Thnx Toepsquote:Op vrijdag 23 maart 2007 08:41 schreef Toeps het volgende:
Ik geloof niet dat SHE Atkins methodes propageert. Ik kreeg meer het idee dat ze wilde zeggen dat vetten ook niet slecht zijn, zoals veel mensen denken.
En ja, ik erger me ook dood aan die 0% VET!!!!!! chupachups in de winkel.
Dat is geen feit lijkt me. Koolhydraten zijn ook in te delen in goed/slecht of langzaam/snel natuurlijk. Als je gezonde vetten vergelijkt met geraffineerde suiker, dan zijn de vetten gezonder. Maar de algemene stelregel dat KH slechter zijn lijkt me onzin.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 10:54 schreef SHE het volgende:
[..]
Thnx Toeps
Nee, dat doe ik niet
Ik ben TEGEN low carb
Ik ben TEGEN low fat
Ik ben VOOR de juiste hoeveelheden, de juiste verhoudingen en de juiste levensstijl.
Te weinig vet is killing
Te weinig carbs ook
Te weinig eten is ronduit stom.
Waarom denk je dat je lichaam afhankelijk is van zowel kh's en vet? voor de fun of it?
0% vet betekent kilo's suiker in een product, immers, de smaak moet ergens vandaan komen.
En het is een feit, dat KH's slechter zijn dan gezonde vetten. Daarmee propageer ik dus geen Atkins, want ook zijn theorie rammelt, maar zie ik wel dat veel mensen vast blijven zitten simpelweg omdat ze teveel suikers ( kh's dus ) eten.
Ik ben al twee keer meer dan 20 kilo in korte tijd afgevallen. Het zit er gewoon allemaal weer aan. Weinig eten was het probleem niet en afvallen al helemaal niet. Ik ken heel erg veel mensen die op die manier heel veel zijn afgevallen en weer aangekomen en ik weet zeker dat die allemaal voornemens waren om het gewicht eraf te houden. Maar ik hoop dat jij bij de 3% van de mensen hoort die wel op gewicht blijven. Er is trouwens ergens een website met 'succesvolle' afvallers die al meer dan 3 jaar minstens 30 kilo kwijt zijn. Ze hebben een aantal dingen gemeen waaronder minstens 1 uur sporten/bewegen per dag. Ik raad je aan toch meer te gaan bewegen waarbij je dan ook weer wat meer moet eten.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 09:59 schreef Quinn_Dexter het volgende:
Ik ben in relatief korte periode inderdaad veel afgevallen omdat ik niet alleen (veel) meer ben gaan bewegen, maar ook omdat ik een stuk minder ben gaan eten. Wel gezond, maar toch een stuk minder (en dan baseer ik mij met name op de calorieën). Ik realiseer mij goed dat ik straks (als ik op streefgewicht ben) niet met terugvallen op mijn oude leefstijl, maar dat heb ik goed in mijn oren geknoopt.
Begrijp me niet verkeerd. Ik sport op dit moment 3 tot 4 keer per week, circa 1,5 uur per keer, hoofdzakelijk cardio/vetverbranding. Ik ben van plan dit vol te houden en daar heb ik vertrouwen inquote:Op vrijdag 23 maart 2007 17:57 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ze hebben een aantal dingen gemeen waaronder minstens 1 uur sporten/bewegen per dag. Ik raad je aan toch meer te gaan bewegen waarbij je dan ook weer wat meer moet eten.
Door schade en schande wijzer geworden ben ik het nu veel meer met pietverdriet eens. Veel bewegen, gezond eten, genieten en zeker niet te streng lijnen.
Je zei dat je echt een stuk minder was gaan eten! Ik vraag me nu af hoeveel je hiervoor atquote:Op vrijdag 23 maart 2007 20:30 schreef Quinn_Dexter het volgende:
Begrijp me niet verkeerd. Ik sport op dit moment 3 tot 4 keer per week, circa 1,5 uur per keer, hoofdzakelijk cardio/vetverbranding. Ik ben van plan dit vol te houden en daar heb ik vertrouwen in
En echt superstreng lijnen doe ik ook niet, althans niet in de zin dat ik mijzelf uithonger. De ochtend start met een ontbijt van 2 boterhammen met een glas water. Halverwege de ochtend een appel, of een boterham. Lunch 4 boterhammen met hartig en zoet beleg, smiddags over het algemeen een stuk fruit, savonds een relatief klein diner, afhankelijk wat er op tafel komt, geen toetje. Verder savonds niets meer, behalve thee of water.
Je slaat de spijker recht op de kop. Met name het scnack-en-graai-gedeelte van mijn vorige eetpatroon hakte er zeer stevig op inquote:Op zaterdag 24 maart 2007 10:03 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Je zei dat je echt een stuk minder was gaan eten! Ik vraag me nu af hoeveel je hiervoor atOf was het vooral veel ongezond en calorierijk voedsel wat je altijd at? Goed bezig
Dank je,quote:
Couldn't be better.quote:Op zondag 1 april 2007 11:49 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Dank je,
tijdje niet gezien liefie, alles okay?
Heerlijk, paar daagies vrij genomen, ga zo lekker naar buiten in het voorjaarszonnetje met manlief.quote:Op zondag 1 april 2007 11:59 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Couldn't be better.Met jou ook, lekkere ouwe nicht?
Wel een harde wind!quote:Op zondag 1 april 2007 11:11 schreef Pietverdriet het volgende:
*kick*
Het is prachtig voorjaarsweer, lekker een stuk fietsen!
ja, t was hard trappen er tegenin, maar wel lekker.quote:
Tja, dieeten werken niet.quote:Op maandag 2 april 2007 11:09 schreef rashudo het volgende:
Ik was 12 kilo afgevallen met atkins, maar ben nu weer terug bij af.![]()
Verder ontbijt ik niet en eet ik 's avonds vaak nog een boterham. Dat is ook erg slecht.. in de vakantie hou ik me wel aan ontbijt, en eet ik 's avonds wat kleine hapjes (zoals olijfjes), drink ik elke dag 1 a 2 glazen alcohol en toch val ik af.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |