Nou, een lekkere snack zou er nu wel in gaan zeg.....quote:Op zondag 18 maart 2007 23:15 schreef Frasier het volgende:
[..]
Ja, bestel een frikandel speciaal x 4 en een broodje hamburger x 2 a.u.b.
Dat is jouw probleem!quote:Op zondag 18 maart 2007 23:18 schreef Frasier het volgende:
[..]
Het feit dat hij 't er om doet om anders te zijn irriteerd men meer denk ik.
Moet hij maar even door de mod-vingertjes zien. trustequote:Op zondag 18 maart 2007 23:17 schreef beequeen het volgende:
Ik ga afsluiten voor nu, ik hoop dat Gert mijn zwaaien niet ziet, trusten.![]()
![]()
Helaas hebben anderen ook het recht om hun mening tegenover die van Peter te zetten. En daar wordt vanavond tot vervelens toe gebruik van gemaakt.quote:Op zondag 18 maart 2007 23:16 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wat kan jou het nou schelen dat Peter niet vindt wat jij vindt??
Sjezus, mensen hebben toch gewoon het recht om iets anders te vinden dan andere mensen??
Ik kan er echt niet bij dat iedereen daardoor zo uit z'n plaat gaat, we zitten op FOK! niet op www.huubfanclub.nl
Sonic Sound?quote:Op zondag 18 maart 2007 23:16 schreef scanman01 het volgende:
Huub speelt even piano... en het is meteen al mooier dan een half uur Sonic Sound
Graag in dit topic alleen Commentaren in streamsquote:Op zondag 18 maart 2007 23:17 schreef beequeen het volgende:
Ik ga afsluiten voor nu, ik hoop dat Gert mijn zwaaien niet ziet, trusten.![]()
![]()
Geen idee!quote:Op zondag 18 maart 2007 23:18 schreef schatje het volgende:
Heeft die achterbakse rat de glasscherven van het fotolijstje al opgeruimd?
jij vindt de scheten van huub al helemaal geweldig denk ik, je bent helemaal gek op die gast.quote:Op zondag 18 maart 2007 23:16 schreef scanman01 het volgende:
Huub speelt even piano... en het is meteen al mooier dan een half uur Sonic Sound
Ik ben voor Fries!quote:Op zondag 18 maart 2007 23:21 schreef F1reB1rd het volgende:
Brian vraagt er bij die fries wel om om in zijn neus gebeten te worden
Graag wervelend via de achterdeur er weer uit!quote:23:00 - Afscheid
Feestjes duren vaak te kort. Zeker als je een wervelend optreden voorgeschoteld krijgt van een band als ‘Sonic Soul’. Maar het zit erop. Het laatste nummer wordt ingezet. Een waardig afscheid van een geweldig optreden.
Bron: 10
Wie???????????????quote:Op zondag 18 maart 2007 23:22 schreef Gert het volgende:
Mensen, het geëmmer over Peter6000 gaat nu al pagina's lang door.![]()
En nu ook weer in dit nieuwe topic.
Ik heb al eerder vanavond gevraagd om hem te negeren als je van mening bent dat hij alleen maar aan het provoceren is.
Graag NU stoppen met het onderwerp Peter6000.
Jesus Leandra, dat je je overal mee wil bemoeien... snap ik dan weer niet helemaal. Mensen stellen nu eenmaal vragen aan andere mensen. Geven hun mening daarop en geven je raad of niet. Dat kan, dat is FOK, daardoor ontstaat communicatie. En als dat niet jouw ding is of jouw humor dan kan dat. Als je dat niet kan waarderen is dat jouw mening, maar om je dan meteen in de gesprekken van anderen te bemoeien op een wijze waarmee je anderen met een andere mening beschuldigd van uit z'n plaat gaan of je je Fok toe eigent dan snap ik dat dan weer niet. Sterker nog.... dat vind ik uit je plaat gaan. Als iemand Jaap een Uberdog noemt en geen underdog dan is dat een mening! Heb ik dat recht? IK vind van wel, dus dat is ruim voldoende.quote:Op zondag 18 maart 2007 23:16 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wat kan jou het nou schelen dat Peter niet vindt wat jij vindt??
Sjezus, mensen hebben toch gewoon het recht om iets anders te vinden dan andere mensen??
Ik kan er echt niet bij dat iedereen daardoor zo uit z'n plaat gaat, we zitten op FOK! niet op www.huubfanclub.nl
Brian wordt gewoon met gelijke munt terugbetaald.quote:Op zondag 18 maart 2007 23:25 schreef Peter6000 het volgende:
Sylvia is "niet iemand die mensen pakt", maar dat is in het normale leven.
In DGK doet ze dat wel.
Brian vraagt (terecht) waarom er eerst een gesprek met Huub en Eric geweest is.
Sylvia ontkent dit, ze vindt dat ze zelf ook prima kan nadenken.
quote:Op zondag 18 maart 2007 23:25 schreef Peter6000 het volgende:
Sylvia is "niet iemand die mensen pakt", maar dat is in het normale leven.
In DGK doet ze dat wel.
Brian vraagt (terecht) waarom er eerst een gesprek met Huub en Eric geweest is.
Sylvia ontkent dit, ze vindt dat ze zelf ook prima kan nadenken.
Je gaat weer uit je plaatquote:Op zondag 18 maart 2007 23:24 schreef Lieve het volgende:
[..]
Jesus Leandra, dat je je overal mee wil bemoeien... snap ik dan weer niet helemaal. Mensen stellen nu eenmaal vragen aan andere mensen. Geven hun mening daarop en geven je raad of niet. Dat kan, dat is FOK, daardoor ontstaat communicatie. En als dat niet jouw ding is of jouw humor dan kan dat. Als je dat niet kan waarderen is dat jouw mening, maar om je dan meteen in de gesprekken van anderen te bemoeien op een wijze waarmee je anderen met een andere mening beschuldigd van uit z'n plaat gaan of je je Fok toe eigent dan snap ik dat dan weer niet. Sterker nog.... dat vind ik uit je plaat gaan. Als iemand Jaap een Uberdog noemt en geen underdog dan is dat een mening! Heb ik dat recht? IK vind van wel, dus dat is ruim voldoende.
en hij voelt het hoor!quote:Op zondag 18 maart 2007 23:26 schreef Prosac het volgende:
JAAAAAAAAA
Dit was de enige manier om jou iets te laten voelen Brian
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |