Als jij ze graag wilt laten zien vind ik dat niet erg natuurlijk. ZIe ik eindleijk eens echte tieten in mijn levenquote:Op maandag 19 maart 2007 17:44 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Dus je wilt ze niet echt heel graag zien?
quote:
saids who??quote:
Eerst Engels leren aub.quote:
Hm, dat klinkt niet veel belovend..quote:Op maandag 19 maart 2007 17:46 schreef KansloosForEver het volgende:
[..]
Als jij ze graag wilt laten zien vind ik dat niet erg natuurlijk. ZIe ik eindleijk eens echte tieten in mijn leven
quote:Op maandag 19 maart 2007 17:48 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Hm, dat klinkt niet veel belovend..
Vind jij wel? Jij niks beters te bieden?quote:
TS IS PWNT!!quote:Op maandag 19 maart 2007 17:49 schreef Soli het volgende:
welke geëmancipeerde vrouw noemt zich trouwens "wijfje"?
Ja maar we hebben je heus wel door heur, remlofje !quote:Op maandag 19 maart 2007 17:08 schreef remlof het volgende:
Ik heb je toch netjes op weg geholpen zonder om tieten te vragen?
vraag yvonne ff als oppas, dan welquote:Op maandag 19 maart 2007 17:49 schreef sunshine het volgende:
Ik ga zo weer werken. Gedragen jullie je een beetje?
geemancipeerde kloon zal je bedoelenquote:Op maandag 19 maart 2007 17:49 schreef Soli het volgende:
Wel eens humor gehoord?? H U M O Rquote:Op maandag 19 maart 2007 17:49 schreef Soli het volgende:
Yvonne?quote:
15, verder waar.quote:Op maandag 19 maart 2007 17:50 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
welkom op ONZ, viswijfje
het is de harde realiteit, de meesten van ons zijn 30+ met uitkering of melkert banen, weinig succes met de dames
en we krijgen nooittieten van menig jonge FOK!ster te zien, dus vandaar dat we om tieten vragen
Ja, humor is op één user bashen en dan hard lachen omdat die er zo serieus op in gaat.quote:Op maandag 19 maart 2007 17:50 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
Wel eens humor gehoord?? H U M O R
kan geen kwaad hoor.. sollie!!![]()
Je bent toch juf? dan kan je mij dat ook vast wel leren. Dat verhaal met de bijtjes enzoquote:Op maandag 19 maart 2007 17:48 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Hm, dat klinkt niet veel belovend..
quote:Op maandag 19 maart 2007 17:52 schreef Soli het volgende:
[..]
Ja, humor is op één user bashen en dan hard lachen omdat die er zo serieus op in gaat.
Je bent geklassificeerd als spamhoer. Je ban wordt achter de schermen geregeld. Tot ziens, zwakste schakel!quote:Op maandag 19 maart 2007 17:50 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
Wel eens humor gehoord?? H U M O R
kan geen kwaad hoor.. sollie!!![]()
(en wijf klinkt zo ordie!)
he, wat doet dat plaatje op de eerste bladzijde ineens ?![]()
Hoezo? Ik ben bloedserieus hoorquote:Op maandag 19 maart 2007 17:52 schreef Soli het volgende:
[..]
Ja, humor is op één user bashen en dan hard lachen omdat die er zo serieus op in gaat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |