quote:Op maandag 19 maart 2007 21:56 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Een goed coach met slecht leiderschap kopen en vooral het stadion NIET uitbreiden. Voor de rest moet je aan het begin van volgend seizoen 17/18 jarige trainees kopen (ik adviseer om met redelijk op hun hoofdstat te kopen aangezien die niet zo duur zijn en die hoofdstat is afhankelijk van je training).
Het beste kun je 1 keepertrainer nemen en 5 assistent trainers (als je het kunt betalen). Daarnaast moet je natuurlijk beslissen wat je wilt gaan trainen. Hier bij FOK! zijn er veel verdedigentrainers, zelf train ik positiespel. Train je positiespel, dan speel je 3-5-2 en bij verdedigen kun je 5-4-1 of 5-3-2 spelen met counter. Op die manier train je de meeste spelers en kun je het meeste gled verdienen.
quote:Op maandag 19 maart 2007 20:49 schreef Ruudt het volgende:
Schrijf je in voor de Vinnie Jones / Gary Lineker Award!
tvpquote:Op maandag 19 maart 2007 20:49 schreef Ruudt het volgende:
Schrijf je in voor de Vinnie Jones / Gary Lineker Award!
ik overleef er meequote:Op maandag 19 maart 2007 22:40 schreef TheVulture het volgende:
Ik haat oudjes kopen
quote:
quote:
Ook mooi trouwens: ik heb zes derby's in het komende seizoen!quote:Vico Madeira (74467768) [Deze speler toevoegen aan je favorieten.]
23 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een sympathiek persoon die opvliegend en oprecht is.
Zijn ervaring is zwak en zijn leiderschap matig.
Nationaliteit: flag Brasil
Total Skill Index (TSI): 8 020
Loon: 5 592 ¤/week inclusief 20% bonus
Club: JHMWMJZMN
Waarschuwingen: 0
Gezondheid: in orde
Conditie: waardeloos Keepen: formidabel a b
Spelmaken: waardeloos Passen: rampzalig
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: rampzalig
Scoren: rampzalig Spelhervatting: waardeloos
lekker..quote:Op dinsdag 20 maart 2007 10:14 schreef rompompom het volgende:
Nieuwe formi keeper is binnen voor 530k:
[..]
Ook mooi trouwens: ik heb zes derby's in het komende seizoen!!
andersom.. beide hebben wel het thuisvoordeel...quote:Op dinsdag 20 maart 2007 10:38 schreef Lennox het volgende:
Derby houdt in dat geen van beide thuisvoordeel heeft?
quote:Als de wedstrijd een derby is - met twee teams uit dezelfde regio - zullen beide teams het thuisvoordeel hebben.
Leuk !quote:Op dinsdag 20 maart 2007 11:09 schreef Verbal_Kint het volgende:
Ik ga s wat leuks proberen. Volgende week, als we maar 1 wedstrijd hebben, een weekje shooting trainen.
Dat is een trainingsvorm waarbij je iedereen die speelt kunt trainen op scoren![]()
Ben nu al bezig, en dan volgende week, om goedkoop trainees in te slaan die zeker gaan stijgen. Stuk of 10, en dan kijken of ik ze allemaal een week later en een skill hoger kan verkopen. Ben nu aan t bieden op passable/passable scoren/passen, 17 jaar. Iemand nog suggesties of ervaring hiermee? Misschien beter om solid (goed) scoren aan te schaffen? Heb er op zich de liquide middelen voor op het moment
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |