Opschieten zal het niet, want dat bureaucratische geneuzel kost nou eenmaal tijd, maar ik blijf voorzichtig positief en droom gewoon nog even verder over onze plannenquote:Op zondag 29 juli 2007 22:23 schreef NieTTus het volgende:
Lieverds, hoe is het nu? Wat klote dat het niet gaat zoals jullie willen![]()
Hoop toch wel dat het opschiet, dat gun ik jullie echt!!!![]()
![]()
Zou heel tof zijnquote:Op woensdag 29 augustus 2007 18:51 schreef miss_sly het volgende:
Ook zei de aannemer vandaag dat hij toch wel denkt dat het in december klaar moet kunnen zijn
natuurlijk, maar natuurlijk nemen ze jouw klacht niet serieus. zeker niet omdat mijn oom bij het stadsdeel werktquote:Op donderdag 30 augustus 2007 08:00 schreef Roomsoesje het volgende:
[..]
Zou heel tof zijnAan de andere kant klim ik morgen direct in de pen nawuuwk ....
![]()
binnen de grenzen van het bouwbesluit hebben we inderdaad veel vrijheid. En dat is echt heel erg leuk!quote:Op donderdag 30 augustus 2007 19:25 schreef Forno het volgende:
Leuk project.![]()
Gaaf dat jullie zelf de indeling kunnen bepalen (binnen de grenzen van het bouwbesluit natuurlijk).
Jullie hebben wel een redelijk budget, niet? Makkelijk zo'n aannemert maar goedkoop is het niet.
De mechanische overdruk komt omdat het grondpeil van de bovenste verdieping boven de 12,5 meter ligt. In principe hebben stadsdelen de ruimte om tot 15 meter vrijstellingen te verlenen, maar de meeste stadsdelen doen dit niet ivm de brandveiligheid. Voldoende ventilatie is dan niet genoeg, het gaat om de mogelijkheid om het trappenhuis zo lang mogelijk rookvrij te houden. Dat schijnt dan niet te doen te zijn zonder mechanische overdruk. Maar volgens bedrijven die in mechanische overdruk handelen, is dat juist niet geschikt voor kleine gebouwen als het pand waarin onze woning zit.quote:Dat mechanische overdruk verhaal snap ik eerlijk gezegd niet. Je moet natuurlijk voldoende ventilatie hebben volgens het bouwbesluit, maar hoe je dat doet is je eigen keuze. Klinkt als een betweterige, overijverige ambtenaar. Het het niet gelezen, maar is daar al duidelijkheid over?
Verder succes met de verbouwing.
jullie hadden beter rond koninginnedag kunnen gaan bouwen, dan was dat oranje niet zo opgevallenquote:Op zondag 9 september 2007 17:27 schreef miss_sly het volgende:
We hebben even in de omgeving gewandeld, lekker in het park, en het foeilelijke oranje gevaarte kun je echt van veel kanten en veraf zien. Het deed mij een beetje denken aan een oranje Acropolis![]()
Nu maar hopen dat de buren het oranje gevaarte niet dusdanig lelijk vinden dat ze uit principe al bezwaar gaan aantekenen
-->TRUquote:
Mijn ervaring + tip, regel alvast een sjamaan, serieusquote:
er komt nog ander hout omheen.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 11:45 schreef Charisma het volgende:
waarom moet ide opbouw in oranje zijn? dat is echt van ver af te zien en ik vind het sp.....k eeeh niet mooi![]()
Succes!quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 10:59 schreef het_fokschaap het volgende:
het laatste nieuws is dat er nog geen bezwaren zijn ingediend en de termijn verloopt morgen...spannend
Ja, dat is wel een enorme puinhoop he?quote:
Gelukkig hoeven we het niet allemaal zelf te doen, maar hebben we een aannemerquote:Op woensdag 10 oktober 2007 17:31 schreef Beaker het volgende:wat moet er veel gebeuren!
wel leuk om te volgen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |