Ook lekker compatible, boven de rivieren hebben ze een extra letter in het alfabet, de "erww" maar om het voor hun makkelijk te houden hebben ze de "r" weg gelaten uit het alfabet en schrijven ze de "erww" ook als een "r"quote:Op dinsdag 20 maart 2007 09:48 schreef Sant het volgende:
hullie moeder!!!
Wij hebben tenminste een eigen taaltje... met je hoeren GGGGGGGG
Dat klinkt godverdomme net alsof je staat te rochelen...
Verschrikkelijk die erww jah.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 10:00 schreef SwiffMeister het volgende:
[..]
Ook lekker compatible, boven de rivieren hebben ze een extra letter in het alfabet, de "erww" maar om het voor hun makkelijk te houden hebben ze de "r" weg gelaten uit het alfabet en schrijven ze de "erww" ook als een "r"
Den Haagquote:Op dinsdag 20 maart 2007 10:14 schreef Armageddon het volgende:
Dat hele fokking brabant kan me gestolen worden.
Bij mij in de buurt zegt ook iedereen gedag. En hier heb je ook geen frikandellen en worstebroodjes nee.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 10:25 schreef dork22 het volgende:
Ik denk toch wel dat brabant een van de fijnste provincies is om in te wonen.
De mensen zijn sociaal (randstadzeg eens tegen een willekeurig persoon op straat 'goeiedag' en ze kijken je aan van wtf mate?)
Iedereen zuipt tenminste.
Carnaval
Frikandellen
Worstenbroodjes
quote:Op dinsdag 20 maart 2007 10:25 schreef dork22 het volgende:
(randstadzeg eens tegen een willekeurig persoon op straat 'goeiedag' en ze kijken je aan van wtf mate?)
Ach, nog een paar jaar en dan overstromen die kustprovincies vanzelf.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 11:54 schreef Sant het volgende:
Voorstel...
vanaf de rivieren moeten we Nederland afsteken en de zee op duwen...
Friesland laten we echter zinken...
i can't wait!quote:Op dinsdag 20 maart 2007 12:11 schreef Gia het volgende:
[..]
Ach, nog een paar jaar en dan overstromen die kustprovincies vanzelf.
En dan moeten ze ook wegblijven uit Brabant!!
Norse Noordhollander!quote:Op maandag 19 maart 2007 16:25 schreef Lakitu het volgende:
Daar word ik nou zo chagarijnig van, van die boeren die het vertikken om gewoon ' m'n/ mijn moeder ' of desnoods 'mijn mam' te zeggen.
Klacht: kutboeren die 'ons mam' zeggen![]()
Ja, alle mensen boven de rivieren hebben die kakker-erww, inclusief boeren uit groningen en dergelijkequote:Op dinsdag 20 maart 2007 10:00 schreef SwiffMeister het volgende:
boven de rivieren hebben ze een extra letter in het alfabet, de "erww"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |