Check de eigenschappen van het plaatje: www.flagcreator.org. Maar je moet betalen of supporter worden van een Belg of iemand kennen die voor jou betaalt of je vindt ergens een promocode.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 12:15 schreef Verbal_Kint het volgende:
niet slecht
hoe doe je dat met dat wereldkaartje erbij?
Je staat weer aan kop zeker?quote:Op dinsdag 6 maart 2007 12:47 schreef Ruudt het volgende:
Wanneer komt de update?
ah yes, vergetenquote:Op dinsdag 6 maart 2007 12:47 schreef Ruudt het volgende:
Wanneer komt de update?
Mooi, maar waar haal ik 10 punten vandaan?quote:
quote:Op woensdag 7 maart 2007 11:28 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
Mooi, maar waar haal ik 10 punten vandaan?
(dacht zelf 5)
Je hebt zeker bij mijn friendly van gister gekeken?
He van div 11 naar div 6 in 5 seizoenen is niet nix hequote:Op woensdag 7 maart 2007 12:30 schreef Verbal_Kint het volgende:
* Verbal_Kint heeft niks gezegd over een eventuele opmars van Bonobo![]()
neequote:Op woensdag 7 maart 2007 12:42 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
He van div 11 naar div 6 in 5 seizoenen is niet nix he![]()
![]()
Maar dat bedoelde je niet![]()
Ik hou niet zo van vroegtijdig conclusies trekkenquote:
quote:Op zondag 11 maart 2007 21:56 schreef Verbal_Kint het volgende:
[..]
Ik hou niet zo van vroegtijdig conclusies trekken
twisteddlogic KAN nog 12 punten scoren in zijn tweede helft en je voorbijstreven
Ja joh.quote:[21:52:49] <@V_Kampioen> JD: vinnie is duidelijk
My thoughts exactlyquote:Op maandag 12 maart 2007 10:04 schreef rompompom het volgende:
www.grijzemiddenmoot.nl
Feli, winnaars!
Ontzettend bedankt voor het bijhouden van alles! Zit zelf in een rommelige werkperiode en kan niet aangeven of ik het kan doen. Wellicht later, komend seizoen nog niet in ieder geval.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:52 schreef Verbal_Kint het volgende:
Bij deze wil ik trouwens graag doorgeven dat ik het na vijf seizoen Vinnie Jones (Gary Lineker) mooi vind geweest.
Ik hoop dat iemand bereid is het over te nemen in de komende seizoenen en desgewenst wat veranderingen door te voeren. (Verandering van spijs doet eten, nietwaar?) Want ik heb t wel altijd een grappige en leuke competitie gevonden.
Mwaoh, denk niet dat ik meer tijd in m'n team ga steken. Ben met hattrick nu ook langzaam aan t afbouwen (dat zeg ik ook al een hele tijd trouwensquote:Op woensdag 14 maart 2007 22:49 schreef komrad het volgende:
VK, ik lees het net pas. Jij ook al (of heb je JD aangestoken). Ik vind het ook een leuke competitie vooral omdat iedereen kan winnen en het niets te maken heeft met hoe lang je speelt. Natuurlijk wil ik ook jou bedanken voor de tijd die je er in hebt willen steken.
Grumps zei het wel goed want ik heb een beetje hetzelfde. Ik zou het best willen doen maar ik weet echt niet hoe lang ik nog hattrick speel, iig ben ik lang niet meer zo actief. Bovendien krijg ik het komende maanden enorm druk dus kan ik helaas niet het stokje van je overnemen.
Nogmaals bedankt, ik neem aan dat je nu meer tijd in je team gaat steken
eerst een maandje spaans 'studeren', maar puur om de taal te leren en ook omdat ik dat leuk vind om te doen (mijn opleiding als bioloog heeft daar niks mee te maken).quote:Op donderdag 15 maart 2007 07:28 schreef komrad het volgende:
dat is beter VK, wat ga je daar doen rondreizen of studeren??
ga je ook naar patagonie??
patagonie is vrij groot hoor, is een deel van argentinie en chili, idd in het zuiden. Heb je al een plan wat je allemaal gaat doen daar?quote:Op donderdag 15 maart 2007 12:17 schreef Verbal_Kint het volgende:
[..]
eerst een maandje spaans 'studeren', maar puur om de taal te leren en ook omdat ik dat leuk vind om te doen (mijn opleiding als bioloog heeft daar niks mee te maken).
daarna ga ik rondreizen daar
patagonie zal ik wel niet halen, dat is toch t zuidelijk puntje van zuid-amerika?
Ik zou eigenlijk alleen maar willen weten hoe je die lijst steeds maakt, met welk programmatje..quote:Op zaterdag 17 maart 2007 00:42 schreef Verbal_Kint het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
als je opstarthulp/tips nodig hebt, lemme know
Check deze file ff, een lege excel sheet met alle deelnemers van dit jaar, waar je zo de standen kunt invullen. Hij telt de totaalstand vanzelf op. Meestal kopieer ik dan elke week een deel van excel file (totaalstand en weekstand) in paint om op fok te postenquote:Op zaterdag 17 maart 2007 17:01 schreef Ruudt het volgende:
Dat dacht ik al ja..
Dan moet je me dat wel even uitleggen want daar heb ik al jaren niet meer mee gewerkt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |