei van de penis stoort, en dan heeft 'ie een verhoogde kans op blaasgruis (waar katers sowieso al meer kans op hebben).
kans op blaasgruis heeft hj niet, want hij krijgt rauw voer
  woensdag 21 maart 2007 @ 14:04:14 #56
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_47509392
Ik heb een poesje én een kat. Wat me meteen al opvalt is dat de poes wel erg klein is vergeleken met hoe groot de kat was op die leeftijd (poes is een maand of 5, kat bijna 2,5). Verder merk ik niet veel verschil in gedrag, maar de poes is nog niet geholpen, dus ik ga ongetwijfeld nog wat merken .
Niet meer actief op Fok!
pi_47509436
bereid je maar voor op nachtelijke zangconcerten van je nu nog lieve poes
pi_47509499
quote:
Op woensdag 21 maart 2007 14:00 schreef So_Addictive het volgende:

[..]

Dan houden ze wel kans, maar die vermindert met zo'n 80% . (onderzoek van Waltham centre naar "all wet diets")
pi_47509752
quote:
Op woensdag 21 maart 2007 10:45 schreef Elseetje het volgende:

[..]

Daar moet je wel mee oppassen. Als je 'm te vroeg laat castreren dan heb je kans dat je de groei van de penis stoort, en dan heeft 'ie een verhoogde kans op blaasgruis (waar katers sowieso al meer kans op hebben).
Achterhaalde info gebaseerd op een slecht onderzoek uit 1977. Huidige info over castreren op jonge leeftijd met alle onderzoeken erbij staat hier.
pi_47509761
quote:
Op woensdag 21 maart 2007 14:07 schreef LadyLovelyLocks het volgende:

[..]

Dan houden ze wel kans, maar die vermindert met zo'n 80% . (onderzoek van Waltham centre naar "all wet diets")
Ehh Waltham is producent van onder andere Whiskas en Royal Canin, de brokkenmaffia dus. Niet echt betrouwbaar

en 'Wet' voer is nog niet hetzelfde als rauw voeren. Daar wordt denk ik blikvoer mee bedoeld... maar voor die discussie kun je beter naar www.barfplaats.nl

[ Bericht 2% gewijzigd door So_Addictive op 21-03-2007 14:20:47 ]
pi_47509968
quote:
Op woensdag 21 maart 2007 14:15 schreef So_Addictive het volgende:

[..]

Ehh Waltham is producent van onder andere Royal Canin, de brokkenmaffia dus. Niet echt betrouwbaar

en 'Wet' voer is nog niet hetzelfde als rauw voeren. Daar wordt denk ik blikvoer mee bedoeld... maar voor die discussie kun je beter naar www.barfplaats.nl
Ik voer al jaren rauw Vond je het niet knap dat een brokkenfabrikant een onderzoek heeft gesponserd wat aantoont dat natvoer beter is ? Ook katten op rauw kunnen blaasgruis krijgen, ze komen ook op Barfplaats weleens voorbij. Niet alles heeft te maken met dieet, ook blaasgruis in de familie, overgewicht etc zijn risicofactoren. Een nat dieet is een nat dieet, ik ben blij met 80% gezondheidswinst en reken me verder niet rijk

Oh ja, TS; ik ben zelf dol op katers, gecastreerde katers zijn zulke aanhankelijke beestjes (mijn poes wat minder, ook geen schootzitter) .
  woensdag 21 maart 2007 @ 14:22:32 #62
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_47510029
quote:
Op woensdag 21 maart 2007 14:05 schreef So_Addictive het volgende:
bereid je maar voor op nachtelijke zangconcerten van je nu nog lieve poes
ze zingt maar raak; ik hoor d'r toch niet (ben slechthorend) .
Niet meer actief op Fok!
pi_47510111
quote:
Op woensdag 21 maart 2007 14:20 schreef LadyLovelyLocks het volgende:

[..]

Vond je het niet knap dat een brokkenfabrikant een onderzoek heeft gesponserd wat aantoont dat natvoer beter is ?
Ik ben verbaasd !
pi_47510123
ik heb een paar weken geleden ook voor het eerst een kater bij het asiel gehaalt, op www.dierenasiels.nl kan je er een in je omgeving vinden.
mijn tip is er gewoon naartoe gaan en kijken of ze wat leuks hebben en er goed over nadenken
pi_47519425
quote:
Op woensdag 21 maart 2007 14:00 schreef So_Addictive het volgende:

[..]

Ik bedoelde niet jou persoonlijk, maar je advies van vroeg castreren. Ik had daar advies naar TS achteraan.
pi_47519493
quote:
Op woensdag 21 maart 2007 14:14 schreef LadyLovelyLocks het volgende:

[..]

Achterhaalde info gebaseerd op een slecht onderzoek uit 1977. Huidige info over castreren op jonge leeftijd met alle onderzoeken erbij staat hier.
Wil jij dan de dierenbescherming even vertellen dat ze onzin uitkramen? Je link heb ik vluchtig doorgelezen, maar daar las ik vooral dat ze vroeg castreren om ongewenste situatiese te voorkomen, niet omdat het medisch net zo verantwoord is. Maar ik zal het op een later tijdstip goed lezen.
  woensdag 21 maart 2007 @ 18:51:42 #67
160596 Doemijdiemaar
Ja, vind ik ook!
pi_47520739
Van onze katten die ik me kan herinneren waren er 3 katers en 2 poezen. Van de 3 katers waren/zijn er 2 van de 3 niet zulke schootzitters, de 2 poezen waren/zijn allebei enorme knuffels. Ik denk dat het gewoon meer aan het karakter ligt en ook of ze als kitten gewend zijn aangehaald te worden?

Ik weet wel dat toen wij onze katten als kittens in huis kregen mn ouders net 2 nieuwe leren fauteuils gekocht hadden, maar die eerst nog een paar maanden weg hebben laten zetten. Jonge katjes racen en spelen graag en of dat nu schaatsend over de gladde parketvloer is of jagend over een nieuwe bank gaat maakt ze niks uit. Kittens zijn gewoon de eerste tijd iets meer werk.
Those who try to be different, are all the same.
pi_47522184
quote:
Op woensdag 21 maart 2007 09:19 schreef Pleione het volgende:

[..]

oke krabpaal... en wat voor speeltjes vinden ze nog meer leuk?

Heb meteen gezocht op dat asiel wat je noemt, kan het ook zijn dat het Voorthuizen (gemeente barneveld) was?
Wel grappig, daar zijn de katten voor 30,- en op veel andere plaatsen een stuk duurder. Het zit hem dus niet in de prijs?
Klopt als een bus. Voorthuizen ja! En nee, het zit hem niet in het geld. Ik heb het geeneens vergeleken. Sta er dan ook van te kijken dat het elders duurder is. Maar dat het goed zit ga je absoluut zien als je daar bent, want het is echt heel goed verzorgd (al zou de site je anders doen vermoeden).

Verder zijn balletjes leuk, muisjes aan touw, muisjes zonder touw, alles zo'n beetje wat je kan kopen in de dierenwinkel. Oh, en denk aan een mandje. Zo'n kleintje waar ze zich in op kunnen rollen. Blijven ze lekker warm en zo..
pi_47522368
quote:
Op woensdag 21 maart 2007 11:42 schreef Elounda het volgende:

[..]

Zou ik wel doen als ik jou was. Heb zelf als vrijwilliger in een Dierenasiel gewerkt en het is niet ongebruikelijk dat mensen 2 keer komen kijken naar een kat.
Tenzij je natuurlijk hopeloos verliefd wordt...........
Nee maar zonder gekheid, gewoon een paar keer kijken als je dat wilt (geef dit ook aan bij het asiel, dan weten ze dat ze de kat nog even vast moeten houden) en zorg dat je veel informatie inwint over de kat
(eigenschappen, karakter, eigenaardigheden, ziektes in het verleden, gacastreerd/gesterilliseerd, etc).
Succes
Hmm, als ik dat gedaan had dan had ik ze nou niet gehad. Een stel die na mij binnenkwam had het net over de katten toen ik weer terug kwam van betalen. Meisje was helemaal verdrietig dat ik ze al had meegenomen. Of je moet ze kunnen reserveren natuurlijk
  donderdag 22 maart 2007 @ 09:12:52 #70
137158 Elounda
the world is yours!
pi_47538061
quote:
Op woensdag 21 maart 2007 19:35 schreef Tarabass het volgende:

[..]

Hmm, als ik dat gedaan had dan had ik ze nou niet gehad. Een stel die na mij binnenkwam had het net over de katten toen ik weer terug kwam van betalen. Meisje was helemaal verdrietig dat ik ze al had meegenomen. Of je moet ze kunnen reserveren natuurlijk
Zie mijn vorige post:
(geef dit ook aan bij het asiel, dan weten ze dat ze de kat nog even vast moeten houden)
pi_47550611
YEAHHHHH vandaag bij verschillende asiels geweest en eentje heeft mijn hart gestolen.
Het is een 'meisje' geworden, en ze houden die een weekje vast (omdat ik volgende week niet thuis ben)
Heb een mooie krabpaal gekocht, een poezenmandje, speeltjes, poepbak, vervoerbak enz enz...
ik ben zooooooooo blij en kan niet wachten.
  donderdag 22 maart 2007 @ 16:03:01 #72
137158 Elounda
the world is yours!
pi_47550673
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 16:01 schreef Pleione het volgende:
YEAHHHHH vandaag bij verschillende asiels geweest en eentje heeft mijn hart gestolen.
Het is een 'meisje' geworden, en ze houden die een weekje vast (omdat ik volgende week niet thuis ben)
Heb een mooie krabpaal gekocht, een poezenmandje, speeltjes, poepbak, vervoerbak enz enz...
ik ben zooooooooo blij en kan niet wachten.
Leuk
Alvast gefeliciteerd met je nieuwe huisgenoot.
Zou leuk zijn als je wat foto's kan plaatsen als je terugbent van vakantie.
pi_47550927

Deze foto komt van de site af... Als ze hier woont zal ik zelf wat foto's maken.
Ze is klein gebouwd, ongeveer 2.5 jaar oud en een klein beetje verlegen maar wel erg knuffelig...
  donderdag 22 maart 2007 @ 16:13:55 #74
137158 Elounda
the world is yours!
pi_47551008
Jammer, maar ik zie een gele kikker. Image Hosting werkt niet op Fok....
Spannend allemaal hoor, ik snap goed dat je niet kunt wachten. En leuk ook dat ze knuffelig is!
pi_47551098
ohwww... oeps waar kan ik hem wel uploaden (zonder allemaal ingewikkelde inlog dingen vooraf?)
en ik kan inderdaad niet wachten...

zit nu zelf maar met de speeltjes te spelen
  donderdag 22 maart 2007 @ 16:17:56 #76
137158 Elounda
the world is yours!
pi_47551142
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 16:16 schreef Pleione het volgende:
ohwww... oeps waar kan ik hem wel uploaden (zonder allemaal ingewikkelde inlog dingen vooraf?)
en ik kan inderdaad niet wachten...

zit nu zelf maar met de speeltjes te spelen
Speel ze

Ik gebruik zelf altijd www.tinypic.com.
Simpel, snel en makkelijk, zonder inlognamen, codes, e.d.
pi_47551243
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 16:17 schreef Elounda het volgende:

[..]

Speel ze

Ik gebruik zelf altijd www.tinypic.com.
Simpel, snel en makkelijk, zonder inlognamen, codes, e.d.
ah dankjewel, die is zeker handig!

is ze nu wel zichtbaar?
  donderdag 22 maart 2007 @ 16:23:13 #78
137158 Elounda
the world is yours!
pi_47551336
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 16:20 schreef Pleione het volgende:

[..]

ah dankjewel, die is zeker handig!

[afbeelding]

is ze nu wel zichtbaar?
Jaaaaa.... ze is er hoor!
Ze is leuk joh, met die zwart witte vlekken.
Heb je al een naam bedacht? Of moeten we daar tot volgende week op wachten?
pi_47551393
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 16:23 schreef Elounda het volgende:

[..]

Jaaaaa.... ze is er hoor!
Ze is leuk joh, met die zwart witte vlekken.
Heb je al een naam bedacht? Of moeten we daar tot volgende week op wachten?
ze heeft een naam die ik eigenlijk best wel leuk vind.
Denk dat ik die naam hou: Diva
maar goed... misschien bedenk ik me nog...
  donderdag 22 maart 2007 @ 16:26:09 #80
137158 Elounda
the world is yours!
pi_47551441
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 16:24 schreef Pleione het volgende:

[..]

ze heeft een naam die ik eigenlijk best wel leuk vind.
Denk dat ik die naam hou: Diva
maar goed... misschien bedenk ik me nog...
Nee, Diva is hartstikke leuk, en past ook wel bij haar op het eerste gezicht..
Ik zou het bij Diva laten
Nogmaals het is zo te zien een mooie poes, met die vlekken en die grote groene ogen
pi_47551507
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 16:26 schreef Elounda het volgende:

[..]

Nee, Diva is hartstikke leuk, en past ook wel bij haar op het eerste gezicht..
Ik zou het bij Diva laten
Nogmaals het is zo te zien een mooie poes, met die vlekken en die grote groene ogen
ik ga even de pluisjes opzuigen, van de krabpaal/stellage opbouwen

Tot later
  donderdag 22 maart 2007 @ 16:29:10 #82
137158 Elounda
the world is yours!
pi_47551563
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 16:27 schreef Pleione het volgende:

[..]

ik ga even de pluisjes opzuigen, van de krabpaal/stellage opbouwen

Tot later
Later, leuk dat je ontwikkelingen even laat weten
pi_47553867
quote:
Op maandag 19 maart 2007 19:19 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Heb je genoeg ruimte? Ben je vaak thuis? Hoe ga je het regelen als je eens een weekendje weg wil?

Een kat kan oud worden. Wil je wel zo lang aan hem of haar vastzitten?
Ik heb ook een kater van de boerderij, vanaf het begin zat hij binnen omdat ik op een flatje woonde; vanaf het begin hem aangeleerd in zijn riemandje te reizen als ik ergens heen ging; zo nam ik hem vaak mee naar mijn ouders (daar stond dan een kattebak ed klaar). Als je dit leert vanaf dat ie kitten ids, is het geen probleem. In de trein / bus had ie een halsband en riempje om en kon dus op schoot zitten |(zonder weglooprisico).
pi_47553911
Oh ik zie nu dat je d'r al hebt en dat het geen kitten meer is; dan heeft hopelijk een ander nog iets aan mijn tip.
  donderdag 22 maart 2007 @ 17:32:23 #85
137158 Elounda
the world is yours!
pi_47553999
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 17:28 schreef Katinkat het volgende:

[..]

Ik heb ook een kater van de boerderij, vanaf het begin zat hij binnen omdat ik op een flatje woonde; vanaf het begin hem aangeleerd in zijn riemandje te reizen als ik ergens heen ging; zo nam ik hem vaak mee naar mijn ouders (daar stond dan een kattebak ed klaar). Als je dit leert vanaf dat ie kitten ids, is het geen probleem. In de trein / bus had ie een halsband en riempje om en kon dus op schoot zitten |(zonder weglooprisico).
Leuk is dat hè? Dat je een kat dat soort dingen toch kan aanleren.
Ik woonde voorheen ook op een flatje en liet mijn kat gewoon uit aan een tuigje. Vond ie prachtig.
Nu woon ik in een benedenwoning en gaat de kat wel naar buiten (niet te ver weg hoor, hij is al 18 en blijft zelf altijd dicht bij huis), maar als ik een stukje ga wandelen, wandelt hij nog altijd als een hondje achter me aan.
Ook nam ik hem altijd mee naar mijn moeder toe, die had idd ook een kattebak en eten voor hem.
Nu doe ik dat niet meer want ik merk dat het hem te vermoeiend begint te worden.
pi_47569146
wat een leuke poes!!
ze lijkt wel wat op mijn vorige poes, was echt een schat van een beest!
die moest altijd s'avonds mee naar boven....en dan kwam ze op mijn ben lopen klieren net zo lang tot ik op mijn rug lag....en dan kwam ze even lekker liggen kroelen en knuffelen totdat ik zoiets had van nu is het genoeg...en dan ging ze rustig op mijn voeteneind liggen tot de volgende ochtend....
Terwijl ik dit typ is haar zusje bij mij op schoot komen liggen....en is aan het kijken naar hoe ik aan het typen ben
Poezen kunnen dus ook heel aanhankelijk en knuffelig zijn!!
pi_47592981
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 09:12 schreef Elounda het volgende:

[..]

Zie mijn vorige post:
(geef dit ook aan bij het asiel, dan weten ze dat ze de kat nog even vast moeten houden)
Sorry, overheen gelezen. Dacht dat ze dat ook niet deden eerlijk gezegd.

OT: Coole poes! Gefeliciteerd! En gezien het feit dat je dit topic opent en er echt over nadenkt gaat volgens mij dit poesje nog een heel leuk leven leiden.. Heel veel geluk ermee en ook ik houd dit topic goed in de gaten..
  vrijdag 23 maart 2007 @ 19:57:27 #88
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_47593083
Ach, gemist dat je al een 'aan de haak' hebt! Gefeliciteerd en houd ons op de hoogte.
pi_47970788
Daar ben ik weer

Vanmiddag het poesje gehaald. In de auto was ze best rustig, maar thuis gekomen ging ze gelijk onder de bank zitten.
Lijkt me op zich wel normaal hè, effe wennen enzo...
Maareh, hoe wijs ik haar nu het voer en kattebak aan als ze daar zo blijft zitten??

dinsdag 3 april 2007 @ 17:38:50 #90
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_47971173
quote:
Op dinsdag 3 april 2007 17:29 schreef Pleione het volgende:
Daar ben ik weer

Vanmiddag het poesje gehaald. In de auto was ze best rustig, maar thuis gekomen ging ze gelijk onder de bank zitten.
Lijkt me op zich wel normaal hè, effe wennen enzo...
Maareh, hoe wijs ik haar nu het voer en kattebak aan als ze daar zo blijft zitten??

ze komt er vanzelf wel onder vandaan als ze honger krijgt. Als je je toch zorgen maakt:

Het poesje van de moeder van m'n huisgenoot zat de eerste dag ook onder de bank. We hebben de bank opgetild, poesje er weg gepakt en haar toen even bij de kattenbak en voerbak gezet.

Nooit problemen mee gehad . Komt goed, hoor .
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 3 april 2007 @ 17:40:17 #91
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_47971231
Foorceer vooral niet. Ik zou haar de eerste tijd met rust laten, laat haar lekker wennen.
  dinsdag 3 april 2007 @ 17:47:35 #92
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_47971542
quote:
Op dinsdag 3 april 2007 17:40 schreef Lienekien het volgende:
Foorceer vooral niet. Ik zou haar de eerste tijd met rust laten, laat haar lekker wennen.
en daar beginnen de tegenstrijdige adviezen die mij destijds ook het hoofd op hol hebben gejaagd weer .
Niet meer actief op Fok!
pi_47971543
mijn vriendje is nu net weggegaan en ze kwam gelijk onder de bank vandaan hihihi. Ze heeft zelf even bij de kattebak gesnuffeld, dat is genoeg lijkt me?
Ojee ze is naar boven gegaan, dadelijk rolt ze van de trap af
  dinsdag 3 april 2007 @ 18:02:41 #94
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_47972186
quote:
Op dinsdag 3 april 2007 17:47 schreef Viking84 het volgende:

[..]

en daar beginnen de tegenstrijdige adviezen die mij destijds ook het hoofd op hol hebben gejaagd weer .
Volgens mij heb ik je destijds wel goed geadviseerd, of niet?
pi_47973580
en af en toe stinkt ze.... misschien wel continu maar ik ruik het af en toe in een vlaag. Het is niet haar vacht volgens mij, daar heb ik al aan gesnuffeld. Zijn het scheetjes ofzo???
  dinsdag 3 april 2007 @ 19:14:30 #96
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_47974798
quote:
Op dinsdag 3 april 2007 18:42 schreef Pleione het volgende:
en af en toe stinkt ze.... misschien wel continu maar ik ruik het af en toe in een vlaag. Het is niet haar vacht volgens mij, daar heb ik al aan gesnuffeld. Zijn het scheetjes ofzo???
Dat kan. Wat kreeg ze te eten, wat geef jij haar?
pi_47974882
ze kreeg brokjes, water en af en toe uit een blikje...

En dat gaat ze ook van mij krijgen... (maar heb haar nog maar een paar uurtjes dus)
  dinsdag 3 april 2007 @ 19:19:05 #98
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_47974974
Ja, in het begin zou ik ook geven wat ze gewend was. Eventueel kun je later overschakelen.

De meningen over wat goede voeding voor een kat is, zijn verdeeld. Zelf geef ik een zakje natvoer per dag en daarnaast een afgepaste hoeveelheid Royal Canin droge brokjes. Stevige drollen zijn een goed teken.

Misschien is je poes wat windering van de zenuwen.
pi_47976212
quote:
Op dinsdag 3 april 2007 19:19 schreef Lienekien het volgende:
Ja, in het begin zou ik ook geven wat ze gewend was. Eventueel kun je later overschakelen.

De meningen over wat goede voeding voor een kat is, zijn verdeeld. Zelf geef ik een zakje natvoer per dag en daarnaast een afgepaste hoeveelheid Royal Canin droge brokjes. Stevige drollen zijn een goed teken.

Misschien is je poes wat windering van de zenuwen.
hihi ja dat dacht ik ook al.

ze is echt een schatje
  dinsdag 3 april 2007 @ 19:52:47 #100
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_47976320
Kun je d'r al aaien? En hoe heet ze? Ik zou tegen haar praten op mijn liefste poezentoontje.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')