Ik werd toen juist nuchter jaquote:Op maandag 19 maart 2007 07:06 schreef Heintje het volgende:
[..]
Zo dronken klonk je toch niet meer toen we crackdown aan het spelen waren.
Heb je de race nou nog gezien of niet?
Ik heb hem 's middags nog gezien. Alleen omdat ik het ander lullig voor jou vond (of omdat de scooter van mijn vriendin niet snel genoeg is) heb ik ook de start gemist.
Wat kunnen we weer trots zijn op Alberts, eerste uitvaller van 2007 "Ik miste mijn rempunt" en niet z'n beetje ook.
Volgens twi kan je pas goed gamen vanaf 1:00 snachtsquote:Op maandag 19 maart 2007 10:51 schreef Heintje het volgende:
Gaan we deze week nog een keer een avondje spelen. Alleen dan niet zo als de TT doet vermoeden maar van 20 tot 23 of zo.
Daar heeft ie wel gelijk in, alleen kan ik dan niet zo goed presteren op mijn stage als ik rond die tijd pas ga gamen.quote:Op maandag 19 maart 2007 10:53 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Volgens twi kan je pas goed gamen vanaf 1:00 snachts
Vast welquote:Op maandag 19 maart 2007 10:51 schreef Heintje het volgende:
Gaan we deze week nog een keer een avondje spelen. Alleen dan niet zo als de TT doet vermoeden maar van 20 tot 23 of zo.
Ik heb hem nog niet, maar ik heb uitgerekent dat als je redelijk goed bent je er toch wel 400 tot 500 uur mee bezig bent.quote:Op maandag 19 maart 2007 11:46 schreef Wouter2006 het volgende:
heeft er al iemand de 10000 kills? zoja, hoe lang moet je er gemiddeld voor spelen?
Geen whiskey in je cola stoppen dan he.quote:
Ik denk dat ik voorlopig even niks meer hoef.quote:Op maandag 19 maart 2007 12:08 schreef Heintje het volgende:
[..]
Geen whiskey in je cola stoppen dan he.
Doe maar wodka
Ja, lijkt me een mooie tijd zo tussen 8 en 11 savondsquote:Op maandag 19 maart 2007 10:51 schreef Heintje het volgende:
Zover ben ik nog niet. Ik denk dat ik net iets onder de 3000 zit.quote:
Nopequote:Op maandag 19 maart 2007 12:22 schreef GokuSFE het volgende:
[..]
Ja, lijkt me een mooie tijd zo tussen 8 en 11 savonds
En die twi komt maar eens eerder online dan
8 tot half 1 lijkt me beter.quote:Op maandag 19 maart 2007 12:22 schreef GokuSFE het volgende:
[..]
Ja, lijkt me een mooie tijd zo tussen 8 en 11 savonds
En die twi komt maar eens eerder online dan
Hoe laat wordt jij geacht om weer naast je nest te staan?quote:Op maandag 19 maart 2007 14:31 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
8 tot half 1 lijkt me beter.
zo rond half 8, hoezo.quote:Op maandag 19 maart 2007 14:33 schreef Heintje het volgende:
[..]
Hoe laat wordt jij geacht om weer naast je nest te staan?
Dat anderhalve uur dat je langer door wil gaan kun je ook langer blijven liggen.quote:
Same here, ik sta er ook 6u naast. En 7u slaap is toch wel een minimum wil ik een beetje wat kunnen doen overdagquote:Op maandag 19 maart 2007 14:35 schreef Heintje het volgende:
[..]
Dat anderhalve uur dat je langer door wil gaan kun je ook langer blijven liggen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |