net zo vaak als brian erom vraagt !quote:Op zondag 18 maart 2007 23:25 schreef Rudieh het volgende:
hoevaak gaat Sylvia straks zeggen dat ze heel graag naar carnaval wilde en dat het haar enorm dwars zat?
ik gok...8 keer
Hij gaatquote:
Da's een taktiek van hem. Zo was Amanda wel makkelijk omdat ze met mensen zoende, maar de kwestie van zijn stoeipartij in de douch met een vreemde passé.quote:Op zondag 18 maart 2007 23:36 schreef scanman01 het volgende:
Die idioot snapt er niets van . Sylvia blijft het uitleggen, maar Brian wil alleen over de 2 uur racen praten. De rest wil hij duidelijk niet meer horenKan iemand die jongen even langzaam zijn nagels uittrekken ofzo.
Wie is hier nou rechtvaardig ??? Kom op Brian zieke zielquote:Op zondag 18 maart 2007 23:37 schreef grazygirl het volgende:
waar zijn huub en co?
en altijd vrouwen he..die hem raken!quote:Op zondag 18 maart 2007 23:37 schreef FdW het volgende:
Na juf Judith de 2e keer dat zijn oren door een dame worden gewassen.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 18 maart 2007 23:39 schreef Disana het volgende:
Brian is uitgepraat en meteen steekt een paard haar hoofd weer buitenboord![]()
Dat is het irritante aan die gluiperige rat. Hij is zó overtuigt van zijn eigen goedheid en eerlijkheid, dat hij helemaal niet begrijpt wat Sylvia tegen hem zegt.quote:Op zondag 18 maart 2007 23:38 schreef Darklight het volgende:
Mij god, Brain snapt het echt niet
love it !quote:Op zondag 18 maart 2007 23:39 schreef scanman01 het volgende:
Brian kent geen sterke vrouwen. Het moet hem opvreten van binnen dat een vrouw hem volkomen de baas is.
Dat is Brians zwakte, erkent soms niet een meerdere in een vrouw........quote:Op zondag 18 maart 2007 23:39 schreef scanman01 het volgende:
Brian kent geen sterke vrouwen. Het moet hem opvreten van binnen dat een vrouw hem volkomen de baas is.
Syl is zo veel intelligenter dan Brian. Hij kan dat niveau niet aanquote:Op zondag 18 maart 2007 23:40 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat is het irritante aan die gluiperige rat. Hij is zó overtuigt van zijn eigen goedheid en eerlijkheid, dat hij helemaal niet begrijpt wat Sylvia tegen hem zegt.
Volgens mij is Brian een van die mensen die uberhaupt een vrouw niet als gelijkwaardig persoon ziet.quote:Op zondag 18 maart 2007 23:40 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
Dat is Brians zwakte, erkent soms niet een meerdere in een vrouw........![]()
Ik ben blij dat ik in mijn omgeving niet zo'n rat ken, ik wist niet eens dat ze zo ziekelijk bestonden. Ik hoop dat de redactie nu eens eerlijk in beeld brengt op tv wat voor smerige rat Brian is.quote:Op zondag 18 maart 2007 23:40 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat is het irritante aan die gluiperige rat. Hij is zó overtuigt van zijn eigen goedheid en eerlijkheid, dat hij helemaal niet begrijpt wat Sylvia tegen hem zegt.
ws dat hij het gesprek gewonnen heeftquote:Op zondag 18 maart 2007 23:41 schreef Prosac het volgende:
Ik ben benieuwd hoe Brrrrrrrrrrrrrrrrrrrian dit gaat verkopen aan NAJ
Ik slaap al, maar ik ben het zo met je eensch.quote:
Denk je dat dat niet verstandig is?quote:Op zondag 18 maart 2007 23:40 schreef Peter6000 het volgende:
Sylvia blijft beweren dat Eric en Huub niets met haar aktie te maken hebben gehad.
je moet goed luisteren wat ze zegt, je let niet op! maar dat wisten we al!quote:Op zondag 18 maart 2007 23:40 schreef Peter6000 het volgende:
Sylvia blijft beweren dat Eric en Huub niets met haar aktie te maken hebben gehad.
Hou maar op met juichen want die sukkel heeft echt niet door dat hij het onderspit heeft gedolvenquote:Op zondag 18 maart 2007 23:39 schreef grazygirl het volgende:
![]()
en hij heeft verloren
![]()
![]()
Syl bepaalde deze discussie![]()
En dat gekoof ik ook ........ Ze zei het nl gisteren ook al.quote:Op zondag 18 maart 2007 23:40 schreef Peter6000 het volgende:
Misschien van de redactie, om deze discussie te voeren?quote:Op zondag 18 maart 2007 23:41 schreef obezzi het volgende:
waarom moesten ze t huis uit??
Hoop dat dàt teveel voor hem wordt.....quote:
nee niet door maar hij voelt het wel al 24 uur! en het doet ZEERquote:Op zondag 18 maart 2007 23:42 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Hou maar op met juichen want die sukkel heeft echt niet door dat hij het onderspit heeft gedolven
Nu is het te hopen dat SilviSAAI (vanavond voor het eerst niet saai trouwens) dit even door geeft aan Huub en Errrrricquote:Op zondag 18 maart 2007 23:32 schreef Soury het volgende:
Wat ziek om over die 12 uur te beginnen. BAH![]()
![]()
Dit was absoluut geen gelijkspel - Syl - Brian = 1 - 0quote:
Echte die-hard, zelfs in je slaap reageer je nog. (is dat wel gezond?)quote:Op zondag 18 maart 2007 23:41 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik slaap al, maar ik ben het zo met je eensch.![]()
Dat klopt ook. Ze kwam er zelf mee.quote:Op zondag 18 maart 2007 23:40 schreef Peter6000 het volgende:
hoop ik.quote:Op zondag 18 maart 2007 23:44 schreef F1reB1rd het volgende:
Nu moet Brian ook Eric nog achter de draaitafels vandaan zien te krijgen. Gaat ook niet lukken vrees ik
Zeg maar gerust: 5 - 0quote:Op zondag 18 maart 2007 23:43 schreef Dark het volgende:
[..]
Dit was absoluut geen gelijkspel - Syl - Brian = 1 - 0![]()
Jammer ...quote:Op zondag 18 maart 2007 23:45 schreef schatje het volgende:
Brian moet naar de Febo.
Zou Eric daar alleen maar staan om Brian te zieken?quote:Op zondag 18 maart 2007 23:44 schreef F1reB1rd het volgende:
Nu moet Brian ook Eric nog achter de draaitafels vandaan zien te krijgen. Gaat ook niet lukken vrees ik
quote:Op zondag 18 maart 2007 23:46 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ergo: Sylvia is Ajax en Brian niet eens PSV![]()
nee...ik word er moe van. kunnen ze niet eens wat gezellige cd'tjes krijgen?quote:Op zondag 18 maart 2007 23:45 schreef Villalux het volgende:
ps...ik vindt ERIC geweldig draaien jully OOK!!?!?!?!? helemaal top
wat denk je zelf!quote:Op zondag 18 maart 2007 23:47 schreef Gert het volgende:
[..]
Zou Eric daar alleen maar staan om Brian te zieken?![]()
Wat een mooie vergelijking............quote:Op zondag 18 maart 2007 23:46 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ergo: Sylvia is Ajax en Brian niet eens PSV![]()
Moedercomplexquote:Op zondag 18 maart 2007 23:40 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
Dat is Brians zwakte, erkent soms niet een meerdere in een vrouw........![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |