Ho w8 eens ffquote:Op zondag 18 maart 2007 23:20 schreef -XX- het volgende:
Als die opstapdag van enduro ook voor mensen was zonder rijbewijs had ik dat echt wel gedaan
Dat lijkt me vet tof![]()
Ho..ik zou weg gaan... hahaha!
Jahhh kon je je laatst voor inschrijven.quote:
quote:Op zondag 18 maart 2007 23:23 schreef -XX- het volgende:
Dat was gister trouwens!
http://www.knmv.nl/index.php?view=portal&catID=motorsport§ion=deep&storyID=847
quote:
quote:
aaaaaah ik zat me een tering te zoeken op de knmvclub.nl ofzoquote:Op zondag 18 maart 2007 22:31 schreef -XX- het volgende:
[..]
Het komt op de knmv site meestal te staan de opstap dag![]()
Inclusief het inschrijfforumulier enzo ...![]()
http://www.knmv.nl/
![]()
quote:Op maandag 19 maart 2007 01:08 schreef fs180 het volgende:
[..]
aaaaaah ik zat me een tering te zoeken op de knmvclub.nl ofzo![]()
Bikkelquote:Op maandag 19 maart 2007 08:42 schreef motorbloempje het volgende:
mietje...
was weer heerlijk op de broem![]()
Weet je zeker dat er op de achterkant ook geen vragen stonden?quote:Op maandag 19 maart 2007 09:50 schreef BazzieK het volgende:
Zoals altijd als eerste klaar met een (oefen)toets.
quote:Op maandag 19 maart 2007 10:09 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Weet je zeker dat er op de achterkant ook geen vragen stonden?
De fysiek wat sterkere collegas' pakken hem wel terug als ze weer eens ME training hebbenquote:Op maandag 19 maart 2007 10:09 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
en 6.000.000 centquote:Op maandag 19 maart 2007 11:08 schreef Rib-i het volgende:
Police brutality voor 10 $
http://www.youtube.com/watch?v=oaHyuWgir8U&mode=related&search=
regen, hagel, sneeuw, wind, allesquote:Op maandag 19 maart 2007 09:27 schreef bvvt het volgende:
[..]
Bikkel
heb je nog hagel gehad onderweg naaar huis?
Kuuuuuuuuuuuuuutquote:Op maandag 19 maart 2007 10:09 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Fysiek wat sterker?quote:Op maandag 19 maart 2007 11:00 schreef Rib-i het volgende:
[..]
De fysiek wat sterkere collegas' pakken hem wel terug als ze weer eens ME training hebben
Prachtige constructiequote:Op maandag 19 maart 2007 08:25 schreef Rib-i het volgende:
BMW met een lichtgewicht, ik ben benieuwd hoe je het voortandwiel moet vervangen. Zit precies thv de verbinding van Frame en achterbrug
Iddquote:Op maandag 19 maart 2007 12:20 schreef -XX- het volgende:
http://www.virtual-laser-keyboard.com/?an=google![]()
![]()
Had je 't om een andere reden gepost danquote:Op maandag 19 maart 2007 12:30 schreef -XX- het volgende:
[..]
koffiekoekje ziet weer een stukje vrouw hoor.![]()
....quote:Op maandag 19 maart 2007 12:33 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Had je 't om een andere reden gepost dan![]()
Oh, my, god.quote:
Oww....quote:Op maandag 19 maart 2007 12:34 schreef -XX- het volgende:
[..]
....![]()
![]()
Ja om dat laser toetsenbordErg vet
Ja Ja! het is al duidelijkquote:
quote:Op maandag 19 maart 2007 12:56 schreef Rib-i het volgende:
Domste idioot
http://www.youtube.com/watch?v=wC6FzhOcKy8&NR
quote:Op maandag 19 maart 2007 14:21 schreef Roderick2085 het volgende:
heb net al ff zitten kijken, denk dat ik op de terugweg misschien wel een andere route kies![]()
kost me 50 euro meer (maar scheelt me wel lunch kopen), maar is in totaal maar 120km rijden, ipv 720km
nu maar weer ff aan het werk![]()
wtfquote:Op maandag 19 maart 2007 12:56 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Oww....dat ...
![]()
[..]
Ja Ja! het is al duidelijk![]()
![]()
kracht wordt niet gemeten aan de grote van je bierbuik bazziequote:Op maandag 19 maart 2007 11:57 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Fysiek wat sterker?Die bestaan verdomme niet
![]()
![]()
en je denkt nog steeds dat dat niet an jou ligt hequote:Op maandag 19 maart 2007 15:02 schreef -XX- het volgende:
[..]
wtfHet was een filmpje van een man met een gat in zijn kopf
![]()
Linkt het nog een keer naar die lasertoetsenbord![]()
Net als wp met zijn voetbal en auto![]()
quote:
quote:
quote:Op maandag 19 maart 2007 15:39 schreef worldpimber het volgende:
Kenker zeg, wil ik net school opbellen, heb ik op 1 of andere manier het privé nummer van een leraar ofzo![]()
Afgannngggg nOOoohhzzz![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Valt niet mee als er iemand uit de club van Anonieme Anorexiapatienten staptquote:
Ha, dat ik zo'n filmpje post wilt niet gelijk zeggen dat ik dat dan ook ga doen......quote:Op maandag 19 maart 2007 16:26 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Valt niet mee als er iemand uit de club van Anonieme Anorexiapatienten stapt
Maareuh..... hoezo bruidZijn er plannen
Jammer, ik hou wel van een feestjequote:Op maandag 19 maart 2007 16:33 schreef bvvt het volgende:
[..]
Ha, dat ik zo'n filmpje post wilt niet gelijk zeggen dat ik dat dan ook ga doen......
ja ja, dat dacht ik al jaquote:
mietjequote:Op maandag 19 maart 2007 11:16 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
op de A12 bji Nieuwerbrug werd ik zelfs gezellig 2 banen opzij gezet![]()
whooooooooooooeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeiiiiiiiiiiiiiii
toch blij dat er toen geen auto's reden
Ga toch fietsen.quote:Op maandag 19 maart 2007 15:09 schreef fs180 het volgende:
[..]
en je denkt nog steeds dat dat niet an jou ligt he![]()
ik moet welquote:
quote:Op maandag 19 maart 2007 14:37 schreef Rib-i het volgende:
[..]
BazzieK in het kwadraat
En hoezo mischien
Poserquote:Op maandag 19 maart 2007 17:52 schreef fs180 het volgende:
[..]
ik moet wel![]()
plus aangezien mijn fiets zelfde stuur als een sm heeft, schijfen voor en achter, en een marchozzi voorvork, is dat best leuk![]()
![]()
ja wie wil dr nou dan ook een gixxer k7 als eerste brommerquote:Op maandag 19 maart 2007 18:16 schreef uppie83 het volgende:
Ik ben op het moment nog aan het lessen, maar ik ben alvast een beetje aan het kijken naar een leuk 'brommertje' voor als ik straks mijn rijbewijs heb. Het valt me alleen op dat de prijzen van tweedehands motoren nog steeds best wel hoog liggen... en dat je voor een paar honder euro meer bijna een nieuwe heb. Mij wordt gezegd dat het beter is om te beginnen met een 2e handsje zodat je nog wat foutjes kunt maken... wat is jullie advies?
Advies is kopen wat je kan betalen en wat je leuk vind. Beter een keer op je bek gaan met een dure motor dan een aantal jaar op een motor rijden die je niet zo leuk vind als je 1e keus puur omdat je daar wat goedkoper mee kan vallenquote:Op maandag 19 maart 2007 18:16 schreef uppie83 het volgende:
Ik ben op het moment nog aan het lessen, maar ik ben alvast een beetje aan het kijken naar een leuk 'brommertje' voor als ik straks mijn rijbewijs heb. Het valt me alleen op dat de prijzen van tweedehands motoren nog steeds best wel hoog liggen... en dat je voor een paar honder euro meer bijna een nieuwe heb. Mij wordt gezegd dat het beter is om te beginnen met een 2e handsje zodat je nog wat foutjes kunt maken... wat is jullie advies?
quote:Op maandag 19 maart 2007 18:31 schreef fs180 het volgende:
gelukkig (![]()
![]()
) mag je straks een durewegermee rijden he
quote:Op maandag 19 maart 2007 18:28 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Advies is kopen wat je kan betalen en wat je leuk vind. Beter een keer op je bek gaan met een dure motor dan een aantal jaar op een motor rijden die je niet zo leuk vind als je 1e keus puur omdat je daar wat goedkoper mee kan vallen
quote:Op maandag 19 maart 2007 18:16 schreef uppie83 het volgende:
Je doet als BazzieK toen hij ook nog geen rijbewijs hadquote:Op maandag 19 maart 2007 18:25 schreef fs180 het volgende:
[..]
ja wie wil dr nou dan ook een gixxer k7 als eerste brommer
grapjejatuurlijk gewoon een 2e hands nemen, zeker je eerste, vallen zal je vast wel doen en de afschrijving is gewoon enorm, maar wat voor had je ongeveer op het oog dan?
quote:Op maandag 19 maart 2007 18:43 schreef Rib-i het volgende:
[..]
[..]
Je doet als BazzieK toen hij ook nog geen rijbewijs had
Ik doelde natuurlijk op de 120 ipv 720 Kmquote:Op maandag 19 maart 2007 18:06 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
hoezo misschien? misschien ga ik wel gewoon via dover - calais
ga ik niet weer een hotel in calais pakken, maar bij een vriend in Ieper slapen... het is dan iig een stuk beter weer als het goed is
quote:Op maandag 19 maart 2007 18:51 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Ik doelde natuurlijk op de 120 ipv 720 Km
Voor mij zou dat overeenkomen met het volgende scenario
BazzieK rijdt vooraan in een poging om vanuit Den Bosch naar Amsterdam te gaan
Den Bosch -> Maastricht -> Sneek -> Breda -> Amsterdam
.....
Wat is het een schatje hequote:Op maandag 19 maart 2007 18:52 schreef Rib-i het volgende:
[..]
[afbeelding]
en alvast voor de volgende reactie
[afbeelding][afbeelding]
quote:Op maandag 19 maart 2007 18:52 schreef Rib-i het volgende:
[..]
[afbeelding]
en alvast voor de volgende reactie
[afbeelding][afbeelding]
Vet tof!quote:Op maandag 19 maart 2007 18:56 schreef Rib-i het volgende:
Als jullie gaan trouwen, mag je mij best adopteren
iddquote:Op maandag 19 maart 2007 00:11 schreef worldpimber het volgende:
[afbeelding] OPM, niet echt duur. Maar ik heb het topic verder niet gelezen [afbeelding]
We spreken mekaar nogquote:Op maandag 19 maart 2007 18:59 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
idd![]()
kans is groot dat zo een type de volgende wordt
iemand een fighter kopehh
hmm, ok, dan is het goedquote:Op maandag 19 maart 2007 18:51 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Ik doelde natuurlijk op de 120 ipv 720 Km
Voor mij zou dat overeenkomen met het volgende scenario
BazzieK rijdt vooraan in een poging om vanuit Den Bosch naar Amsterdam te gaan
Den Bosch -> Maastricht -> Sneek -> Breda -> Amsterdam
.....
Ik wil ook een fighter ehehequote:Op maandag 19 maart 2007 18:59 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
idd![]()
kans is groot dat zo een type de volgende wordt
iemand een fighter kopehh
Nog geen specifiek model, maar ik wil een naked/sporttour bike die nog niet al te krachtig is...ik dacht er met 3000 eurie wel te komen, maar dat valt wat tegen.quote:Op maandag 19 maart 2007 18:25 schreef fs180 het volgende:
[..]
ja wie wil dr nou dan ook een gixxer k7 als eerste brommer
grapjejatuurlijk gewoon een 2e hands nemen, zeker je eerste, vallen zal je vast wel doen en de afschrijving is gewoon enorm, maar wat voor had je ongeveer op het oog dan?
van 3000 euro kan je wel 2 degelijke gs's kopen!quote:Op maandag 19 maart 2007 19:05 schreef uppie83 het volgende:
[..]
Nog geen specifiek model, maar ik wil een naked/sporttour bike die nog niet al te krachtig is...ik dacht er met 3000 eurie wel te komen, maar dat valt wat tegen.
quote:Op maandag 19 maart 2007 19:02 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Dan noem ik je klaas, bart!
Ik heet geen bart
Jij met je GS steedsquote:Op maandag 19 maart 2007 19:14 schreef -XX- het volgende:
[..]
van 3000 euro kan je wel 2 degelijke gs's kopen!![]()
quote:Op maandag 19 maart 2007 19:19 schreef hicham het volgende:
[..]
Jij met je GS steeds
Pimber, this is where you come in
WTFquote:Op maandag 19 maart 2007 19:19 schreef hicham het volgende:
[..]
Jij met je GS steeds
Pimber, this is where you come in
Ga een maandje achter Amsterdam CS staan, kan je meteen een nieuwe Z1000 kopenquote:Op maandag 19 maart 2007 19:25 schreef -XX- het volgende:
[..]
WTFDie dingen zijn voor mij tenminste betaalbaar
...
Ik ben een arme studente.
Gsf's of een Z1000, raptor, xjr, monster, mt, duke etc zijn mijn droom bikes.
Maar zoooooo te duur voor mij
Al had ik laatst wel een advertentie van ene mooie gsf 400 zien staan al op 25 kw voor 1550met best weinig km.
Had daar wel heen gegaan als ik me A had
quote:Op maandag 19 maart 2007 19:29 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Ga een maandje achter Amsterdam CS staan, kan je meteen een nieuwe Z1000 kopen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |