We did itquote:Op maandag 26 maart 2007 15:09 schreef Astroquicky het volgende:
De kaap van 10,000 handtekeningen is overschreden !!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Tijd om alles te gaan opsturen...
Klopt, lees maar terug.. we hebben er een paar gequotequote:Op maandag 26 maart 2007 16:26 schreef Tweeker1982 het volgende:
Het hele RTL GP forum staat trouwens ook vol met klachten. Ze kunnen er bij RTL toch zowat niet omheen!
Super..quote:Op maandag 26 maart 2007 16:44 schreef Ared het volgende:
ja, Fok! sport heeft het weer in de aandacht dankzij de 10.000 handtekeningen
FOK!user haalt 10.000 handtekeningen tegen RTL7
als de FP het straks ook oppakt zal het wel nog sneller gaan.
Astro is nu aan het printen, als het nog lukt om de petitie vandaag op de post te doen, krijgen de sponsors en politici morgen ook hun brief, en gaat er ook weer een persbericht naar de media.
Niet dubbelzijdig hè, anders maakt het te weinig indruk...quote:Op maandag 26 maart 2007 16:44 schreef Ared het volgende:
Astro is nu aan het printen, als het nog lukt om de petitie vandaag op de post te doen, krijgen de sponsors en politici morgen ook hun brief, en gaat er ook weer een persbericht naar de media.
En nu ook op de FP: FOK!user haalt 10.000 handtekeningen tegen RTL7 binnen.quote:Op maandag 26 maart 2007 16:44 schreef Ared het volgende:
ja, Fok! sport heeft het weer in de aandacht dankzij de 10.000 handtekeningen
FOK!user haalt 10.000 handtekeningen tegen RTL7
als de FP het straks ook oppakt zal het wel nog sneller gaan.
Hulde.. werd tijdquote:Op maandag 26 maart 2007 17:28 schreef Tackleberry het volgende:
[..]
En nu ook op de FP: FOK!user haalt 10.000 handtekeningen tegen RTL7 binnen.
Heh, vandaar dat we er nu al weer 250 bij hebbenquote:Op maandag 26 maart 2007 17:28 schreef Tackleberry het volgende:
[..]
En nu ook op de FP: FOK!user haalt 10.000 handtekeningen tegen RTL7 binnen.
SBS mag geen reclame uitzenden tijdens een niet-onderbroken wedstrijd, dat is zo in de Nederlandse wet geregeld. RTL mag het wel, aangezien de Luxemburgse wet dat wél toelaat.quote:Op maandag 26 maart 2007 18:46 schreef MrBadGuy het volgende:
Hoe kon SBS het wel reclameloos uitzenden? Had dat te maken met de Nederlandse wetgeving? (ipv de Luxemburgse) Ik kan me namelijk niet voorstellen dat SBS er geld aan heeft verdient met die paar reclames in de voor- en nabeschouwing en met dat belspel. Was het voor SBS dan alleen maar om imago te doen? Want de rechten zullen niet erg goedkoop zijn en zonder reclames verdien je het niet terug.
Daar gaat het niet echt om he.quote:Op maandag 26 maart 2007 18:59 schreef Tackleberry het volgende:
[..]
SBS mag geen reclame uitzenden tijdens een niet-onderbroken wedstrijd, dat is zo in de Nederlandse wet geregeld. RTL mag het wel, aangezien de Luxemburgse wet dat wél toelaat.
En natuurlijk wél in een groot lettertypequote:Op maandag 26 maart 2007 17:22 schreef Tackleberry het volgende:
[..]
Niet dubbelzijdig hè, anders maakt het te weinig indruk...
Het lijkt erop dat ze zich daarop hebben verkeken, anders hadden ze de rechten wel willen behouden lijkt me.quote:Op maandag 26 maart 2007 19:01 schreef Hertog_Martin het volgende:
Daar gaat het niet echt om he.
Het gaat erom dat SBS de rechten wilde, ondanks dat ze wisten dat ze geen reclame mochten uitzenden. Dus zal er toch wel een financieel voordeel te behalen zijn zonder reclames uit te hoeven zenden tijdens de race.
quote:Op maandag 26 maart 2007 19:25 schreef Taco15 het volgende:
10.000 inmiddelswanneer ga je hem presenteren?
![]()
quote:Op maandag 26 maart 2007 17:46 schreef Astroquicky het volgende:
Ik heb de petitie een klein uurtje geleden op de post gedaan met 10.005 handtekeningen. Die zou morgen bij RTL aan moeten komen. Als het goed is komen, zoals Ared al aangaf, dan ook alle brieven aan de politici en de fabrikanten aan.
Heb je een sponsor voor de inkt en het papier?quote:Op maandag 26 maart 2007 17:46 schreef Astroquicky het volgende:
[..]
Heh, vandaar dat we er nu al weer 250 bij hebben. Dank aan FOK!
![]()
Ik heb de petitie een klein uurtje geleden op de post gedaan met 10.005 handtekeningen. Die zou morgen bij RTL aan moeten komen. Als het goed is komen, zoals Ared al aangaf, dan ook alle brieven aan de politici en de fabrikanten aan.
Hopen dat ze het nog gaan plaatsen op meedere sitesquote:Op maandag 26 maart 2007 20:41 schreef Astroquicky het volgende:
Het persbericht dat vanavond verspreid is
Het hoogst haalbare op het gebied van Nederlands journalistiek; na de Telegraafquote:Op maandag 26 maart 2007 22:08 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Helemaal geweldig Tijl.. ik ben benieuwd of we de spits nogmaals gaan halen!
Morgen in ieder geval niet, helaasquote:Op maandag 26 maart 2007 22:08 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Helemaal geweldig Tijl.. ik ben benieuwd of we de spits nogmaals gaan halen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |