In nov.2006 en het is gefilmd.quote:Op maandag 19 maart 2007 01:56 schreef Heathen het volgende:
Vetklep heeft met een man gezoend.
Taalfouten?quote:Op maandag 19 maart 2007 01:55 schreef APK het volgende:
[..]
Dat gaat een hoogtepunt worden met al die taalfouten.![]()
![]()
quote:Op maandag 19 maart 2007 01:57 schreef Frasier het volgende:
[..]
Vooral die gespierde benen van hem doen 't 'm![]()
Misschien wordt het zijn ondergang.... mooi scenario welquote:Op maandag 19 maart 2007 01:53 schreef robert2006 het volgende:
[..]
okay, en je gaat ook meebetalen aan de advertentie in de krant met als boodschap om ajb op hem te stemmen, geen wonder dat die jongen helemaal arrogant wordt, erg veel blinde adoratie.
Neuh, een van zijn iq-genoten die dagelijks de COS volbaggeren.quote:
nee, een medefokker, die het wilde voorstellen, er zit hier genoeg interessant materiaal voor een team psychotherapeutenquote:Op maandag 19 maart 2007 01:56 schreef mootie het volgende:
[..]
Gaat Brian de advertentie opstellen dan?![]()
Als je mij bedoeld vind ik het jammer van je dat je mij zo laag inschat.quote:Op maandag 19 maart 2007 01:58 schreef APK het volgende:
[..]
Neuh, een van zijn iq-genoten die dagelijks de COS volbaggeren.
xmaddon heeft het on-topic gezet, en er zijn al mensen die er serieus op reagerenquote:Op maandag 19 maart 2007 02:00 schreef Heathen het volgende:
[..]
Als je mij bedoeld vind ik het jammer van je dat je mij zo laag inschat.
Hij valt amanda nu ook aanquote:Op maandag 19 maart 2007 02:01 schreef klootje het volgende:
Dit is zo slap van Huub,ga voor Brian of dat hangbuikzwijn Natas,watje,ik haat dit.
]quote:Op maandag 19 maart 2007 02:02 schreef Prospera het volgende:
Weet je wat pijn is, een vrouw zijn en 2 kinderen uit je kut schijten
en nog pijner is dat ze groter worden totdat ze 18 zijn. Dat is pijn, zegt onze llieftallige moeder.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |