Volgens mij ben jij dus wel geschikt.quote:Op maandag 19 maart 2007 11:58 schreef TrenTs het volgende:
Nou, gezien de keuzes van Fok! moet het iemand worden die nooit in POL komt, iemand die geen reet om POL geeft, iemand die zelf geen interesse heeft in politiek, iemand die een ander binnen de crew kent maar dat is dan 'toevallig', iemand die niet zelfstandig kan denken en iemand die een gepolariseerde politieke visie heeft.
Bij voorkeur ook nog zo lelijk als de nacht, maar daar kan over onderhandeld worden.
Ging ik op je schaamlippen staan, ex-crewmember?quote:Op maandag 19 maart 2007 11:59 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij dus wel geschikt.
Je hebt inderdaad wel lange tenenquote:Op maandag 19 maart 2007 12:01 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Ging ik op je schaamlippen staan, ex-crewmember?
quote:Op maandag 19 maart 2007 12:00 schreef du_ke het volgende:
Meki.
Beetje jammer als een topdebator zich terughoudend moet opstellen, denk ik.quote:Op maandag 19 maart 2007 11:52 schreef EchtGaaf het volgende:
In mijn ogen zou een goed mod aan het volgende moeten voldoen:
1 De mogelijke mod is een topper in de discussie, en heeft dat al een poos laten zien;
2 De toegevoegde waarde van de user aan het debat staat buiten kijf;
3 Is gebleken respectvol user te zijn. Respect voor andermans opvattingen, en bovenals respect vol in de richting van andere users;
4 Is een echter Fok!ker, die vol overgave en enthousiastme deelneemt aan dit Forum. Hij/zij is dan ook veelvuldig hier aanwezig.
5 De kandidaat is in staat zich terughoudend op te stellen en weet wat zijn/haar rol is: de discussie te "modereren" en dus in goede banen te leiden....
Reya lijkt mij uitstekendquote:Hoe denken jullie daarover? Wie is in julie ogen geschikt voor de evt vacature?
Ik geef zelf een schot voor de boeg: REYA, beantwoordt wat mij betreft aan alle eisen.....
tijd voor een kloon danquote:Op maandag 19 maart 2007 12:59 schreef sigme het volgende:
[..]
Beetje jammer als een topdebator zich terughoudend moet opstellen, denk ik.
[..]
Reya lijkt mij uitstekend, al kan ik slecht overzien hoeveel hij aanwezig is.
Maar aangezien er nog geen vacature gesteld is lijkt het me waarschijnlijk dat deze voorlopig ook niet komt. Misschien heeft men al iemand op het oog, of zijn ze achter de schermen bezig met een grote subforumhussel, waarbij POL met iets anders wordt samengevoegd oid.
ja, dat is eingelijk ook zo. Ik zie zelfs de rol van een discussieleider toch een beetje als terughouden....Nou ja, zoals Cees Grimbergen het bij Rondom 10 doet vind ik prima.....quote:Op maandag 19 maart 2007 12:59 schreef sigme het volgende:
[..]
Beetje jammer als een topdebator zich terughoudend moet opstellen, denk ik.
Nou ik ben benieuwd.quote:Reya lijkt mij uitstekend, al kan ik slecht overzien hoeveel hij aanwezig is.
Maar aangezien er nog geen vacature gesteld is lijkt het me waarschijnlijk dat deze voorlopig ook niet komt. Misschien heeft men al iemand op het oog, of zijn ze achter de schermen bezig met een grote subforumhussel, waarbij POL met iets anders wordt samengevoegd oid.
Een hoop geziek, gezeik & kritiek.quote:Op maandag 19 maart 2007 13:13 schreef buachaille het volgende:
Wat schuift het?
Ik val zowiezo al af op de punten 1,2 en 5quote:Op maandag 19 maart 2007 13:14 schreef sigme het volgende:
[..]
Een hoop geziek, gezeik & kritiek.
Hebben?
Een mod is geen discussieleider.quote:Op maandag 19 maart 2007 13:12 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
ja, dat is eingelijk ook zo. Ik zie zelfs de rol van een discussieleider toch een beetje als terughouden....Nou ja, zoals Cees Grimbergen het bij Rondom 10 doet vind ik prima.....
Dat kan in principe, een mod kan ook prima met (felle) discussies meedoen en hoeft eigenlijk alleen in actie te komen als de policy overschreden wordt. Voor de rest is een mod een gewone user.quote:De kernvraag is eigenlijk kan je tegelijkertijd goed debator en moderator zijn? Je moet als moderator namelijk ook een beetje onafhanklijk opstellen tov andere users...Toch?
Ik ookquote:Nou ik ben benieuwd.
Overdreven veel criteria. Een moderator hoeft geen topper te zijn in discussiėren, aangezien het nogal subjectief is wat een topper is. Een moderator hoeft ook geen toegevoegde waarde te hebben en hoeft zelfs niet 'vol overgave en enthousiasme' deel te nemen aan dit forum. Ook hoeft een moderator niet per definitie terughoudend te zijn en mag hij/zij dus best zelf ook discussiėren.quote:Op maandag 19 maart 2007 11:52 schreef EchtGaaf het volgende:
In mijn ogen zou een goed mod aan het volgende moeten voldoen:
1 De mogelijke mod is een topper in de discussie, en heeft dat al een poos laten zien;
2 De toegevoegde waarde van de user aan het debat staat buiten kijf;
3 Is gebleken respectvol user te zijn. Respect voor andermans opvattingen, en bovenals respect vol in de richting van andere users;
4 Is een echter Fok!ker, die vol overgave en enthousiastme deelneemt aan dit Forum. Hij/zij is dan ook veelvuldig hier aanwezig.
5 De kandidaat is in staat zich terughoudend op te stellen en weet wat zijn/haar rol is: de discussie te "modereren" en dus in goede banen te leiden....
Eigenlijk gewoon een politie-agent? Zou je het niet goed vinden dat een mod de discussie gaat leiden, voortrekken? .....Als een het verkeer strubbelt (zonder dat daarbij policy wordt overschreden)...nan grijpt politie toch ook in ? Dat is toch ook een beetje de taak van een discussie leider.......quote:Op maandag 19 maart 2007 13:19 schreef Chewie het volgende:
[..]
Een mod is geen discussieleider.
Dat kan in principe, een mod kan ook prima met (felle) discussies meedoen en hoeft eigenlijk alleen in actie te komen als de policy overschreden wordt. Voor de rest is een mod een gewone user.
[..]
[..]
Ik ook![]()
Dat vind ik jammer....Maar je komt sowieso niet aanmerking, je hebt volgens mijn een strafblad hier op fok! Kandidaat moet van onbespoken gedrag zijn.... (heb ik er gauw ff bijgezetquote:
Mwoah, politie-agent bemoeit zich in principe niet met de discussie.quote:Op maandag 19 maart 2007 13:41 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Eigenlijk gewoon een politie-agent?
Nee, in principe kan iedereen een discussie leiden, in eerste instantie is dat over het algemeen de TS.quote:Zou je het niet goed vinden dat een mod de discussie gaat leiden, voortrekken?
Dat wordt diegen hooguit gemaand om on-topic te blijven, overigens wordt de policy dan al snel overtreden.quote:.....Als een het verkeer strubbelt (zonder dat daarbij policy wordt overschreden)...nan grijpt politie toch ook in ? Dat is toch ook een beetje de taak van een discussie leider.......
Nee, het lijkt me niet wenselijk dat wij (de mods) de onderwerpen gaan bepalen.quote:Vind je het geen goed idee om de functie te verbreden tot discussieleider?
dat wordt dan toch solliciteren.quote:Op maandag 19 maart 2007 13:58 schreef sanni het volgende:
Yo TS, ik voldoe niet aan alles eisen maar ik vind imo me wel geschikt voor de job.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |