Nicequote:Op maandag 19 maart 2007 15:36 schreef ScottTracy het volgende:
Leonardo DiCaprio?
Klopt volledigquote:Op maandag 19 maart 2007 15:44 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Referendum, Paars 2?
Shit ja... dat noemden ze paars....quote:Op maandag 19 maart 2007 15:44 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Referendum, Paars 2?
Welk nummer heb ik hier creatief vertaald, zij het gedeeltelijk, en van wie is dat nummer?quote:Wanneer de priester mij de laatste sacramenten toedient, kijk ik door de tralies voor het laatst naar de wereld die mij hier heeft gebracht.
quote:Als je weet dat jouw tijd bijna op is, misschien wordt het je dan duidelijk dat het leven beneden een rare illusie is.
Nee.quote:Op maandag 19 maart 2007 16:12 schreef slaveloos het volgende:
is het my way van oa sinatra?
quote:When the priest comes to read me the last rites
I take a look through the bars at the last sights
Of a world that has gone very wrong for me
Bos81 +1quote:When you know that your time is close at hand
Maybe then youll begin to understand
Life down there is just a strange illusion.
zijn we eigenlijk niet allemaal ter dood veroordeeldquote:Op maandag 19 maart 2007 16:14 schreef RoofingBurner het volgende:
Lijkt me niet dat het my way is. Dit gaat over iemand die ter dood is veroordeeld m.i.
de een wat meer dan de ander.quote:Op maandag 19 maart 2007 16:24 schreef slaveloos het volgende:
[..]
zijn we eigenlijk niet allemaal ter dood veroordeeld![]()
Nee, langer geleden.quote:Op maandag 19 maart 2007 16:25 schreef SaskiaR het volgende:
dekker?
quote:Op maandag 19 maart 2007 16:25 schreef Homdeck het volgende:
breukink?
Het leven is terminaal.quote:Op maandag 19 maart 2007 16:24 schreef slaveloos het volgende:
[..]
zijn we eigenlijk niet allemaal ter dood veroordeeld![]()
Onze hoop is gevestigd op Thomas Dekkerquote:Op maandag 19 maart 2007 16:28 schreef SaskiaR het volgende:
het nederlandse wielrennen zit een diep dal
In 1992 won een Nederlandse renner het jongerenklassement in de tour. Wie was dat?quote:Op maandag 19 maart 2007 16:30 schreef erkel het volgende:
[..]
Onze hoop is gevestigd op Thomas Dekkeren nog wat semi-talenten
Hoezo niet?quote:Op maandag 19 maart 2007 16:32 schreef erkel het volgende:
[..]
Alleen de Tirreno zit er dit jaar niet in ben ik bang ..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |