Wat heb je gedaan? Een slotje gezet?quote:Op maandag 19 maart 2007 17:08 schreef remlof het volgende:
Ik heb je toch netjes op weg geholpen zonder om tieten te vragen?
Ik ben ook heel lief anders!quote:Op maandag 19 maart 2007 17:06 schreef Viswijfje het volgende:
Ik vind het vevrvelend dat je als nieuwbe zo je best moet doen om je te bewijzen en dat jongens dan alleen maar zeggen dat ze je serieus nemen als je fotos hebt..
Sins ik me voorstelde is alleen maar gevraagd om mijn tieten en neuken, en dat ik een kloon ben![]()
iN PLAats van dat iemand je wel even vriendelijk wegwijs maakt nee hoor!
Een paar mensen waren wel lief: Yvonne, die met die witte poes op t plaatje, en die met dat screammasker, maar verder vind ik de sfeer maar bah hier![]()
Zee ja!!
![]()
![]()
De mensen van onzin heb ik t meest mee te maken gehad dus daar zeg ik dag tegen!quote:Op maandag 19 maart 2007 17:08 schreef miodzio het volgende:
Dat je dit in onzin plaatst met PI bij een topic bewijst alleen maar dat je geen newbie bent. Volgende keer beter murp
dat dacht ik ook ja!quote:Op maandag 19 maart 2007 17:11 schreef Lexjuuuh het volgende:
Als ik zo je foto zie, ga maar weg ! doeiiii
quote:Op maandag 19 maart 2007 17:08 schreef remlof het volgende:
Ik heb zin in keiharde poepsex met jou. Stuur maar een berichtje als je dat ook wilt met mijquote:Op maandag 19 maart 2007 17:06 schreef Viswijfje het volgende:
Ik vind het vevrvelend dat je als nieuwbe zo je best moet doen om je te bewijzen en dat jongens dan alleen maar zeggen dat ze je serieus nemen als je fotos hebt..
Sins ik me voorstelde is alleen maar gevraagd om mijn tieten en neuken, en dat ik een kloon ben![]()
Een paar mensen waren wel lief: Yvonne, die met die witte poes op t plaatje, en die met dat screammasker, maar verder vind ik de sfeer maar bah hier![]()
Zee ja!!
![]()
![]()
ja, kloon.quote:Op maandag 19 maart 2007 17:12 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
De mensen van onzin heb ik t meest mee te maken gehad dus daar zeg ik dag tegen!![]()
PI??
jou ken ik nietquote:
Hij weet wel zonder een OP te lezen dat BeF een afkorting is, maar niet waarvan.quote:Op maandag 19 maart 2007 17:11 schreef Nosh het volgende:
Een kloon die zichzelf voorsteld, en met veel misbaar weer weggaat.
Heb je ook al plaatjes proberen te uploaden met '[img]C:/My Documents/katmethoed.jpeg[/img], en een kleine 32 keer gevraagd wat een kloon is?
je doet je username eer aanquote:Op maandag 19 maart 2007 17:13 schreef KansloosForEver het volgende:
[..]
Ik heb zin in keiharde poepsex met jou. Stuur maar een berichtje als je dat ook wilt met mij
quote:Op maandag 19 maart 2007 17:07 schreef mariskasl het volgende:
Mirella, mirella... maak je niet zo druk
dat staat in je email helder lichtquote:Op maandag 19 maart 2007 17:15 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
waar heb jij mijn naam vandaan????
Shit, ik heb de jouwe gemist! Waar stonden ze ook al weer?quote:Op maandag 19 maart 2007 17:14 schreef Ladidadida het volgende:
Kom je op Fok en ga je zeuren dat ze vragen of ze je tieten mogen zien![]()
Ga maar naar fancy.nl, daar zijn ze veel liever voor je, huilie![]()
geen kans, kansloos weet je wel?quote:
quote:Op maandag 19 maart 2007 17:15 schreef remlof het volgende:
[..]
Shit, ik heb de jouwe gemist! Waar stonden ze ook al weer?
is dit een manneforum dan?? nee toch!quote:Op maandag 19 maart 2007 17:14 schreef Ladidadida het volgende:
Kom je op Fok en ga je zeuren dat ze vragen of ze je tieten mogen zien![]()
post eens dan?quote:Op maandag 19 maart 2007 17:16 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Hoe kun je mijn tieten nou missen!
Zeikwijf.quote:Op maandag 19 maart 2007 17:16 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
is dit een manneforum dan?? nee toch!
Seksist!!!![]()
die wou jij toen niet postenquote:Op maandag 19 maart 2007 17:16 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Hoe kun je mijn tieten nou missen!
quote:
Toen?quote:Op maandag 19 maart 2007 17:17 schreef KansloosForEver het volgende:
[..]
die wou jij toen niet posten![]()
![]()
vind jij het gewoon dan dat ze om je tieten vragen??: lekker ongemancipeerd dan puh!quote:
*checkt profielquote:Op maandag 19 maart 2007 17:17 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Vraag je nou of je mijn tieten mag zien?!?!
![]()
![]()
![]()
![]()
ja.quote:Op maandag 19 maart 2007 17:18 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
vind jij het gewoon dan dat ze om je tieten vragen??: lekker ongemancipeerd dan puh!
Who gives a fuck, ga je aanstellenquote:Op maandag 19 maart 2007 17:18 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
vind jij het gewoon dan dat ze om je tieten vragen??: lekker ongemancipeerd dan puh!
nee, sepo, dit is lapoquote:Op maandag 19 maart 2007 17:19 schreef Biogarde het volgende:
Fipo.
Maar ik ben verlegen.quote:
fok! is ook niet voor vrouwen die daar niet tegen kunnen.quote:Op maandag 19 maart 2007 17:18 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
Oh, wacht, kan wel kloppen iddquote:Op maandag 19 maart 2007 17:19 schreef KansloosForEver het volgende:
[..]
in jouw eigen tietentopic... of praat ik nu tegen de verkeerde?![]()
quote:Op maandag 19 maart 2007 17:20 schreef Soli het volgende:
Wij willen alleen maar gewillige sletjes hier
Tss, JIJ wilt tieten zienquote:
maar dat had ik aangeklikt dat jullie dat niet konden zien!!quote:Op maandag 19 maart 2007 17:15 schreef KansloosForEver het volgende:
[..]
dat staat in je email helder licht![]()
hier is geen speld tussen te krijgenquote:Op maandag 19 maart 2007 17:20 schreef Soli het volgende:
[..]
fok! is ook niet voor vrouwen die daar niet tegen kunnen.
quote:Op maandag 19 maart 2007 17:20 schreef Soli het volgende:
Verlegen betekent wel minder kans op tieten..quote:
vrouwen en techniekquote:Op maandag 19 maart 2007 17:21 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
maar dat had ik aangeklikt dat jullie dat niet konden zien!!![]()
mietje. kap eens met dat geslijm. je verneukt het voor de echte mannen.quote:
quote:Op maandag 19 maart 2007 17:18 schreef BossFight het volgende:
Ik heb gehoord dat je met met een zelfmoordpoging nog een veel grotere schreeuw om aandacht doet. Misschien moet je dat is proberen.
Je moet hem wel de kans ggeven een echte man te worden he?quote:Op maandag 19 maart 2007 17:22 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
mietje. kap eens met dat geslijm. je verneukt het voor de echte mannen.
ik verneuk het niet, da's m'n probleemquote:Op maandag 19 maart 2007 17:22 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
mietje. kap eens met dat geslijm. je verneukt het voor de echte mannen.
jij wel?quote:Op maandag 19 maart 2007 17:23 schreef KansloosForEver het volgende:
[..]
niet doen hoor, hij is nog geen 18
We wachten gewoon totdat je een keer dronken bentquote:Op maandag 19 maart 2007 17:22 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Verlegen betekent wel minder kans op tieten..
Ik drink nietquote:Op maandag 19 maart 2007 17:24 schreef remlof het volgende:
[..]
We wachten gewoon totdat je een keer dronken bent
Dan kom je wel op een droogje te staan hoor!quote:
dan mag je niet eens blijvenquote:Op maandag 19 maart 2007 17:26 schreef Viswijfje het volgende:
Bij nadere inzien als ik dit zo lees wil ik nog helemaal niet weg want dan leren jullie het nooit!!!
En volgens mioj wilden jullie juist dat ik ga dus dan blijf ik, puh!!!
Maar naar mijn tieten mag je fluiten!!
Shit!quote:Op maandag 19 maart 2007 17:26 schreef Viswijfje het volgende:
Bij nadere inzien als ik dit zo lees wil ik nog helemaal niet weg want dan leren jullie het nooit!!!
oke, maar dan moet je ze eerst postenquote:Op maandag 19 maart 2007 17:26 schreef Viswijfje het volgende:
Tuurlijk niet, daar zijn mijn tieten te mooi voorquote:Op maandag 19 maart 2007 17:26 schreef sunshine het volgende:
[..]
Dan kom je wel op een droogje te staan hoor!
quote:Op maandag 19 maart 2007 17:26 schreef Viswijfje het volgende:
je wil te hard, daarom ga je met de vrouwen meelullen, vinden beide kampen niet leuk.quote:Op maandag 19 maart 2007 17:24 schreef isama het volgende:
[..]
ik verneuk het niet, da's m'n probleem
MA! heb je weer gedronken?quote:Op maandag 19 maart 2007 17:26 schreef sunshine het volgende:
[..]
Dan kom je wel op een droogje te staan hoor!
cheapass whore.quote:Op maandag 19 maart 2007 17:26 schreef Viswijfje het volgende:
en les 2?quote:Op maandag 19 maart 2007 17:27 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
je wil te hard, daarom ga je met de vrouwen meelullen, vinden beide kampen niet leuk.
quote:Op maandag 19 maart 2007 17:27 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
je wil te hard, daarom ga je met de vrouwen meelullen, vinden beide kampen niet leuk.
niet bijdehand gaan doen.quote:
jajaquote:
mens zeur niet en plaats je tieten.quote:Op maandag 19 maart 2007 17:06 schreef Viswijfje het volgende:
Zee ja!!
![]()
![]()
We want proof!quote:Op maandag 19 maart 2007 17:27 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, daar zijn mijn tieten te mooi voor![]()
I know you doquote:
* isama is jaloers.quote:Op maandag 19 maart 2007 17:32 schreef KansloosForEver het volgende:
Ik ga weer naar KPD, van dit topic krijg ik geen hard plassertje
Overtuig me met mooie woordenquote:
* sunshine kan er wel inquote:
goed!, maar eik bedoelde ik wat andere hulpquote:
Je kunt het niet eens zelf? Dan wil jij ook niet graag tieten zien!quote:
THE ANSWER TO THE ULTIMATE QUESTION!!!quote:
Laat ze zien, laat ze zien, laat je tieten zien ole ole!quote:
ik ben aleen niet zo goed in het typen van mooie woordenquote:Op maandag 19 maart 2007 17:36 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Je kunt het niet eens zelf? Dan wil jij ook niet graag tieten zien!
Ik kreeg net mooie PM van TS!
als dat mooie woorden zijnquote:Op maandag 19 maart 2007 17:36 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Laat ze zien, laat ze zien, laat je tieten zien ole ole!
Zo goed? Nou hup, tieten posten en snel een beetje.
Mooie woorden!quote:Op maandag 19 maart 2007 17:36 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Nee, sorry, voor een Apres Ski serenade doe ik het nietquote:Op maandag 19 maart 2007 17:36 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Jij laat je tieten toch niet zienquote:
Jij bent er zeker zo een die de sluiting van haar BH nooit loskrijgt he?quote:Op maandag 19 maart 2007 17:35 schreef isama het volgende:
[..]
goed!, maar eik bedoelde ik wat andere hulp
daten? Ik hou van Assenquote:Op maandag 19 maart 2007 17:38 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Nee, sorry, voor een Apres Ski serenade doe ik het niet![]()
Ze zijn meer waard![]()
Dat we als vrouwen elkaar moeten steunen! Gelukkig ben ik niet geëmanicipeerdquote:
die van zijn leeftijd hebben nog geen bhquote:Op maandag 19 maart 2007 17:38 schreef remlof het volgende:
[..]
Jij bent er zeker zo een die de sluiting van haar BH nooit loskrijgt he?
Zover is ie nog nooit gekomen!quote:Op maandag 19 maart 2007 17:38 schreef remlof het volgende:
[..]
Wat voor date had je gehad willen hebben?quote:
weetnie, nooit geprobeerdquote:Op maandag 19 maart 2007 17:38 schreef remlof het volgende:
[..]
In principe houd ik wel van een afgezaagde date. Het standaard uit eten en daarna gezellig een film kijken bij mij thuis. Aangezien Assen zo mooi is, ben ik ook bereid om in Assen die film te bekijkenquote:Op maandag 19 maart 2007 17:39 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Wat voor date had je gehad willen hebben?
En daarna tieten bekijken.quote:Op maandag 19 maart 2007 17:41 schreef KansloosForEver het volgende:
[..]
In principe houd ik wel van een afgezaagde date. Het standaard uit eten en daarna gezellig een film kijken bij mij thuis. Aangezien Assen zo mooi is, ben ik ook bereid om in Assen die film te bekijken
Is het forum zo groot en nog zit je op elkaars lipquote:
beter had ik het zelf niet kunnen zeggenquote:
ALleen opgevuld met zakdoekjes.quote:Op maandag 19 maart 2007 17:39 schreef KansloosForEver het volgende:
[..]
die van zijn leeftijd hebben nog geen bh![]()
M'n ogenquote:Op maandag 19 maart 2007 17:42 schreef Viswijfje het volgende:
[afbeelding]
word ik nu wel serieus genomen?
Nee, nog niet mooi genoeg.quote:Op maandag 19 maart 2007 17:42 schreef isama het volgende:
[..]
beter had ik het zelf niet kunnen zeggen
waren dit mooie woorden?
nee, dit zijn niet de jouwequote:Op maandag 19 maart 2007 17:42 schreef Viswijfje het volgende:
[afbeelding]
Ik heb geen pannekoeken besteld.quote:Op maandag 19 maart 2007 17:42 schreef Viswijfje het volgende:
[afbeelding]
Dus je wilt ze niet echt heel graag zien?quote:Op maandag 19 maart 2007 17:42 schreef KansloosForEver het volgende:
[..]
Op zich mag dat ook op de tweede en/of derde date.
Tuurlijk, google ze maar weer.quote:Op maandag 19 maart 2007 17:42 schreef Viswijfje het volgende:
[afbeelding]
quote:Op maandag 19 maart 2007 17:42 schreef Viswijfje het volgende:
[afbeelding]
idd, maar dit is wel een goed postkriktopic!quote:Op maandag 19 maart 2007 17:44 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Tuurlijk, google ze maar weer.
Attention whore dat je er bent!
[afbeelding]
Hihi je zei "serieus genomen"quote:Op maandag 19 maart 2007 17:42 schreef Viswijfje het volgende:
[afbeelding]
Als jij ze graag wilt laten zien vind ik dat niet erg natuurlijk. ZIe ik eindleijk eens echte tieten in mijn levenquote:Op maandag 19 maart 2007 17:44 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Dus je wilt ze niet echt heel graag zien?
quote:
saids who??quote:
Eerst Engels leren aub.quote:
Hm, dat klinkt niet veel belovend..quote:Op maandag 19 maart 2007 17:46 schreef KansloosForEver het volgende:
[..]
Als jij ze graag wilt laten zien vind ik dat niet erg natuurlijk. ZIe ik eindleijk eens echte tieten in mijn leven
quote:Op maandag 19 maart 2007 17:48 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Hm, dat klinkt niet veel belovend..
Vind jij wel? Jij niks beters te bieden?quote:
TS IS PWNT!!quote:Op maandag 19 maart 2007 17:49 schreef Soli het volgende:
welke geëmancipeerde vrouw noemt zich trouwens "wijfje"?
Ja maar we hebben je heus wel door heur, remlofje !quote:Op maandag 19 maart 2007 17:08 schreef remlof het volgende:
vraag yvonne ff als oppas, dan welquote:Op maandag 19 maart 2007 17:49 schreef sunshine het volgende:
Ik ga zo weer werken. Gedragen jullie je een beetje?
geemancipeerde kloon zal je bedoelenquote:Op maandag 19 maart 2007 17:49 schreef Soli het volgende:
Wel eens humor gehoord?? H U M O Rquote:Op maandag 19 maart 2007 17:49 schreef Soli het volgende:
Yvonne?quote:
15, verder waar.quote:Op maandag 19 maart 2007 17:50 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
welkom op ONZ, viswijfje
het is de harde realiteit, de meesten van ons zijn 30+ met uitkering of melkert banen, weinig succes met de dames
en we krijgen nooittieten van menig jonge FOK!ster te zien, dus vandaar dat we om tieten vragen
Ja, humor is op één user bashen en dan hard lachen omdat die er zo serieus op in gaat.quote:Op maandag 19 maart 2007 17:50 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
Wel eens humor gehoord?? H U M O R
kan geen kwaad hoor.. sollie!!![]()
Je bent toch juf? dan kan je mij dat ook vast wel leren. Dat verhaal met de bijtjes enzoquote:Op maandag 19 maart 2007 17:48 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Hm, dat klinkt niet veel belovend..
quote:Op maandag 19 maart 2007 17:52 schreef Soli het volgende:
[..]
Ja, humor is op één user bashen en dan hard lachen omdat die er zo serieus op in gaat.
Je bent geklassificeerd als spamhoer. Je ban wordt achter de schermen geregeld. Tot ziens, zwakste schakel!quote:Op maandag 19 maart 2007 17:50 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
(en wijf klinkt zo ordie!)
he, wat doet dat plaatje op de eerste bladzijde ineens ?![]()
Hoezo? Ik ben bloedserieus hoorquote:Op maandag 19 maart 2007 17:52 schreef Soli het volgende:
[..]
Ja, humor is op één user bashen en dan hard lachen omdat die er zo serieus op in gaat.
*hap*quote:Op maandag 19 maart 2007 17:50 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
(en wijf klinkt zo ordie!)
he, wat doet dat plaatje op de eerste bladzijde ineens ?![]()
naamtopic?quote:Op maandag 19 maart 2007 17:49 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Vind jij wel? Jij niks beters te bieden?
Daar gaat het niet overquote:Op maandag 19 maart 2007 17:52 schreef KansloosForEver het volgende:
[..]
Je bent toch juf? dan kan je mij dat ook vast wel leren. Dat verhaal met de bijtjes enzo
Ja, doe is.quote:
Hoezo? Kun je dat zelf niet?quote:Op maandag 19 maart 2007 17:53 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Daar gaat het niet overHij wou op date om tieten te zien, alleen hij kan geen leuke date bedenken. Dus dat moet nu iemand anders doen
![]()
Ja en dus??quote:Op maandag 19 maart 2007 17:50 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
welkom op ONZ, viswijfje
het is de harde realiteit, de meesten van ons zijn 30+ met uitkering of melkert banen, weinig succes met de dames
en we krijgen nooittieten van menig jonge FOK!ster te zien, dus vandaar dat we om tieten vragen
Ik vind assen mooi, dus ik wil graag dat jij mij het pittoreske assen laat zien. Tieten komen evt. laterquote:Op maandag 19 maart 2007 17:53 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Daar gaat het niet overHij wou op date om tieten te zien, alleen hij kan geen leuke date bedenken. Dus dat moet nu iemand anders doen
![]()
Dat heb ik haar geadviseerd, om zich voor te doen als manquote:Op maandag 19 maart 2007 17:55 schreef Viswijfje het volgende:
wiedeweet ben ik ook wel een oude man
Je trots misschien wel, maar leer eerst eens Nederlands schrijvenquote:Op maandag 19 maart 2007 17:55 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
Ja en dus??
wiedeweet ben ik ook wel een oude man, of heb ik nog geen tieten, of ben ik ze in een tragies ongeluk allebij kwijt!!!
Ik heb ook mijn trots
Je wilt gewoon m'n tieten niet zienquote:Op maandag 19 maart 2007 17:55 schreef KansloosForEver het volgende:
[..]
Ik vind assen mooi, dus ik wil graag dat jij mij het pittoreske assen laat zien. Tieten komen evt. later
Ben je een kloon?quote:Op maandag 19 maart 2007 17:55 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
Ja en dus??
wiedeweet ben ik ook wel een oude man, of heb ik nog geen tieten, of ben ik ze in een tragies ongeluk allebij kwijt!!!
Ik heb ook mijn trots
heb jij je tieten weleens gepost?quote:Op maandag 19 maart 2007 17:56 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Ben je een kloon?
Of zou ze écht zo dom zijn?![]()
jij?quote:Op maandag 19 maart 2007 17:57 schreef KansloosForEver het volgende:
[..]
heb jij je tieten weleens gepost?![]()
sjeesus, ben je ongesteld, zoja?, ben je man?, zoja, komt er bloed uit je poeperdquote:Op maandag 19 maart 2007 17:55 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
Ja en dus??
Ik heb ook mijn trots
Ja, in een envelop met een postzegel erop. Ok?quote:Op maandag 19 maart 2007 17:57 schreef KansloosForEver het volgende:
[..]
heb jij je tieten weleens gepost?![]()
ik dacht dat dat in vertrouwen wasquote:Op maandag 19 maart 2007 17:55 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Dat heb ik haar geadviseerd, om zich voor te doen als man![]()
ok, daar doe ik het voorquote:Op maandag 19 maart 2007 17:58 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Ja, in een envelop met een postzegel erop. Ok?
Well think againquote:Op maandag 19 maart 2007 17:59 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
ik dacht dat dat in vertrouwen was![]()
jij pest haar ook alleen maar!quote:
Je haar opa?quote:Op maandag 19 maart 2007 18:16 schreef Viswijfje het volgende:
Hoi ik ben Ada, de moeder van viswijfje, en ik vind dat jullie haar niet zo vervelend moeten behandelen want ze is kei knap en slim en goed, en jullie zijn gewoon jaloers en als jullie zo doorgaan dan stuur ik mijn vader op jullie af!
Vooral ladidadida en alle jongens die om haar tieten te zien vroegen moeten uitkijken wat ze zeggen hee!
Nu ga ik weer weg zodat me dochter weer kan typen. RESPEKT!!!!!![]()
moetne wij bang worden voor een man van 60+ ?quote:Op maandag 19 maart 2007 18:16 schreef Viswijfje het volgende:
Hoi ik ben Ada, de moeder van viswijfje, en ik vind dat jullie haar niet zo vervelend moeten behandelen want ze is kei knap en slim en goed, en jullie zijn gewoon jaloers en als jullie zo doorgaan dan stuur ik mijn vader op jullie af!
Vooral ladidadida en alle jongens die om haar tieten te zien vroegen moeten uitkijken wat ze zeggen hee!
Nu ga ik weer weg zodat me dochter weer kan typen. RESPEKT!!!!!![]()
sorry het was een andere poes!quote:
Kom maar hier wijffie, dan zullen we het eens uitvechtenquote:Op maandag 19 maart 2007 18:16 schreef Viswijfje het volgende:
Wat, ik ging alleen maar in je feedback topic baggeren, dat is niet meteen pesten johquote:
je hebt ook tegen nikky gezegd dat ik een stomme vraag steldequote:Op maandag 19 maart 2007 18:23 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Wat, ik ging alleen maar in je feedback topic baggeren, dat is niet meteen pesten joh
bitchfightquote:Op maandag 19 maart 2007 18:19 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Kom maar hier wijffie, dan zullen we het eens uitvechten![]()
Hihi, weet je wat ik deed toen ik net op FOK! was.quote:Op maandag 19 maart 2007 18:25 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
je hebt ook tegen nikky gezegd dat ik een stomme vraag stelde![]()
quote:Op maandag 19 maart 2007 18:26 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Hihi, weet je wat ik deed toen ik niet op FOK! was.
Ik wou op een topic reageren, openende ik perongelijk een nieuw topic
deze dan?
quote:Op maandag 19 maart 2007 18:31 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
![]()
![]()
Je bedoelt trouwes 'net' denk ik.. vond t al knap dat je dat deed zonder op fok te zijn![]()
Ik dacht dat je ging?quote:Op maandag 19 maart 2007 18:31 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
![]()
![]()
Je bedoelt trouwes 'net' denk ik.. vond t al knap dat je dat deed zonder op fok te zijn![]()
Ja, ik ook idd. Als je toch blijft, laat dan ff je tieten zienquote:
quote:
quote:Op maandag 19 maart 2007 17:26 schreef Viswijfje het volgende:
Je vindt het leuk om gebasht te worden...???quote:
Dat was tegen zainabber, en niet gemeendquote:Op maandag 19 maart 2007 18:42 schreef NiGhTsPiRiT666 het volgende:
[..]
ZOMG, jij bent er ook al achter![]()
Dacht dat het aan mij lag.
Weet ik en wel gemeendquote:Op maandag 19 maart 2007 18:43 schreef miodzio het volgende:
[..]
Dat was tegen zainabber, en niet gemeend![]()
Wanneer ga je beginnen aan je nobele daad om iedereen hier te leren dat ze niet om tieten mogen vragen?quote:
en wanneer ga jij ze posten(of pmen)quote:Op maandag 19 maart 2007 18:45 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Wanneer ga je beginnen aan je nobele daad om iedereen hier te leren dat ze niet om tieten mogen vragen?
Als er meer interesse is natuurlijk.quote:
quote:Op maandag 19 maart 2007 18:47 schreef paultjuhhh het volgende:
Ik ben voor ladidadada
*logt in als kloonquote:Op maandag 19 maart 2007 18:47 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Als er meer interesse is natuurlijk.
Ik ben achter ladidadadaquote:Op maandag 19 maart 2007 18:47 schreef paultjuhhh het volgende:
Ik ben voor ladidadada
en ik zie de rar file al verschijnenquote:
quote:Op maandag 19 maart 2007 18:47 schreef paultjuhhh het volgende:
Ik ben voor ladidadada
h4t3n is v3rl4t3nquote:Op maandag 19 maart 2007 18:49 schreef zainabber het volgende:
nichtspirit666 haat me gewoon.dan haat ik lekker terug!
![]()
Why go for you when he can get me?quote:
hij haat alles hij is gothquote:Op maandag 19 maart 2007 18:49 schreef zainabber het volgende:
nichtspirit666 haat me gewoon.dan haat ik lekker terug!
![]()
Wat een gezelligheidquote:
hij is een kutgothquote:Op maandag 19 maart 2007 18:52 schreef zainabber het volgende:
[..]
ja nou als ik een kutelfje ben (not) is hij lekker een kutgoth.![]()
quote:Op maandag 19 maart 2007 18:53 schreef Viswijfje het volgende:
Wat heeft die nicht met mijn vertrek te maken?
wanneer ga je?quote:Op maandag 19 maart 2007 18:53 schreef Viswijfje het volgende:
Wat heeft die nicht met mijn vertrek te maken?
je kan het toch proberen?quote:Op maandag 19 maart 2007 19:01 schreef zainabber het volgende:
[..]mijn elfheid is niet te fotograveren; het zit van binnen.
van mij hoeft t niet meerquote:Op maandag 19 maart 2007 19:06 schreef justmattie het volgende:
jezus we hebben alweer bijna een vervolgtopic nodig![]()
![]()
![]()
![]()
"ik ga weg deel 2(ze is er nog!)"quote:Op maandag 19 maart 2007 19:06 schreef justmattie het volgende:
jezus we hebben alweer bijna een vervolgtopic nodig![]()
![]()
![]()
![]()
haha dat klinkt als de naam van een horor!quote:
past wel bij je!quote:Op maandag 19 maart 2007 19:09 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
haha dat klinkt als de naam van een horor!
er stonden er maar twee in anders.. maar die waren wel van miiiijquote:
Dat kwam dan daarna pasquote:Op maandag 19 maart 2007 17:08 schreef remlof het volgende:
dat is gegoogled.quote:Op maandag 19 maart 2007 19:11 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
er stonden er maar twee in anders.. maar die waren wel van miiiij![]()
En dan zeggen dat jouw tieten mooier zijn dan die van mijquote:Op maandag 19 maart 2007 19:11 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
er stonden er maar twee in anders.. maar die waren wel van miiiij![]()
en dat sluit uit dat t de mijne zijn?? Beetje domquote:
quote:Op maandag 19 maart 2007 19:13 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
En dan zeggen dat jouw tieten mooier zijn dan die van mij![]()
Mijn tieten zijn veel meer waard dan een naam als 'viswijf' te krijgenquote:Op maandag 19 maart 2007 19:13 schreef Viswijfje het volgende:
Kan er niet iets naar me verboemd worden?
Een tiet van ladidadida bevoorbeeld!!![]()
![]()
![]()
gelukkug ben ik meer dan alleen maar mijn tieten!!quote:Op maandag 19 maart 2007 19:13 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
En dan zeggen dat jouw tieten mooier zijn dan die van mij![]()
er is een kans van 0.000000001% dat dat de jouwe zijn, en zo ja zijn die van Ladidadida mooier.quote:Op maandag 19 maart 2007 19:14 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
en dat sluit uit dat t de mijne zijn?? Beetje dom![]()
kan je ze dan alsjeblieft laten zien?quote:Op maandag 19 maart 2007 19:16 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Mijn tieten zijn veel meer waard dan een naam als 'viswijf' te krijgen![]()
nee.quote:Op maandag 19 maart 2007 19:17 schreef CXX het volgende:
Ik heb uit betrouwbare bron dat hier tieten te vinden zijn![]()
Zie ze nog nergens (op die paar neptieten van TS na dan....)![]()
emo.quote:Op maandag 19 maart 2007 19:18 schreef KansloosForEver het volgende:
Als van dit topic een deel 2 komt ga ik mijzelf verhangen
Niet doen, wie weet krijg je ècht tieten te zien!quote:Op maandag 19 maart 2007 19:18 schreef KansloosForEver het volgende:
Als van dit topic een deel 2 komt ga ik mijzelf verhangen
Ga eerst maar eens lief doen. Aanhangers zoeken enzo. Voor één verdwaalde fan doe ik het niet.quote:
kan je mij dat garanderen?quote:Op maandag 19 maart 2007 19:19 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Niet doen, wie weet krijg je ècht tieten te zien!
is dat een aankondiging?quote:Op maandag 19 maart 2007 19:19 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Niet doen, wie weet krijg je ècht tieten te zien!
het hele topic zit er vol mee!quote:Op maandag 19 maart 2007 19:20 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Ga eerst maar eens lief doen. Aanhangers zoeken enzo. Voor één verdwaalde fan doe ik het niet.
Geen die-hards, alleen een paar "IK OOKquote:
Als je niet gaat kijken zul je er nooit achterkomen natuurlijk..quote:
de poll staat er alquote:Op maandag 19 maart 2007 19:24 schreef Viswijfje het volgende:
Ik wil ze nu ook wel zien hoor, kom maar op met die tietebeesten van je!!![]()
gemeen!quote:Op maandag 19 maart 2007 19:28 schreef Ladidadida het volgende:
Ik heb zelf maar even 'nee' gestemd :p
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |