ik laat al de hele dag mijn ware zelf zien!quote:Op maandag 19 maart 2007 19:32 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Maar nu laat je een beetje je ware ik zien![]()
Dat vind ik tiet-waardig![]()
goed idee!quote:Op maandag 19 maart 2007 19:36 schreef remlof het volgende:
[..]
Je kan zelfs die poll nog in de OP van dit topic zetten
quote:Op maandag 19 maart 2007 19:32 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Nee, heb toch gezegd dat het niet zo makkelijk ging?quote:
quote:Op maandag 19 maart 2007 19:49 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Nee, heb toch gezegd dat het niet zo makkelijk ging?
Beloofd is beloofdquote:Op maandag 19 maart 2007 19:32 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Niet beloofd dat je ze kreeg. Alleen dat je een puntje hebt gescoord door lief te zijnquote:
Ah oké daar doe ik het voorquote:Op maandag 19 maart 2007 19:56 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Niet beloofd dat je ze kreeg. Alleen dat je een puntje hebt gescoord door lief te zijn![]()
Zullen we anders neuken, en dan mag je je bh aanhoudenquote:Op maandag 19 maart 2007 19:56 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Niet beloofd dat je ze kreeg. Alleen dat je een puntje hebt gescoord door lief te zijn![]()
Hahaha. Okee, jij bent grappig, ook puntje voor jouquote:Op maandag 19 maart 2007 19:59 schreef KansloosForEver het volgende:
[..]
Zullen we anders neuken, en dan mag je je bh aanhouden
quote:Op maandag 19 maart 2007 19:59 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Hahaha. Okee, jij bent grappig, ook puntje voor jou
dat maakt het alweer een beetje beterquote:
Nou, Kanloos 1, miodzio 1, en vooruit, jij ook 1 voor dit topic.quote:Op maandag 19 maart 2007 20:03 schreef isama het volgende:
op hoeveel punten staan we nu dan?
Ja, mee eens, maar ja, wat doe je eraan?quote:Op maandag 19 maart 2007 20:07 schreef Obscurus het volgende:
Wel een beetje een vaag topic
Vind je ook niet Juf Ladidadida?
Niet meer reagerenquote:Op maandag 19 maart 2007 20:08 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Ja, mee eens, maar ja, wat doe je eraan?
en dan?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |