We did itquote:Op maandag 26 maart 2007 15:09 schreef Astroquicky het volgende:
De kaap van 10,000 handtekeningen is overschreden !!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Tijd om alles te gaan opsturen...
Klopt, lees maar terug.. we hebben er een paar gequotequote:Op maandag 26 maart 2007 16:26 schreef Tweeker1982 het volgende:
Het hele RTL GP forum staat trouwens ook vol met klachten. Ze kunnen er bij RTL toch zowat niet omheen!
Super..quote:Op maandag 26 maart 2007 16:44 schreef Ared het volgende:
ja, Fok! sport heeft het weer in de aandacht dankzij de 10.000 handtekeningen
FOK!user haalt 10.000 handtekeningen tegen RTL7
als de FP het straks ook oppakt zal het wel nog sneller gaan.
Astro is nu aan het printen, als het nog lukt om de petitie vandaag op de post te doen, krijgen de sponsors en politici morgen ook hun brief, en gaat er ook weer een persbericht naar de media.
Niet dubbelzijdig hè, anders maakt het te weinig indruk...quote:Op maandag 26 maart 2007 16:44 schreef Ared het volgende:
Astro is nu aan het printen, als het nog lukt om de petitie vandaag op de post te doen, krijgen de sponsors en politici morgen ook hun brief, en gaat er ook weer een persbericht naar de media.
En nu ook op de FP: FOK!user haalt 10.000 handtekeningen tegen RTL7 binnen.quote:Op maandag 26 maart 2007 16:44 schreef Ared het volgende:
ja, Fok! sport heeft het weer in de aandacht dankzij de 10.000 handtekeningen
FOK!user haalt 10.000 handtekeningen tegen RTL7
als de FP het straks ook oppakt zal het wel nog sneller gaan.
Hulde.. werd tijdquote:Op maandag 26 maart 2007 17:28 schreef Tackleberry het volgende:
[..]
En nu ook op de FP: FOK!user haalt 10.000 handtekeningen tegen RTL7 binnen.
Heh, vandaar dat we er nu al weer 250 bij hebbenquote:Op maandag 26 maart 2007 17:28 schreef Tackleberry het volgende:
[..]
En nu ook op de FP: FOK!user haalt 10.000 handtekeningen tegen RTL7 binnen.
SBS mag geen reclame uitzenden tijdens een niet-onderbroken wedstrijd, dat is zo in de Nederlandse wet geregeld. RTL mag het wel, aangezien de Luxemburgse wet dat wél toelaat.quote:Op maandag 26 maart 2007 18:46 schreef MrBadGuy het volgende:
Hoe kon SBS het wel reclameloos uitzenden? Had dat te maken met de Nederlandse wetgeving? (ipv de Luxemburgse) Ik kan me namelijk niet voorstellen dat SBS er geld aan heeft verdient met die paar reclames in de voor- en nabeschouwing en met dat belspel. Was het voor SBS dan alleen maar om imago te doen? Want de rechten zullen niet erg goedkoop zijn en zonder reclames verdien je het niet terug.
Daar gaat het niet echt om he.quote:Op maandag 26 maart 2007 18:59 schreef Tackleberry het volgende:
[..]
SBS mag geen reclame uitzenden tijdens een niet-onderbroken wedstrijd, dat is zo in de Nederlandse wet geregeld. RTL mag het wel, aangezien de Luxemburgse wet dat wél toelaat.
En natuurlijk wél in een groot lettertypequote:Op maandag 26 maart 2007 17:22 schreef Tackleberry het volgende:
[..]
Niet dubbelzijdig hè, anders maakt het te weinig indruk...
Het lijkt erop dat ze zich daarop hebben verkeken, anders hadden ze de rechten wel willen behouden lijkt me.quote:Op maandag 26 maart 2007 19:01 schreef Hertog_Martin het volgende:
Daar gaat het niet echt om he.
Het gaat erom dat SBS de rechten wilde, ondanks dat ze wisten dat ze geen reclame mochten uitzenden. Dus zal er toch wel een financieel voordeel te behalen zijn zonder reclames uit te hoeven zenden tijdens de race.
quote:Op maandag 26 maart 2007 19:25 schreef Taco15 het volgende:
10.000 inmiddelswanneer ga je hem presenteren?
![]()
quote:Op maandag 26 maart 2007 17:46 schreef Astroquicky het volgende:
Ik heb de petitie een klein uurtje geleden op de post gedaan met 10.005 handtekeningen. Die zou morgen bij RTL aan moeten komen. Als het goed is komen, zoals Ared al aangaf, dan ook alle brieven aan de politici en de fabrikanten aan.
Heb je een sponsor voor de inkt en het papier?quote:Op maandag 26 maart 2007 17:46 schreef Astroquicky het volgende:
[..]
Heh, vandaar dat we er nu al weer 250 bij hebben. Dank aan FOK!
![]()
Ik heb de petitie een klein uurtje geleden op de post gedaan met 10.005 handtekeningen. Die zou morgen bij RTL aan moeten komen. Als het goed is komen, zoals Ared al aangaf, dan ook alle brieven aan de politici en de fabrikanten aan.
Hopen dat ze het nog gaan plaatsen op meedere sitesquote:Op maandag 26 maart 2007 20:41 schreef Astroquicky het volgende:
Het persbericht dat vanavond verspreid is
Het hoogst haalbare op het gebied van Nederlands journalistiek; na de Telegraafquote:Op maandag 26 maart 2007 22:08 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Helemaal geweldig Tijl.. ik ben benieuwd of we de spits nogmaals gaan halen!
Morgen in ieder geval niet, helaasquote:Op maandag 26 maart 2007 22:08 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Helemaal geweldig Tijl.. ik ben benieuwd of we de spits nogmaals gaan halen!
http://www.formule1.nl/index.php?pid=10&sei=23&nid=5620quote:Op maandag 26 maart 2007 22:30 schreef Astroquicky het volgende:
[..]
Morgen in ieder geval niet, helaas. Juist bericht gekregen dat er geen plaats meer was in de krant morgen :-/.
Die zag ik ook. Wilde het net gaan posten, maar je was me voor.quote:Op maandag 26 maart 2007 23:47 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
http://www.formule1.nl/index.php?pid=10&sei=23&nid=5620
Maar we staan wél op formule1.nl
quote:Op maandag 26 maart 2007 23:53 schreef Astroquicky het volgende:
Heh, Ed is wel geen Leidse student voor zover ik weet, maar verder wel mooi dat we nu wel op formule1.nl staan!
Woensdag danquote:Op maandag 26 maart 2007 22:30 schreef Astroquicky het volgende:
[..]
Morgen in ieder geval niet, helaas. Juist bericht gekregen dat er geen plaats meer was in de krant morgen :-/.
Ach, ik heb altijd al eens een Leidse student willen zijn, geweldig dat het er eindelijk een keer van gekomen isquote:Op maandag 26 maart 2007 23:53 schreef Astroquicky het volgende:
Heh, Ed is wel geen Leidse student voor zover ik weet, maar verder wel mooi dat we nu wel op formule1.nl staan!
Na het beluisteren van het radio 1 interview geef ik jullie 0,0 kans. Hier moet echt een hogere macht aan te pas komen.. en zelfs dat geloof ik niet. Tis geen voetbal..... dus of afstemmen op een andere zender of lekker reclame kijken. Mooi trouwens hoe die rtl gast geirriteerd die meneer kind de grond in boorde.quote:Hopelijk gaat RTL er iets mee doen
Het persbericht van gisteren was ook naar hen gestuurdquote:Op dinsdag 27 maart 2007 09:50 schreef Tweeker1982 het volgende:
Hehe ik had die mensen van formule1.nl al een email gestuurd. Blijkbaar hebben ze gewacht met publiceren tot er 10000+ handtekeningen waren. HULDE!
Kun je ff een lijstje maken naar wie het persbericht toe is gegaan?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 11:06 schreef Astroquicky het volgende:
[..]
Het persbericht van gisteren was ook naar hen gestuurd.
Het persbericht is verstuurd naar de volgende adressen:quote:Op dinsdag 27 maart 2007 11:18 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Kun je ff een lijstje maken naar wie het persbericht toe is gegaan?
"Elke werkdag van 9 tot 12 uur is het tijd voor het Mega Rotterdamse Geen Woorden Maar Platen. Er is er maar één die het zo gezellig kan, en dat is Maurice Scheerman. De lekkerste classics en de beste muziek van nu, laten je werkdag megagoed beginnen. En met Scheermans enthousiasme is je chagrijnige bui ook zo over.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 12:41 schreef Astroquicky het volgende:
Wat soort zender is dit?
Heh... wil dat zeggen dat ik niets mag zeggen?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 13:21 schreef Ared het volgende:
"Elke werkdag van 9 tot 12 uur is het tijd voor het Mega Rotterdamse Geen Woorden Maar Platen. [...]
Goed bezigquote:Op dinsdag 27 maart 2007 12:41 schreef Astroquicky het volgende:
Kreeg net telefoon van de Rotterdamse radiozender Megastad FM. Zij willen me morgen interviewen rond 9u15. Ik zal het terug proberen op te nemen. Heeft iemand verder een idee wat ik hiervan kan verwachten? Wat soort zender is dit?
Lol, je studeert nu zelfs al sterrenkunde, Aredquote:Op woensdag 28 maart 2007 01:02 schreef Rover het volgende:
Hier staat nog een intressant stukje
http://www.racefreaks.nl/news_management.rf?action=showarticle&articleid=17345
quote:Op woensdag 28 maart 2007 08:34 schreef Astroquicky het volgende:
[..]
Lol, je studeert nu zelfs al sterrenkunde, Ared. Er wacht je een grootse toekomst, man!
![]()
Interessant artikel overigens... Voor zover ik weet is dit het eerste artikel met reacties van RTL.
probleem is dat er dan veel minder mensen kijken.quote:Op woensdag 28 maart 2007 10:48 schreef sanger het volgende:
Als RTL de uitzending nu eens 15 minuten langer maakt, en de reclames vervolgens in het voorprogramma uitzend zijn we er toch ook?
En naar de race niet op deze manier?quote:Op woensdag 28 maart 2007 20:29 schreef kepler het volgende:
[..]
probleem is dat er dan veel minder mensen kijken.
Desnoods gewoon af en toe een banner door het beeld ofzo zou ik ook geen ramp vinden denk ik
ik denk dat het eerder andersom is. De niet diehard zal die reclame niet zoveel schelen, terwijl wij overschakelen naar canvasquote:Op woensdag 28 maart 2007 21:05 schreef sanger het volgende:
[..]
En naar de race niet op deze manier?
Alle niet diehards zullen nu niet kijken, terwijl ze normaal wel zouden kijken
Reclame bij RTL GP is als voetbal bij TIEN..quote:Op woensdag 28 maart 2007 21:05 schreef Qunak het volgende:
Een paar dagen geleden ondertekend. Zoals nu gaat het nergens over. Laat ze dit eens doen met een voetbawedstrijd, dan is het land te klein. Maar dat doen ze niet, want dan wordt het kantoor vakkundig verbouwd door hooligans en mannen met oranje klompen en enorme bierbuiken.
Kijk, dat soort volk tref je niet langs de baan. Nee, als Schumacher-fan word je door een wild vreemde Britse Hill-fan verwelkomt met een groot bilk Fosters en meteen zegt dat ie het sneu voor je vind dat Schumi niet rijdt vanwege twee gebroken benen (Eigen ervaring Spa '99). Kijk, dan kun je nog eens een feestje bouwen.
Over de uitzending an sich had ik weinig te klagen. Het format van de uitzending sprak me erg aan. Alsvanouds, zoals we dat bij RTL in 2000 al zagen. Lekker to the point, zonder onzin zoals de ''grappige' opmerking uit het publiek' (paupers die voor de microfoon iets mogen zeggen en de 'leukste' kreeg een fles champagne) en de 'race simulator' compleet met dom acteerwerk door T. Coronel en cs. wat we bij SBS gewend waren. Ook de pitreporter annex tandarts is verdwenen en dat is een goede zaak.
Nu nog wat doen aan die KLOTE RECLAME. Als voetbal zonder kan, doe het dan ook bij een sportevenement als F1 of A1GP. Gelijke monniken, gelijke kappen.
Ook een mogelijkheid.....quote:Op woensdag 28 maart 2007 21:12 schreef kepler het volgende:
[..]
ik denk dat het eerder andersom is. De niet diehard zal die reclame niet zoveel schelen, terwijl wij overschakelen naar canvas
Ik heb em ff geprint van de site.. erg vetjes:)quote:Op donderdag 29 maart 2007 12:59 schreef Astroquicky het volgende:
Lol, geen idee wie dat is. Metro, Metro, ik wil een Metro!
"Formule 1 is in Nederland echter nooit zonder reclame uitgezonden", duidelijk geen F1 kijker, die woordvoerderquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |