Dat zijn dingen..., daar spot je niet mee!quote:Op maandag 19 maart 2007 00:15 schreef FdW het volgende:
Als er nu een collectant zou komen voor BANJ, zou ik toch een euro in de bus gooien.
Menselijkheid boven alles!![]()
![]()
![]()
Ze hebben alleen maar een ontslagronde voor Natasia aangevraagd.quote:Op maandag 19 maart 2007 00:20 schreef tipsch het volgende:
Is er dan een onstlagronde tegen de rat aangevraagd? Ik dacht dat er een ontslagronde tegen Natasia was aangevraagd
Nee, er is geen ontslagronde aangevraagd voor Brian.quote:Op maandag 19 maart 2007 00:20 schreef tipsch het volgende:
Is er dan een onstlagronde tegen de rat aangevraagd? Ik dacht dat er een ontslagronde tegen Natasia was aangevraagd
Psies.quote:Op maandag 19 maart 2007 00:21 schreef F1reB1rd het volgende:
SHE (Huub) heeft toch alleen zijn standaard ontslagaanvraag voor Natasja gedaan ?
BANJ zijn de vier onderdelen van de zeven zonden: Narcisme, hebzucht, vreetzucht en koppigheidquote:Op maandag 19 maart 2007 00:22 schreef scanman01 het volgende:
Ik begin nog meer te kotsen op Jaap dan op Brian trouwens. Wat een waanzinnig dom persoon is dat. Hij is de definitie van walgelijkheid.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |