Aangezien nog niemand gereageerd heeft,. Zou ik graag het antwoord op deze vraag willen hebbenquote:Op maandag 19 maart 2007 03:09 schreef Equinix het volgende:
Is Huub nuchter ???
Anders kan het wel eens fout gaan namelijk :s
Wel gedronken, maar ik heb geen idee in welke mate.quote:Op maandag 19 maart 2007 03:13 schreef Equinix het volgende:
[..]
Aangezien nog niemand gereageerd heeft,. Zou ik graag het antwoord op deze vraag willen hebben
Het antwoord op die laatste vraag weet ik welquote:Op maandag 19 maart 2007 03:13 schreef Prospera het volgende:
Waarom gooi je onze fotolijstjes kapot vraagt Huub en waarom trek je die stekker uit de muziek?
Hele goede picquote:Op maandag 19 maart 2007 03:14 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Haantjes .......
[afbeelding]
Hij is echt de Master!quote:Op maandag 19 maart 2007 03:16 schreef Prosac het volgende:
Brian: "Ik heb stiekem ook een stekker losgemaakt hoor"![]()
Jaap is een minderwaardig en extreem beinvloedbaar persoon.quote:Op maandag 19 maart 2007 03:16 schreef Mokum020 het volgende:
Triest eigenlijk dat Jaap alles opknapt..........die laat zich lekker gebruiken door Brian...die kijkt alleen maar toe....![]()
zeg het ze, farceman!!quote:Op maandag 19 maart 2007 03:16 schreef farceman het volgende:
Belachelijjk! Sinds wanneer mnogen ze aan die muziekspullen komen?
Laat ze die stekkers teruggeven DGK_REDACTIE
schijnbaar kan hij het niet goed horen !! hij gaat steeds een trapje hogerquote:
Brian vondtquote:Op maandag 19 maart 2007 03:20 schreef obezzi het volgende:
brian vondt het toch zo 'vies' van sylvia dat ze zat afteluistere nu doet ie t zelf
Er is nog een mooiere cap van Brian halverwege de trap als je die kan cappenquote:Op maandag 19 maart 2007 03:20 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Natuurlijk wel onder het toeziend/luisterend oor van Brian. Hij staat weer af te luisteren.
[afbeelding]
quote:Op maandag 19 maart 2007 03:21 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Zie Brian in het hoekje .....
[afbeelding]
in de boesj boesjquote:Op maandag 19 maart 2007 03:22 schreef Prosac het volgende:
waar de fuck is Brian
Opzich kunnen CD's best tegen waterquote:Op maandag 19 maart 2007 03:22 schreef Mokum020 het volgende:
Para pakt de koffer weg
De koffer met cd´s staan nu buiten in de regen.....zal lekker draaien worden morgen..
Dat is toch ook weer vernielen van eigendommen van een ander? Ik snap niet dat Brian maar door mag gaan met al dat vandalisme?quote:Op maandag 19 maart 2007 03:22 schreef Mokum020 het volgende:
Para pakt de koffer weg
De koffer met cd´s staan nu buiten in de regen.....zal lekker draaien worden morgen..
quote:Op maandag 19 maart 2007 03:24 schreef Prosac het volgende:
Ja brian weet dat ze de installatie hebben gepakt
Ik heb alleen dezequote:Op maandag 19 maart 2007 03:21 schreef Prospera het volgende:
[..]
Er is nog een mooiere cap van Brian halverwege de trap als je die kan cappen![]()
Alleen de installatie niet denk ikquote:Op maandag 19 maart 2007 03:24 schreef Frasier het volgende:
[..]
Opzich kunnen CD's best tegen water.
yeh!! goeddd hahahaaaquote:Op maandag 19 maart 2007 03:25 schreef Darklight het volgende:
ze hebben nog een cd, die heeft eric meegenomen
Ik vind eigenlijk dat er over de speaker had moeten komen "Brian, als je wilt weten wat ze zeggen, kun je beter iets hoger op de trap gaan staan"quote:Op maandag 19 maart 2007 03:25 schreef farceman het volgende:
Kan de rerdatie niks doen tegen Jaap? Toch belachelijk dat die zomaar alles kapotmaakt?!
in de fitnessruimte liggen toch ook cd's ?quote:Op maandag 19 maart 2007 03:25 schreef obezzi het volgende:
hey eric had toch n cd gepakt al of hebbe ze nu helemaal geen cds meer??
Die zegt al genoegquote:Op maandag 19 maart 2007 03:25 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ik heb alleen deze
[afbeelding]
Dat gaat echt nooit gebeuren..quote:Op maandag 19 maart 2007 03:26 schreef Prosac het volgende:
[..]
Ik vind eigenlijk dat er over de speaker had moeten komen "Brian, als je wilt weten wat ze zeggen, kun je beter iets hoger op de trap gaan staan"
Het is laat, ik weet het........quote:Op maandag 19 maart 2007 03:26 schreef Frasier het volgende:
[..]
Hij had alleen de koffer met CD's in de bosjes gedumpt.
Toen Jaap er een paar dagen geleden zat, zwenkte de camera wel heel subtiel van de trap naar de keuken en weer terugquote:
Zit ze niet in het spelquote:Op maandag 19 maart 2007 03:28 schreef snetje het volgende:
ff tussen neus en lippen door ... iets wat ik echt min vond is dat brian toch nog weer even aan de voeten van sylvia zat vlak voordat hij en jaap de gameroom ingingen ... sylvia heeft hier niks mee te maken dus brian moet van haar afblijven![]()
Ik ga naar bed.quote:Op maandag 19 maart 2007 03:28 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Het is laat, ik weet het........
de natte cd die je in de installatie stopt.....![]()
![]()
ik wil ook naar bed
blijf nog even, het wordt vast leuk!quote:Op maandag 19 maart 2007 03:30 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ik ga naar bed.
Ze kunnen de pot op.
Het spijt ze nu zeggen ze![]()
ja tuurlijk ! natasia ook en .... lama ... amanda ook en daar is tie ook weer achter gekomen ....quote:
Alles wordt dicht- en aan elkaar geplakt met tapequote:Op maandag 19 maart 2007 03:28 schreef Prosac het volgende:
hahahahaha
Eric: we moeten die stekkers wel even hard vasttapen, dan trekken ze ze er niet zo makkelijk uit
Ik ook, ik wil wel weten wat ze nu nog allemaal van plan zijn met al dat geductape....quote:Op maandag 19 maart 2007 03:32 schreef cindy10 het volgende:
ik zit te wachten op de reactie als die muziek straks weer keihard knalt!
pas dan ga ik slapen![]()
![]()
Ik heb ze anders wel gemengd zien douchenquote:
quote:Op maandag 19 maart 2007 03:35 schreef cindy10 het volgende:
hahaha die zitten straks allemaal stijf tegen het plafon van schrik....
Ze nemen zichzelf totaal niet serieus. Zitten vol met zelfspot. Dat maakt ze populair.quote:Op maandag 19 maart 2007 03:36 schreef mootie het volgende:
Dat is het grote verschil, Huub en Eric lachen hier om, nemen het niet serieus, Brian neemt dit serieus, daar gaat ie kapot aan.
Spamquote:Op maandag 19 maart 2007 03:37 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ik denk dat er nog wel even flink lawaai zal worden gemaakt ...![]()
En hier staat de week-agenda: DGK week-agenda
De snoeren bij Brian's bed zijn van de disco uit de gameroom. Huub en Eric hebben nu de audio van de fitness-ruimte.quote:Op maandag 19 maart 2007 03:37 schreef Prospera het volgende:
Er liggen toch nog snoertjes onder Brian's bed?
Nog wat appelsap zegt Huub,
Tuurlijk schat alles wat je wilt.
Sorry, wilde alleen maar de aandacht vestigen op dit volgens mij interessante topic ....quote:
hou eens op met kippen en breng verslag uit voor de streamers die morgen vroeg weer voor ons gaan streamenquote:
volgens mij zei die:quote:Op maandag 19 maart 2007 03:41 schreef Prospera het volgende:
Wel lache die streams...
Ze hebben al excuses gemaakt aan de streamers die morgenvroeg hun kinderen naar school moeten brengen en ook aan Palma dat ze haar uit haar slaap halen![]()
Nu zijn de stekkers zo vast dat ze de stroom er niet meer vanaf kunnen krijgen en tapen ze alles vast op de grond.
Heb je die loser ooit nuchter gezien?quote:Op maandag 19 maart 2007 03:13 schreef Equinix het volgende:
[..]
Aangezien nog niemand gereageerd heeft,. Zou ik graag het antwoord op deze vraag willen hebben
Hadden ze maar niet naar huis moeten gaanquote:Op maandag 19 maart 2007 03:41 schreef snetje het volgende:
[..]
hou eens op met kippen en breng verslag uit voor de streamers die morgen vroeg weer voor ons gaan streamen![]()
Kan niet, er is al vastgesteld dat we dikke ouderen zijn!quote:Op maandag 19 maart 2007 03:42 schreef Rudieh het volgende:
[..]
volgens mij zei die:
'die kinderen moeten morgen weer naar school'
ja Huub-groupies, jullie lezen het goed...Huub noemt jullie kinderen!
We hebben een prima streamavondje neergezet hoorquote:Op maandag 19 maart 2007 03:41 schreef snetje het volgende:
[..]
hou eens op met kippen en breng verslag uit voor de streamers die morgen vroeg weer voor ons gaan streamen![]()
Toen hij een alcohol verbod hadquote:Op maandag 19 maart 2007 03:42 schreef Sammy-S het volgende:
[..]
Heb je die loser ooit nuchter gezien?
Daar doet Brian toch niet aan?quote:Op maandag 19 maart 2007 03:43 schreef Heathen het volgende:
Ik neem het op.. om straks terug te bekijken. Zitten er hoogtepunten in?
Door Amanda... sinds wanneer wordt die serieus genomen?? Zelfs Brian neemt haar niet serieusquote:Op maandag 19 maart 2007 03:43 schreef mootie het volgende:
[..]
Kan niet, er is al vastgesteld dat we dikke ouderen zijn!
De afgelopen 1½ uur?quote:Op maandag 19 maart 2007 03:43 schreef Heathen het volgende:
JA !quote:Op maandag 19 maart 2007 03:43 schreef Heathen het volgende:
Mwah, als je dat na vanavond nog als fysiek geweld gaat bestempelen....quote:Op maandag 19 maart 2007 03:45 schreef cobain94 het volgende:
Als ze nou voor of op de stereo gaan zitten? J en B mogen geen fysiek geweld gebruiken toch?Duwen trekken?
ik plaats hem toch ook bij het haantje ( woerdje ) whatever en niet bij jouquote:Op maandag 19 maart 2007 03:43 schreef Prospera het volgende:
[..]
We hebben een prima streamavondje neergezet hoor![]()
Ja toen begin vd nacht Huub&Eric naar boven kwamen waar Natas, brian &Jaap zaten te snacken, met bijna parageweld.quote:Op maandag 19 maart 2007 03:43 schreef Heathen het volgende:
Ze gaan nog wel een half uur doorquote:Op maandag 19 maart 2007 03:45 schreef Rudieh het volgende:
zijn die twee nichten nou bijna klaar met dat tapen? ik wil slapen
Ik hoop op takkeherrie in de gameroom...dan kan ik gerust gaan slapenquote:Op maandag 19 maart 2007 03:48 schreef Leandra het volgende:
[..]
Tss... je komt hier nog ff een trustekusje halen??![]()
Als je ergens van wakker blijft is het wel van takkeherrie in de gameroom...quote:Op maandag 19 maart 2007 03:49 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Ik hoop op takkeherrie in de gameroom...dan kan ik gerust gaan slapen
denk ik![]()
Hij heeft zoveel alcohol in zijn lijf dat een week alcoholverbod niet ech een verchil maakt hoor.quote:
Behalve dan als ze na 2 uur plakken de muziek in 1 minuut uitkrijgenquote:
Zou je ff on-topic kunnen blijven?!quote:Op maandag 19 maart 2007 03:52 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Ja.ik ook.....je zal toch met een bank moeten slepen, dan kun je er niet meer op liggen ..![]()
Zou Brian het ook al horen?quote:Op maandag 19 maart 2007 03:53 schreef Prospera het volgende:
We hebben muziek![]()
![]()
Ik wilde al truste zeggen, maar blijf nog 10 minuutjes wakker![]()
die boxen zijn al vastgeplakt denk ikquote:Op maandag 19 maart 2007 03:53 schreef Equinix het volgende:
Wat een mongolen,.
In plaats dat ze de boxen even niet aansluiten om het volume op zijn hardst te zetten gaan ze het met de boxen aangesloten doen,. Je zag meteen brian wakker worden ( hoewel hij nog licht sliep )
brian heeft nog geen seconde geslapenquote:Op maandag 19 maart 2007 03:53 schreef Equinix het volgende:
Wat een mongolen,.
In plaats dat ze de boxen even niet aansluiten om het volume op zijn hardst te zetten gaan ze het met de boxen aangesloten doen,. Je zag meteen brian wakker worden ( hoewel hij nog licht sliep )
Wat een tijdenquote:Op maandag 19 maart 2007 03:54 schreef cobain94 het volgende:
Kheb m'n wekker twee uur later gezet..op 16:30..
Je kan 2 uur idd beter gbruiken 's nachtsquote:Op maandag 19 maart 2007 03:52 schreef PC eend het volgende:
[..]
Behalve dan als ze na 2 uur plakken de muziek in 1 minuut uitkrijgen![]()
overdag niet ?quote:Op maandag 19 maart 2007 03:54 schreef Tissik het volgende:
Wat een rare geluiden maakt Amanda in haar slaap?
Als ze niet slaapt maakt ze ook gore geluidenquote:Op maandag 19 maart 2007 03:54 schreef Tissik het volgende:
Wat een rare geluiden maakt Amanda in haar slaap?
Ik zou ook graag willen slapen, maar ik wil ook wel heel graag weten hoe dit gaat aflopen.quote:Op maandag 19 maart 2007 03:56 schreef Equinix het volgende:
Hoewel ik echt zin heb om dit af te kijken moet ik toch maar eens gaan slapen,.
Hoe verzin je het...quote:Op maandag 19 maart 2007 03:57 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat zouden ze eens met Brian moeten doen...
[afbeelding]
quote:Op maandag 19 maart 2007 03:57 schreef Leandra het volgende:
[..]
[afbeelding]
Goed plan!quote:Op maandag 19 maart 2007 03:57 schreef Leandra het volgende:
[..]
[afbeelding]
Dat wordt een perm tapequote:Op maandag 19 maart 2007 03:57 schreef Leandra het volgende:
[..]
[afbeelding]
Wat doe je liever...morgen alles lezen of nog heel even kijken..quote:Op maandag 19 maart 2007 03:57 schreef Tissik het volgende:
[..]
Ik zou ook graag willen slapen, maar ik wil ook wel heel graag weten hoe dit gaat aflopen.
What to do, what to do...
Ik blijf nog ff kijkenquote:Op maandag 19 maart 2007 03:59 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Wat doe je liever...morgen alles lezen of nog heel even kijken..![]()
Hebben ze de volumeknop ook vastgetaped??quote:Op maandag 19 maart 2007 04:00 schreef Tissik het volgende:
De installatie gaat automatisch op volume 14 als hij aan gaat. Het klinkt niet hard...
hoi kloontje!quote:Op maandag 19 maart 2007 04:01 schreef kingsmebber het volgende:
LOL ik wil die flikker en Huub morgen wel is zien muhahahaha ze hebben niet alleen hun mede-bewoners ermee maar ook hun zelf. Wel morgen de hele dag wakker blijven he........ kneusjes.Lekker alles vastplakken.... hoop dat ze morgen al die plakresten moeten verwijderen (zonder alcohol) ! Huub gaat dat huis toch nooit winnen.... je hoeft hem maar 1 keer goed dronken te voeren en hij gaat te ver.
Ja maar het lijkt niet te werken zoals ze hadden bedoeld.quote:Op maandag 19 maart 2007 04:00 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hebben ze de volumeknop ook vastgetaped??![]()
Hij is helemaal para brothaquote:Op maandag 19 maart 2007 04:03 schreef Prosac het volgende:
Briljant.. Brian is bij het minste geluid gespitst
HOI WILGO, Loooooooooooooooooooooooooooooserquote:Op maandag 19 maart 2007 04:01 schreef kingsmebber het volgende:
LOL ik wil die flikker en Huub morgen wel is zien muhahahaha ze hebben niet alleen hun mede-bewoners ermee maar ook hun zelf. Wel morgen de hele dag wakker blijven he........ kneusjes.Lekker alles vastplakken.... hoop dat ze morgen al die plakresten moeten verwijderen (zonder alcohol) ! Huub gaat dat huis toch nooit winnen.... je hoeft hem maar 1 keer goed dronken te voeren en hij gaat te ver.
quote:Op maandag 19 maart 2007 04:04 schreef STAP01 het volgende:
[..]
HOI WILGO, Loooooooooooooooooooooooooooooser![]()
![]()
Zonder enige actie is nu eigenlijk al te zeggen:quote:
Hij voorziet een hinderlaag van de Vietnamezen..........quote:Op maandag 19 maart 2007 04:05 schreef Prosac het volgende:
Brian ligt zich echt te verbijten daar
McGyver: Ik mis alleen nog de paperclipquote:Op maandag 19 maart 2007 04:07 schreef STAP01 het volgende:
Het lijkt The A-team wel!
Murdoch en Face!!quote:Op maandag 19 maart 2007 04:07 schreef STAP01 het volgende:
No it's Charlie-alertquote:Op maandag 19 maart 2007 04:06 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Hij voorziet een hinderlaag van de Vietnamezen..........![]()
http://www.youtube.com/watch?v=6CUgXlvexkQquote:Op maandag 19 maart 2007 04:07 schreef STAP01 het volgende:
Net binnen op FOK! zien ik, ook welkom.... Wilt U plaats nemen langs Peter6000, en begin ook maar vast een brief voor Japio te pennen.quote:Op maandag 19 maart 2007 04:01 schreef kingsmebber het volgende:
?quote:Op maandag 19 maart 2007 04:04 schreef STAP01 het volgende:
[..]
HOI WILGO, Loooooooooooooooooooooooooooooser![]()
![]()
homofoob, rascist en onbeschoft, onweerstaanbare combinatie!quote:Op maandag 19 maart 2007 04:09 schreef kingsmebber het volgende:
[..]
?
stfu fanboy!
ik ben geen zwarte aap! ik ben niet voor brain of wie dan ook.
Hooooooi Netty!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! LOOOOOOOOOOOOOOOOOOSERINquote:Op maandag 19 maart 2007 04:09 schreef kingsmebber het volgende:
[..]
?
stfu fanboy!
ik ben geen zwarte aap! ik ben niet voor brain of wie dan ook.
En wat zijn wij aan het doen..........quote:Op maandag 19 maart 2007 04:08 schreef Prospera het volgende:
What the fuck zijn we aan het doen man,
Weet niet boxjes tapen zegt huub.
nee ik ben vaak gebannen omdat ik zo lief ben.quote:Op maandag 19 maart 2007 04:08 schreef waxmask het volgende:
[..]
Net binnen op FOK! zien ik, ook welkom.... Wilt U plaats nemen langs Peter6000, en begin ook maar vast een brief voor Japio te pennen.
gebannen nog wel.......quote:Op maandag 19 maart 2007 04:11 schreef kingsmebber het volgende:
[..]
nee ik ben vaak gebannen omdat ik zo lief ben.
jajajaja lekker veilig achter je pctje bijdehand doen is geen kunst.quote:Op maandag 19 maart 2007 04:11 schreef mootie het volgende:
[..]
homofoob, rascist en onbeschoft, onweerstaanbare combinatie!
Daar hoop ik op, zijn we meteen van hem af als hij dat met een matalen schaar doet!quote:Op maandag 19 maart 2007 04:10 schreef Frasier het volgende:
-dubbel-
pot verwijt de ketel zal ik maar zeggen....quote:Op maandag 19 maart 2007 04:12 schreef kingsmebber het volgende:
[..]
jajajaja lekker veilig achter je pctje bijdehand doen is geen kunst.
Sufkut houd je muil tochquote:Op maandag 19 maart 2007 04:12 schreef kingsmebber het volgende:
[..]
jajajaja lekker veilig achter je pctje bijdehand doen is geen kunst.
Hoi Astrid!!!!!!!!! Looooooooooooooooserquote:Op maandag 19 maart 2007 04:13 schreef Sammy-S het volgende:
Wat een achterlijke figuren die Huub & Eric
Gebanned Netty, is die 50K er al doorheen ???quote:Op maandag 19 maart 2007 04:11 schreef kingsmebber het volgende:
[..]
nee ik ben vaak gebannen omdat ik zo lief ben.
Ik weet wel zeker dat binnen 2 minuten dat lawaai weer uit isquote:Op maandag 19 maart 2007 04:19 schreef Frasier het volgende:
Ik vrees dat dit een anti-climax gaat worden.
Dan kunnen we eindelijk gaan slapen....quote:Op maandag 19 maart 2007 04:19 schreef Prosac het volgende:
[..]
Ik weet wel zeker dat binnen 2 minuten dat lawaai weer uit is
Ik hoop dat huupie dan uit zijn bol gaat,... toch nog een climaxquote:Op maandag 19 maart 2007 04:19 schreef Frasier het volgende:
Ik vrees dat dit een anti-climax gaat worden.
Op zich wel een grappig idee .. en ze waren even bezig.quote:Op maandag 19 maart 2007 04:19 schreef Prosac het volgende:
[..]
Dat is niet zo belangrijk. Even wakker is genoeg en ze hebben natuurlijk voor tenminste 3 afleveringen TV gemaakt !quote:Op maandag 19 maart 2007 04:19 schreef Prosac het volgende:
[..]
zodat Brian niet meteen alle stekkers los kan trekken.quote:Op maandag 19 maart 2007 04:21 schreef Heathen het volgende:
IK kijk nu weer.. wat is de bedoeling van dat plakband?
Ben je para of zo?quote:Op maandag 19 maart 2007 04:15 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Hoi Astrid!!!!!!!!! Looooooooooooooooser![]()
Jaquote:Op maandag 19 maart 2007 04:25 schreef Mokum020 het volgende:
Brainless lacht nog...........
zou die Japio weer sturen
Komt Jaap al aan.........ik was te snelquote:Op maandag 19 maart 2007 04:25 schreef Mokum020 het volgende:
Brainless lacht nog...........
zou die Japio weer sturen
stoute Brian weer iets gesloopt?????quote:Op maandag 19 maart 2007 04:28 schreef Prosac het volgende:
JUIST![]()
dik 5 minuten lol en Brian heeft de kabels kapot getrokken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |