dubbel van mij dusquote:Op maandag 19 maart 2007 02:02 schreef Tissik het volgende:
Natasia:
Weet je wat pijn is? 2 Kinderen uit je kut (ze zei het echt zo) schijten, dán weet je wat pijn is. En weet je wat nóg ergere pijn is? Ze groot brengen tot ze 18 jaar oud zijn!
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 19 maart 2007 02:02 schreef Prospera het volgende:
Weet je wat pijn is, een vrouw zijn en 2 kinderen uit je kut schijten
en nog pijner is dat ze groter worden totdat ze 18 zijn. Dat is pijn, zegt onze llieftallige moeder.
quote:Op maandag 19 maart 2007 02:00 schreef Heathen het volgende:
Als je mij bedoeld vind ik het jammer van je dat je mij zo laag inschat.
Komt ook wel doordat 1 oog zwaar ontstoken is.quote:Op maandag 19 maart 2007 02:04 schreef APK het volgende:
[..]
![]()
Huub ziet er trouwens weer zwaar bezopen uit en heeft een beetje moeite woorden in de juiste volgorde te zetten.
Zal wel weer leuk worden later....
OMGquote:Op maandag 19 maart 2007 02:02 schreef Prospera het volgende:
en nog pijner is dat ze groter worden totdat ze 18 zijn. Dat is pijn, zegt onze llieftallige moeder.
weet ze dan ook wat echte pijn is ! dat die 2 kindjes morgen via school moeten horen dat mama thuis is geweest en dat alleen maar om wilgo te neuken en niet voor hunquote:Op maandag 19 maart 2007 02:02 schreef Tissik het volgende:
Natasia:
Weet je wat pijn is? 2 Kinderen uit je kut (ze zei het echt zo) persen, dán weet je wat pijn is. En weet je wat nóg ergere pijn is? Ze groot brengen tot ze 18 jaar oud zijn!
![]()
![]()
![]()
![]()
Zei Natasia dat?quote:Op maandag 19 maart 2007 02:02 schreef Prospera het volgende:
Allemachtig zeg.. dat wijf is platvloerser dan heel FOK! bij elkaar.quote:Op maandag 19 maart 2007 02:02 schreef Tissik het volgende:
Natasia:
Weet je wat pijn is? 2 Kinderen uit je kut (ze zei het echt zo) schijten
Ah, okay.quote:Op maandag 19 maart 2007 02:05 schreef mootie het volgende:
Komt ook wel doordat 1 oog zwaar ontstoken is.
Idd, wat dat betreft past die quillotinepic van tong80 hier welquote:
Tsjah, als je ziet dat ik spelfouten maakt, wijs me er dan op. D's en t's ben ik ontzettend slecht in, geef ik toe.quote:Op maandag 19 maart 2007 02:04 schreef APK het volgende:
[..]
![]()
Huub ziet er trouwens weer zwaar bezopen uit en heeft een beetje moeite woorden in de juiste volgorde te zetten.
Zal wel weer leuk worden later....
Je zei: hij ZIET er zwaar bezopen uit.... bijdehandjequote:Op maandag 19 maart 2007 02:06 schreef APK het volgende:
[..]
Ah, okay.
Ik wist niet dat je daar vreemd door ging praten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |