Dan heeft Deborah het nu wel naar haar zin denk ik.quote:Op maandag 19 maart 2007 14:03 schreef the_undertaker het volgende:
[..]
Vind het hoogst vreemd dat bewoners weten dat een een lid van de 'leiding' iemand niet mag. Lijkt me dat je altijd neutraal moet zijn. Althans doe dan alsof je dat bent ofzo
Geen echt feest, soort miniparty in de masterbedroom of zoiets, ik ga me er iig niet teveel van voorstellenquote:Op maandag 19 maart 2007 14:55 schreef havefun het volgende:
Is er vanavond een feest van huub?
En niemand heeft daar iets van meegekregen?quote:Op maandag 19 maart 2007 14:53 schreef Larisje het volgende:
14:31-Tweede waarschuwing!
Tweede waarschuwing!Huub heeft net zijn tweede waarschuwing gekregen. Wat de gevolgen van deze sanctie zijn, is nog niet bekend. Voor Huub is dit ook nog een raadsel. Mis niks en volg de livestreams goed!
bron: http://www.tien.tv/web/sh(...)210/typeofpage=51230
Denk dat Deborah vandaag sjagrijnig isquote:Op maandag 19 maart 2007 14:58 schreef Frasier het volgende:
[..]
En niemand heeft daar iets van meegekregen?
nou dat hoop ik nietquote:Op maandag 19 maart 2007 14:57 schreef Gert het volgende:
[..]
Dan heeft Deborah het nu wel naar haar zin denk ik.
Twee officiële waarschuwingen is toch wieberen?
Nee, nog nietquote:Op maandag 19 maart 2007 14:58 schreef Frasier het volgende:
[..]
Rustig maar! We hoeven Debs echt niet te berkstelligenquote:Op maandag 19 maart 2007 14:57 schreef Gert het volgende:
[..]
Huub ging vannacht wel erg ver in het treiteren en aanraken van Brainless,quote:Op maandag 19 maart 2007 14:58 schreef Frasier het volgende:
[..]
Ik las het ook net op de tien-site. Op de streams heb ik het ook nog niet gehoord.quote:Op maandag 19 maart 2007 14:58 schreef Frasier het volgende:
[..]
Weet huub het ook van die tweede waarschuwing.quote:Op maandag 19 maart 2007 14:57 schreef Ning het volgende:
Oei die vliegt eruit denk ik
Wat een soft programma is het dan als een beetje fysiek geweld niet is toegestaanquote:Op maandag 19 maart 2007 14:59 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Huub ging vannacht wel erg ver in het treiteren en aanraken van Brainless,
misschien is hij daar te ver in gegaan ???
was vergelijkbaar met Jaap vorige week, dat mocht toch ook.quote:Op maandag 19 maart 2007 14:59 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Het staat toch echt op de site van Tien.quote:Op maandag 19 maart 2007 15:00 schreef scanman01 het volgende:
Hoezo waarschuwing?? Ik volg alles al vanaf 1 uur en Huub heeft niets gedaan wat ook maar in de buurt zou kunnen komen van een waarschuwing. Dit gaat dus nergens over.
Daarom, dit gaat nergens overquote:Op maandag 19 maart 2007 15:01 schreef 2live het volgende:
[..]
was vergelijkbaar met Jaap vorige week, dat mocht toch ook.
Er kwam steeds iets op de borden vannacht.quote:Op maandag 19 maart 2007 14:59 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Dat zou goed kunnen, of rookverbod (iig iets wat Huub niet leuk gaat vinden, maar een EXIT lijkt me zwaar overdreven)quote:Op maandag 19 maart 2007 15:01 schreef the_undertaker het volgende:
Maar ik denk dat het feestje vanavond nu niet door mag gaan oid.
Daar staat wel vaker watquote:Op maandag 19 maart 2007 15:01 schreef beequeen het volgende:
[..]
Het staat toch echt op de site van Tien.
Ik ben dan ook benieuwd wat het plan hierachter is.quote:Op maandag 19 maart 2007 15:00 schreef scanman01 het volgende:
Hoezo waarschuwing?? Ik volg alles al vanaf 1 uur en Huub heeft niets gedaan wat ook maar in de buurt zou kunnen komen van een waarschuwing. Dit gaat dus nergens over.
ben bang dat het programma binnen de kortste keren voorgoed vakantie kan houden...quote:Op maandag 19 maart 2007 15:02 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Of ze gunnen Huub gewoon weer een weekje vakantie .....![]()
Twee officiële waarschuwingen KAN een exit zijnquote:Op maandag 19 maart 2007 14:57 schreef Gert het volgende:
[..]
Beetje oenig van de rat, hij heeft zelf letterlijk gezegd "ik ben niet vies van je, raak me maar aan". dus dan wat?quote:Op maandag 19 maart 2007 15:02 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik ben dan ook benieuwd wat het plan hierachter is.
En ook waar de waarschuwing voor is. Aan de bij het artikel geplaatste fotootje te zien, betreft dit het aaitje van Huub over Brian's wang.
Brian is hierover vanmiddag wezen klagen. Waarschijnlijk heeft hij aangegeven dat hij weer iets of iemand kapot ging breken als er niks mee gedaan werd.
Een exit lijkt me uitgesloten. Tenzij het plan is: het programma om zeep helpen in het kader van de uitverkoop van Tien.
Uiterst vreemd, maar aan de andere kant kan ik me er er ook wel weer iets bij voorstellen. Want Huub ging ook best ver in het provoceren van Brainless. Wat mij betreft kan hij daar natuurlijk niet ver genoeg in gaan, maar dat de programmaleiding hier de grenzen mee wil aangeven vind ik niet zo heel vreemd.quote:Op maandag 19 maart 2007 14:53 schreef Larisje het volgende:
14:31-Tweede waarschuwing!
Tweede waarschuwing!Huub heeft net zijn tweede waarschuwing gekregen. Wat de gevolgen van deze sanctie zijn, is nog niet bekend. Voor Huub is dit ook nog een raadsel. Mis niks en volg de livestreams goed!
bron: http://www.tien.tv/web/sh(...)210/typeofpage=51230
quote:Op maandag 19 maart 2007 15:05 schreef noekje het volgende:
Sylvia: wat was je doel toen je hier kwam.
Huub: bekend worden en aardig gevonden worden.
Doelen behaalt dus alleen hij mag blijven.
Ben bang dat dit geen fout is hoor. Stond er vanmorgen ook al. Alleen iets anders geschrevenquote:Op maandag 19 maart 2007 15:06 schreef scanman01 het volgende:
Dit is weer een fout van de internet redactie. Ze brengen het alsof Huub het ook weet van die tweede sanctie. Nou, dus niet. Wat is dit nou weer voor onzettende onzin. De zoveelste fout van die internet luitjes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |