Tropische eilanden vind ik dan niet zo, vooral de verhalen die met Rusland te maken hebben lees ik graag.quote:Op maandag 19 maart 2007 16:33 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Mijn ouders hadden ze in de kast. We kregen ze van mijn oma, die was lid van boekenclubs. Ik heb ze ook wel gelezen. Stomende passie op tropische eilanden.
Die heb ik.quote:Op maandag 19 maart 2007 16:44 schreef k_man het volgende:
Dit was helemaal een verschrikking;
[afbeelding]
Dat doet me weer behoorlijk denken aan Snuf de Hond.quote:Op maandag 19 maart 2007 16:44 schreef k_man het volgende:
Dit was helemaal een verschrikking;
[afbeelding]
Ook allemaal gelezenquote:
Ik ook niet. Tot Do2 met het LPT begon.quote:Op maandag 19 maart 2007 17:25 schreef sigme het volgende:
Ik was nooit zo'n reeksenlezer.
Tsja. Het eindeloze verhaal was (is) een geweldig boek; sinds ik fok ontdekt heb ben ik helaas verslingerd aan het oneindige verhaal hier..quote:Op maandag 19 maart 2007 17:28 schreef broer het volgende:
[..]
Ik ook niet. Tot Do2 met het LPT begon.
quote:Op maandag 19 maart 2007 17:25 schreef sigme het volgende:
Ik was nooit zo'n reeksenlezer. Afgezien van De Vijf dan, een jaartje of zo.
Ik las meer op schrijver - Paul Biegel, bijvoorbeeld. En later op uitgever; toen ik eenmaal aan de C-boeken begon kon ik blind varen op Lemniscaat.
Evert Hartmanquote:Op maandag 19 maart 2007 17:45 schreef Isabeau het volgende:
Snuf de Hondaltijd leuke boeken waar ik er toch best veel van gelezen heb.
En de boeken van uitgeverij Lemniscaat heb ik denk ik ook voor een groot deel gehad. Mijn leraar aardrijkskunde was trouwens Evert Hartman, ben nog naar zijn begrafenis geweest![]()
Evert Hartman las ons passages voor die nog gepubliceerd moesten worden en dan vroeg hij wat wij ervan vonden. Of wij het ook zo zouden zeggen etc. Dat was best leuk. Ik heb nog een rol in een musical gekregen die hij had geschreven. Terwijl hij de rollen uitdeelde piepte ik dat ik echt niet kon zingen en er zaten hele stukken solo zang in voor mij. ZIjn reactie: des te leuker voor de kijkersquote:Op maandag 19 maart 2007 17:50 schreef Lienekien het volgende:
Als ik hem als leraar aardrijkskunde had gehad, had ik het vak vast niet laten vallen.
Mijn meester van de 6e klas las ons 'Vechten voor overmorgen voor'. We hingen aan zijn lippen.
En Evert Hartman is nog eens op mijn middelbare school te gast geweest.
In ieder geval geen zangeresquote:Op maandag 19 maart 2007 17:52 schreef Lienekien het volgende:
En toen wist je het: ik word wel dokter!
Dat boek waar klonen in voorkomen, en half Nederland onder water staat, en de meeste mensen ondergronds wonen...quote:Op maandag 19 maart 2007 17:50 schreef Isabeau het volgende:
Oorlog zonder Vrienden? Het Onzichtbare Licht? Gegijzeld? Morgen ben ik beter? De Voorspelling?
Ja, ik heb het zojuist ook weer gevonden:quote:Op maandag 19 maart 2007 17:55 schreef Isabeau het volgende:
Dat is "Niemand houdt mij tegen", AR.
Dat zal wel je eigen fantasie geweest zijnquote:Op maandag 19 maart 2007 17:57 schreef Isabeau het volgende:
Ik geloof dat in dat boek Hoogeveen de hoofdstad van Nederland was.![]()
Vestdijk had ik daarvoor al wel eens vrijwillig gelezen. Duits dienstmeisje, en de koperen tuin.quote:Op maandag 19 maart 2007 17:58 schreef Lienekien het volgende:
In 1991 las ik verplicht Kneppelhout en Vestdijk.
quote:Op maandag 19 maart 2007 17:59 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Dat zal wel je eigen fantasie geweest zijn![]()
Want helaas had iemand het onplezierige idee om Amsterdam steen voor steen af te breken, en ondergronds weer op te bouwen....
Had het gewoon onder water laten lopen...
Jij bengel!quote:Op maandag 19 maart 2007 18:55 schreef DaMart het volgende:
Ik heb tussen het moment dat ik mijn werk verliet en thuis kwam iets engs gedaan.
Me aangemeld voor een proefles fitness
Eigenlijk is het te grof voor mijn smaak, maar ik moet hier toch zo om Jules Deelder lachen:quote:
idioot!!quote:Op maandag 19 maart 2007 18:55 schreef DaMart het volgende:
Ik heb tussen het moment dat ik mijn werk verliet en thuis kwam iets engs gedaan.
Het is een gratis proefles, dat scheelt dan weer.quote:Op maandag 19 maart 2007 19:00 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
idioot!!
Een beetje geld betalen om moe te worden, ga gewoon werken
Natuurlijk. Ik bedoelde ook Snuf, niet Wolf.quote:Op maandag 19 maart 2007 16:49 schreef Frollo het volgende:
[..]
Dat doet me weer behoorlijk denken aan Snuf de Hond.
[afbeelding]
Een zeer gelovig man trouwens, auteur Piet Prins. Ik kan me een ander boek van hem herinneren waarin de hoofdpersonen een goochelaar tegenkomen die hen een kaart uit een spel wil laten trekken, hetgeen ze weigeren met de reden: 'We mogen niet gokken van ons geloof.' Toen had ik als negenjarig atheïstje wel even iets van wtf.
Good for you!quote:Op maandag 19 maart 2007 18:55 schreef DaMart het volgende:
Mijn leraar Frans was Siebelink.quote:Op maandag 19 maart 2007 17:45 schreef Isabeau het volgende:
Mijn leraar aardrijkskunde was trouwens Evert Hartman, ben nog naar zijn begrafenis geweest![]()
Nee, maar ik stond ook niet echt op het balkon te schreeuwen. Dat heb ik verzonnen.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 09:28 schreef Lienekien het volgende:
Was de vogel voor rede vatbaar?
Inderdaad, ondingen zijn het. Al heb ik van regelmatigere gebruikers begrepen dat het wel went.quote:
Inderdaad. Ik zweer erbij.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 09:35 schreef Frollo het volgende:
[..]
Inderdaad, ondingen zijn het. Al heb ik van regelmatigere gebruikers begrepen dat het wel went.
En ik val heerlijk in slaap bij mijn eigen geruis.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 09:37 schreef Gellius het volgende:
Maar dan ben je veroordeeld tot het luisteren naar het ruisen van je eigen bloed. Dan lig ik nog liever binnensmonds in bed het vogelrijk te vervloeken.
Nog een te gaan.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 09:54 schreef Gellius het volgende:
het aantal uitzendingen over Van Lennep is natuurlijk wel eindig, hè?
Toen waren de vogels al lang aan het zingenquote:Op dinsdag 20 maart 2007 09:27 schreef Frollo het volgende:
Lig je na de nodige nachtelijke strapatsen eindelijk in je nest, begint om klokslag 4:59 de eerste vogel alweer te zingen...
quote:Op maandag 19 maart 2007 15:28 schreef Claudia_x het volgende:
Pope daarentegen is verticaal verontrustend onderontwikkeld.
Schaamte is gezond, maar die edits van jou beginnen irritante vormen aan te nemen. Wat een censuur, jeetje.quote:Op maandag 19 maart 2007 21:21 schreef Claudia_x het volgende:
[Sentimenteel gezwets]
Ik las: ik ben in de rug geschotenquote:
Maar Murakami is pas sinds een paar jaar in het Nederlands verkrijgbaar en niet eens heel veel langer in het Engels. Ik beschouw het daarom toch als literatuur van 'nu'.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 12:50 schreef Claudia_x het volgende:
I.M. is trouwens van '98 en NW van '87.
Wat is er vrijdag dan?quote:Op dinsdag 20 maart 2007 12:56 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ga vandaag tot en met donderdag het klooster in.
Dan ken ik als het goed is alle examenstof filosofie.quote:
Ja, ik eigenlijk ook.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 12:56 schreef Frollo het volgende:
Maar Murakami is pas sinds een paar jaar in het Nederlands verkrijgbaar en niet eens heel veel langer in het Engels. Ik beschouw het daarom toch als literatuur van 'nu'.
Doe jij eindexamen filosofie? Wat leuk!quote:Op dinsdag 20 maart 2007 12:58 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dan ken ik als het goed is alle examenstof filosofie.
Herbronnen? Ah, studeren.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 12:56 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ga vandaag tot en met donderdag het klooster in.
Eerlijk gezegd wel.quote:
Dat was echt vreselijk genant om te lezen, inderdaad.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 13:01 schreef Frollo het volgende:
[..]
Connies verafgoding van Ischa is echt om te kotsen...
Aha.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 12:58 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dan ken ik als het goed is alle examenstof filosofie.
Het is geregeld door mijn filosofieleraar, en we gaan met een hele groep.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 13:04 schreef Frollo het volgende:
[..]
Aha.
Maar... het klooster in? Is alleen je internet afsluiten niet voldoende?
Ik had al gehoord over die scene dat ze in hun broek poepen van emotie als ze elkaar zien, maar dat blijkt slechts het topje van de ijsberg!quote:Op dinsdag 20 maart 2007 13:02 schreef Gellius het volgende:
[..]
Dat was echt vreselijk genant om te lezen, inderdaad.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |