abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_47426680
Zal me niet verbazen als Henkie nu ineens als succesvol assistent aan de slag kan bij een club van het kaliber Roda...
BFF met GGMM
pi_47426752
Of bij NEC. Wat is de officiele reden dat Fräser eigenlijk weg moet/gaat?
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_47426769
quote:
Op maandag 19 maart 2007 10:29 schreef Suijk het volgende:
Is er niet
Maybe not the best, but always the BIGGEST.....
  maandag 19 maart 2007 @ 10:35:06 #5
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_47426932
Vanavond naar jong Feyenoord, in de kantine daar is de broodje mexico aardig goed
pi_47427124
Stelletje sausies bij Feyenoord. kom voor jan lul naar de kuip wat een wanvertoning, uefa cup wedstrijden ook onwaardig laat heerenveen maar gaan kutclub
pi_47427267
quote:
Op maandag 19 maart 2007 10:41 schreef PabloLopez het volgende:
kutclub
blijf je toch lekker weg joh
pi_47427313
Kut spelers
  maandag 19 maart 2007 @ 10:55:02 #9
139407 jorienvdherik
pi_47427579
quote:
Op maandag 19 maart 2007 10:45 schreef ruud_fr het volgende:

[..]

blijf je toch lekker weg joh
heb je om de 5 min een andere avatar
pi_47427848
quote:
Op maandag 19 maart 2007 10:55 schreef jorienvdherik het volgende:

[..]

heb je om de 5 min een andere avatar
bij refreshen wordt er automatisch 1 van de 5 gekozen (php scriptje)
  maandag 19 maart 2007 @ 11:03:25 #11
132461 SupaMario
professioneel bierdrinker
pi_47427860
TVP
FEYENOORD FOREVER
Schumi 7 times world champion...
  maandag 19 maart 2007 @ 11:06:48 #12
139407 jorienvdherik
pi_47427953
18.30u Jong Feyenoord – Jong Fc Twente

Vanavond om 18.30u zal het Beloftenteam van Feyenoord het op Varkenoord gaan opnemen tegen de beloften van Fc Twente. Jong Feyenoord staat op dit moment op de 10e positie en heeft na twee overwinningen op rij de weg naar boven gevonden.

De twee directe concurrenten van Jong Feyenoord (nummer 11 Jong Nec en nummer 12 Jong Vitesse) spelen vanavond tegen elkaar. De andere concurrent Jong Willem II (13e) moet het vanavond in Heerenveen opnemen tegen de koploper. Mocht Feyenoord vanavond winnen, doet het wederom uitstekende zaken en kunnen de mannen van Arnold Scholten eventuele degradatie voorzichtig uit hun hoofd zetten.

De wedstrijd van vanavond staat onder leiding van de heer M. Ketting.

pi_47428380
Henkie moet blijven!
  maandag 19 maart 2007 @ 11:23:00 #14
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_47428432
Huppie huppie huppie, Peter Bosz verkracht m'n cluppie...
pi_47428494
quote:
Op maandag 19 maart 2007 11:23 schreef Keltie het volgende:
Mooi spandoek!
  maandag 19 maart 2007 @ 11:31:43 #16
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_47428700
Mag toch niet opgehangen worden van Dhr. Kerkum
Niemand zong er mee
pi_47428751
1 April tegen Vitesse kan hij mooi mee!
pi_47429505
quote:
Op maandag 19 maart 2007 10:35 schreef jorienvdherik het volgende:
Vanavond naar jong Feyenoord, in de kantine daar is de broodje mexico aardig goed
Je had beter gisteren naar de Kuip kunnen gaan, maar toen lag je in je nest te rotten en koppijn!
pi_47429808
quote:
Op maandag 19 maart 2007 11:59 schreef Luni het volgende:

[..]

Je had beter gisteren naar de Kuip kunnen gaan, maar toen lag je in je nest te rotten en koppijn!
qua niveau zal het niet veel schelen denk ik
  maandag 19 maart 2007 @ 13:18:36 #20
132993 TJDoornbos
#TeamToekNip
pi_47432042

Ik zeg die moet op CD uitgebracht worden die kan zo de top40 halen genoeg mensen die het singletje willen
pi_47432134
quote:
Op maandag 19 maart 2007 10:29 schreef Suijk het volgende:
Hij kan niet zo goed met Stanley Brard, vertelde Hugo Borst gisteren in SV.
That's all folks!
  maandag 19 maart 2007 @ 13:25:36 #22
132993 TJDoornbos
#TeamToekNip
pi_47432303
Ten einde mijn steun en loyaliteit aan de binnenkort ontslagen Henk Fraser, icoon van Geen Woorden Maar Daden en gewaardeerd en succesvol jeugdtrainer op Varkenoord, kenbaar te maken hing er gisteren bij Feyenoord-Willem II een spandoek met de tekst 'Fraser Moet Blijven'. Niet lang. Want nog voor aanvang wedstrijd werd mijn doek verwijderd door medewerkers van Bureau Veiligheid, 'op last van het Feyenoord-bestuur'.
Navraag bij mensen van Feyenoord en Bureau Veiligheid leerde me nog tijdens de eerste helft, dat het Gerard Kerkum, ons aller President Commissaris van de Raad van Commissarissen, in eigen persoon was geweest, die hoogstpersoonlijk opdracht had gegeven onder andere dit doek in beslag te laten nemen. Dit geheel tegen de wens van voornoemde club- en veiligheidsmedewerkers in, maar dat ter zijde.

Herhaalde verzoeken aan Feyenoordbestuurders om nog tijdens de wedstrijd telefonisch danwel persoonlijk tekst en uitleg te geven werden simpelweg genegeerd. Na afloop vervolgens veel moeite mogen doen het doek terug te krijgen en uiteraard weer telefonisch contact opgenomen met de invoren toren, waarin de Feyenoordleiding zetelt.

Diverse oproepen werden wederom genegeerd maar na enige tijd nam Gerard Kerkum zowaar op. Na me te hebben geintroduceerd als eigenaar van het bewuste doek 'Fraser Moet Blijven' heb ik hem op de man af gevraagd of het waar was, dat hij op persoonlijke titel opdracht had gegegeven mijn doek te laten verwijderen.

'Ja' was het antwoord.

Gevraagd naar de reden hiervoor kreeg ik te horen 'dat de club zich niet kon vinden in mijn mening en dús het doek in beslag had laten nemen'. Mijn hieropvolgende antwoord, waarin onder andere het begrip 'Vrijheid van Meningsuiting' voorkwam mocht niet baten, het toestel was simpelweg in handen van Security Officer Bernard Gerritsma van Bureau Veiligheid gegeven. Einde gesprek.

Niet veel later telefoon. Commercieel Directeur Chris Woerts aan de lijn. Lang gesprek, maar we kwamen er niet uit. Chris bleef herhalen 'dat er rondom wedstrijden alleen nog maar prķ-Feyenoord uitingen mogen worden uitgedragen, precies zoals we dat toch met zn allen in het Convenant hadden afgesproken' en wenste niet af te wijken van het statement van Gerard Kerkum.

... En toen, toen heb ik me toch echt heel even afgevraagd of ik nou in Rotterdam anno 2007 was of me in de gloriedagen van Moedertje Rusland bevond? Of het Maasgebouw nou een clubgebouw of een ambassade van Noord-Korea was? Een eerbetoon aan de DDR wellicht?

Feyenoord, een doek van pak em beet 130 bij 120 centimeter, met daarop de steunbetuiging 'Fraser Moet Blijven', een steunbetuiging nota bene aan de man die sinds jaar en dag zich inzet voor je eigen organisatie, iemand die Feyenoord hoogstpersoonlijk de juiste weg op schoot, die avond in Eindhoven, iemand die ons gisteren ook te kennen heeft gegeven de steun absoluut te waarderen en zich niet kan vinden in het besluit van de club (ja Chris, er is gisteren met Henk Fraser gesproken, door mensen 'van ons', ons Feyenoorders, door jullie ook?), wat in vre-des-naams legitimeert de inbeslagname van een dergelijk doek?

Feyenoord, waar zijn jullie in hemelsnaams mee bezig als je je eigen kritische volgelingen op deze manier monddood maakt? Publiekelijk censureert? Als jullie dit soort blijkbaar van jullie eigen regime afwijkende meningen simpelweg elimineren? Doodleuk in beslag laat nemen? Waar gáát dit in godsnaams over?

En dat is dan míjn club...

Feyenoord, wat ben je vreselijk diep gezonken. En Feyenoord, wat ben je in verkeerde handen...

Mark

(En nee meneer Kerkum, ik kom niet naar het stadion om met u te praten. Want wat valt er in godsnaams met u of een van uw medebestuurders te bepraten, als afwijkende meningen in uw kringen niet worden getolereerd? Beter investeert u de centen, die u samen met uw bouwwereld-old-boys-network-vriendjes in Midden-Oosten hebt verdiend, in de club, in plaats van de daar geldende gangbare opvattingen over een instituut als Vrijheid van Meningsuiting. Want dit soort praktijken hebben, om met uw eigen gevleugelde woorden te spreken 'een reeds lang verstreken houdbaarheidsdatum')

http://www.fr-fans.nl/index.php?p=lees&id=2468

Kerkum en Woerts zijn het spoor echt goed bijster!!!!
  maandag 19 maart 2007 @ 14:09:00 #23
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_47433868
Feijenoord gaat naar de klote.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_47433975
quote:
Op maandag 19 maart 2007 14:09 schreef Happel het volgende:
Feijenoord gaat naar de klote.
En het is niet eens de schuld van Jorien.
A.F.C. Ajax - Piet de Visser
pi_47434065
Klopt! Bosz en zijn vriendjes maken er een koude club van.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')