Wat heb je gedaan? Een slotje gezet?quote:Op maandag 19 maart 2007 17:08 schreef remlof het volgende:
Ik heb je toch netjes op weg geholpen zonder om tieten te vragen?
Ik ben ook heel lief anders!quote:Op maandag 19 maart 2007 17:06 schreef Viswijfje het volgende:
Ik vind het vevrvelend dat je als nieuwbe zo je best moet doen om je te bewijzen en dat jongens dan alleen maar zeggen dat ze je serieus nemen als je fotos hebt..
Sins ik me voorstelde is alleen maar gevraagd om mijn tieten en neuken, en dat ik een kloon ben![]()
iN PLAats van dat iemand je wel even vriendelijk wegwijs maakt nee hoor!
Een paar mensen waren wel lief: Yvonne, die met die witte poes op t plaatje, en die met dat screammasker, maar verder vind ik de sfeer maar bah hier![]()
Zee ja!!
![]()
![]()
De mensen van onzin heb ik t meest mee te maken gehad dus daar zeg ik dag tegen!quote:Op maandag 19 maart 2007 17:08 schreef miodzio het volgende:
Dat je dit in onzin plaatst met PI bij een topic bewijst alleen maar dat je geen newbie bent. Volgende keer beter murp
dat dacht ik ook ja!quote:Op maandag 19 maart 2007 17:11 schreef Lexjuuuh het volgende:
Als ik zo je foto zie, ga maar weg ! doeiiii
quote:Op maandag 19 maart 2007 17:08 schreef remlof het volgende:
Ik heb je toch netjes op weg geholpen zonder om tieten te vragen?
Ik heb zin in keiharde poepsex met jou. Stuur maar een berichtje als je dat ook wilt met mijquote:Op maandag 19 maart 2007 17:06 schreef Viswijfje het volgende:
Ik vind het vevrvelend dat je als nieuwbe zo je best moet doen om je te bewijzen en dat jongens dan alleen maar zeggen dat ze je serieus nemen als je fotos hebt..
Sins ik me voorstelde is alleen maar gevraagd om mijn tieten en neuken, en dat ik een kloon ben![]()
iN PLAats van dat iemand je wel even vriendelijk wegwijs maakt nee hoor!
Een paar mensen waren wel lief: Yvonne, die met die witte poes op t plaatje, en die met dat screammasker, maar verder vind ik de sfeer maar bah hier![]()
Zee ja!!
![]()
![]()
ja, kloon.quote:Op maandag 19 maart 2007 17:12 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
De mensen van onzin heb ik t meest mee te maken gehad dus daar zeg ik dag tegen!![]()
PI??
jou ken ik nietquote:
Hij weet wel zonder een OP te lezen dat BeF een afkorting is, maar niet waarvan.quote:Op maandag 19 maart 2007 17:11 schreef Nosh het volgende:
Een kloon die zichzelf voorsteld, en met veel misbaar weer weggaat.
Heb je ook al plaatjes proberen te uploaden met '[img]C:/My Documents/katmethoed.jpeg[/img], en een kleine 32 keer gevraagd wat een kloon is?
je doet je username eer aanquote:Op maandag 19 maart 2007 17:13 schreef KansloosForEver het volgende:
[..]
Ik heb zin in keiharde poepsex met jou. Stuur maar een berichtje als je dat ook wilt met mij
quote:Op maandag 19 maart 2007 17:07 schreef mariskasl het volgende:
Mirella, mirella... maak je niet zo druk
dat staat in je email helder lichtquote:Op maandag 19 maart 2007 17:15 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
waar heb jij mijn naam vandaan????
Shit, ik heb de jouwe gemist! Waar stonden ze ook al weer?quote:Op maandag 19 maart 2007 17:14 schreef Ladidadida het volgende:
Kom je op Fok en ga je zeuren dat ze vragen of ze je tieten mogen zien![]()
Ga maar naar fancy.nl, daar zijn ze veel liever voor je, huilie![]()
geen kans, kansloos weet je wel?quote:
quote:Op maandag 19 maart 2007 17:15 schreef remlof het volgende:
[..]
Shit, ik heb de jouwe gemist! Waar stonden ze ook al weer?
is dit een manneforum dan?? nee toch!quote:Op maandag 19 maart 2007 17:14 schreef Ladidadida het volgende:
Kom je op Fok en ga je zeuren dat ze vragen of ze je tieten mogen zien![]()
post eens dan?quote:Op maandag 19 maart 2007 17:16 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Hoe kun je mijn tieten nou missen!
Zeikwijf.quote:Op maandag 19 maart 2007 17:16 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
is dit een manneforum dan?? nee toch!
Seksist!!!![]()
die wou jij toen niet postenquote:Op maandag 19 maart 2007 17:16 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Hoe kun je mijn tieten nou missen!
quote:
Toen?quote:Op maandag 19 maart 2007 17:17 schreef KansloosForEver het volgende:
[..]
die wou jij toen niet posten![]()
![]()
vind jij het gewoon dan dat ze om je tieten vragen??: lekker ongemancipeerd dan puh!quote:
*checkt profielquote:Op maandag 19 maart 2007 17:17 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Vraag je nou of je mijn tieten mag zien?!?!
![]()
![]()
![]()
![]()
ja.quote:Op maandag 19 maart 2007 17:18 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
vind jij het gewoon dan dat ze om je tieten vragen??: lekker ongemancipeerd dan puh!
Who gives a fuck, ga je aanstellenquote:Op maandag 19 maart 2007 17:18 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
vind jij het gewoon dan dat ze om je tieten vragen??: lekker ongemancipeerd dan puh!
nee, sepo, dit is lapoquote:Op maandag 19 maart 2007 17:19 schreef Biogarde het volgende:
Fipo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |