Is hij eigenlijk uberhaupt ooit gepakt voor het gooien met de koffers van Huub?quote:Op maandag 19 maart 2007 01:49 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
En als hij dan wat doet en er op betrapt wordt (beautycase Ilona) dan kruipt hij bang in z'n schulpje en ontkent hij het![]()
Nee als je teveel post hoor je ook bij 'die FOK kliek'quote:Op maandag 19 maart 2007 01:48 schreef APK het volgende:
[..]
Krijg ik nu de mavo-meute voor mijn huis?
[afbeelding][afbeelding][afbeelding]
quote:Op maandag 19 maart 2007 01:50 schreef Kaleddis het volgende:
Krijg wel trek in een frikandelletje![]()
Spoel ik daarna wel weer weg met chinese thee![]()
En dat zouden ze nou juist moeten verbiedenquote:Op maandag 19 maart 2007 01:51 schreef Prospera het volgende:
[..]
Dat zijn van die kleine auto's die de snelweg op mogen![]()
Klopt. En volgens Amanda ben je dan dik en woont in een bejaardenhuis .......quote:Op maandag 19 maart 2007 01:51 schreef PC eend het volgende:
[..]
Nee als je teveel post hoor je ook bij 'die FOK kliek'
okay, en je gaat ook meebetalen aan de advertentie in de krant met als boodschap om ajb op hem te stemmen, geen wonder dat die jongen helemaal arrogant wordt, erg veel blinde adoratie.quote:
dat snap brain nietquote:Op maandag 19 maart 2007 01:51 schreef Wiebe-Hoekstra het volgende:
Brian verontwaardigd: Sylvia kan alleen 1 op 1
euh...gaf hij eerder niet aan met Eric en Huub dat ze alleen samen tegen Jaap in durfden te gaan?
Dan is het juist goed van Sylvia dat ze wel 1 op 1 kan
Als ze Huub en Eric meeneemt als secondanten is het ook niet goed...quote:Op maandag 19 maart 2007 01:51 schreef Wiebe-Hoekstra het volgende:
euh...gaf hij eerder niet aan met Eric en Huub dat ze alleen samen tegen Jaap in durfden te gaan?
Ja.quote:Op maandag 19 maart 2007 01:53 schreef robert2006 het volgende:
[..]
okay, en je gaat ook meebetalen aan de advertentie in de krant met als boodschap om ajb op hem te stemmen, geen wonder dat die jongen helemaal arrogant wordt, erg veel blinde adoratie.
Typisch Brian.. probleem is alleen dat JAN hem nooit kan betrappen op de tegenstrijdighedenquote:Op maandag 19 maart 2007 01:51 schreef Wiebe-Hoekstra het volgende:
ach 10 jaar laterquote:Op maandag 19 maart 2007 01:53 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Klopt. En volgens Amanda ben je dan dik en woont in een bejaardenhuis .......![]()
Dat gaat een hoogtepunt worden met al die taalfouten.quote:Op maandag 19 maart 2007 01:53 schreef robert2006 het volgende:
okay, en je gaat ook meebetalen aan de advertentie in de krant met als boodschap om ajb op hem te stemmen, geen wonder dat die jongen helemaal arrogant wordt, erg veel blinde adoratie.
Gaat Brian de advertentie opstellen dan?quote:Op maandag 19 maart 2007 01:55 schreef APK het volgende:
[..]
Dat gaat een hoogtepunt worden met al die taalfouten.![]()
![]()
Maak daar maar TBS-kliniek vanquote:Op maandag 19 maart 2007 01:53 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Klopt. En volgens Amanda ben je dan dik en woont in een bejaardenhuis .......![]()
Vooral die gespierde benen van hem doen 't 'mquote:Op maandag 19 maart 2007 01:54 schreef cobain94 het volgende:
Brian kan alleen maar imponeren met zijn body..De buitenkant...Van binnen zit nix....Ja rottigheid..Niet goed voor de dames in real life ben ik bang voor..
Nee, maar zijn scheten ruiken volgens mij fantaaaaastich.quote:Op maandag 19 maart 2007 01:46 schreef robert2006 het volgende:
[..]
is ook zo, maa er zitten hier op het forum wel een aantal die als huub scheten laat, het ongetwijfeld nog zou bewaren in een flesje om als parfum te bewaren, die jongen is geen messias
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |