abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 22 maart 2007 @ 09:59:29 #51
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_47539158
quote:
Op woensdag 21 maart 2007 22:03 schreef nokwanda het volgende:
Vraag me trouwens af of ze een van ons wel wakker maakt als het miden in de nacht gebeurt. Of dat ik wakker word in de smurrie naast me in bed waar ze nu meestal slaapt. Of gewoon opstaan 's morgens om een nestje aan te treffen.
die katten van mij lieten me heel duidelijk weten dat er wat aan de hand was. om me heen draaien, klaaglijk miauwen, voor je voeten gaan liggen. bij dat schildpadje heb ik er zelfs de hele tijd bij moeten zitten. als ik opstond, dan stond zij ook op en liep achter me aan, of er nou een kitten half uithing of niet. dus ben ik maar blijven zitten tot ik zeker wist dat ze er allemaal waren
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
pi_47539427
Ik lurk even mee, het is zo spannend!
Streef ernaar je graf te bestormen met chocola in je ene en een glas wijn in je andere hand, een totaal opgebruikt lijf, helemaal versleten en gillend: "Whoa, wat een trip! Heb het heerlijk gehad!"
  donderdag 22 maart 2007 @ 12:01:48 #53
149959 SQ
snelle trees
pi_47542532
TVP
disclaimer
  donderdag 22 maart 2007 @ 12:03:11 #54
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_47542577
oeh, een kleine poesjes topic
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
pi_47547552
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 09:59 schreef Puckzzz het volgende:

[..]

die katten van mij lieten me heel duidelijk weten dat er wat aan de hand was. om me heen draaien, klaaglijk miauwen, voor je voeten gaan liggen. bij dat schildpadje heb ik er zelfs de hele tijd bij moeten zitten. als ik opstond, dan stond zij ook op en liep achter me aan, of er nou een kitten half uithing of niet. dus ben ik maar blijven zitten tot ik zeker wist dat ze er allemaal waren
Mijn kat liet het idd ook heel duidelijk merken....
Ik kwam s'ochtends rond 5.30uur mn bed uit (moest werken) en ze bleef de hele tijd achter me aanlopen en miauwen....en als ik naar dr doos liep ging ze dr in liggen, tot dat ik weg ging....dan kwam ze weer achter me aan....6.15uur dus maar mijn broertje eruit gehaald omdat ik al vermoedde dat het zou gaan gebeuren....en idd 7.20uur was het eerste kitten geboren....en de hele familie (behalve ik dus) was er bij....
pi_47554631
Er is nog niks. Ze is wel alweer dikker geworden. heeft de afgelopen nacht met dat dikke buikje half op mijn hoofd gelegen. Heel hard knorrend. Was een zeer aparte hoofdmassage
Knorren en wriemelende kittens op mijn hoofd.

De komende dagen ben ik thuis, gelukkig. Als er iets gebeurt is ze nooit alleen.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
  Moderator / Miss SHO donderdag 22 maart 2007 @ 18:16:36 #57
22592 crew  Ole
pi_47555345
Ah wat lievvv

Ik lig 's nacht met 2 grote knorrende katers tegen me aan/ bovenop me.. Toch wel wat anders dit
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_47568928
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 17:55 schreef nokwanda het volgende:
Er is nog niks. Ze is wel alweer dikker geworden. heeft de afgelopen nacht met dat dikke buikje half op mijn hoofd gelegen. Heel hard knorrend. Was een zeer aparte hoofdmassage

De komende dagen ben ik thuis, gelukkig. Als er iets gebeurt is ze nooit alleen.
apart he dat je de kittens kan voelen en zien bewegen....dat is me bij de eerste kat nooit opgevallen....
maar vond het bij deze kat wel heel apart dat dat wel kon!!
  vrijdag 23 maart 2007 @ 09:28:06 #59
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_47571993
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 17:55 schreef nokwanda het volgende:

ik ben bang dat ik de bevalling niet 'live' zal meemaken. Ik ga maandag op vakantie, dus ik lees over twee weken wel hoeveel het er zijn geworden, en natuurlijk: FOTO'ssss!!!
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
pi_47572132
Spannend....
Falling feels like flying
Until you hit the ground...
Last.fm Twitter
pi_47572952
quote:
Op vrijdag 23 maart 2007 09:28 schreef Puckzzz het volgende:

[..]

ik ben bang dat ik de bevalling niet 'live' zal meemaken. Ik ga maandag op vakantie, dus ik lees over twee weken wel hoeveel het er zijn geworden, en natuurlijk: FOTO'ssss!!!
als het dit weekend gebeurt wel.

Mevrouw heeft de afgelopen nacht weer in die maffe positie geslapen. Met haar buik tegen mijn hoofd. Het is er erg onrustig. De kittens voelen sterk aan. Gaan flink tekeer en Purrr wordt met de dag rustiger in haar eigen gedrag, hoewel ze nog snel genoeg kan zijn als ze wil.

Ik heb nu echt alle plekjes die ik kon bedenken waar bevallen echt wel heel onwenselijk zou zijn afgesloten (achter de kast en zo).
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_47573021
Spannend...

Ik juich vrolijk mee!
Steeds als ik tegen de lamp loop,
neem ik een stukje licht mee.
Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV
pi_47573079
quote:
Op vrijdag 23 maart 2007 00:59 schreef Ilsjuhh het volgende:

[..]

apart he dat je de kittens kan voelen en zien bewegen....dat is me bij de eerste kat nooit opgevallen....
maar vond het bij deze kat wel heel apart dat dat wel kon!!
Heb twee keer eerder een bevalling van een poes meegemaakt maar heb er toen ook niet opgelet.
Eerste keer was ik nog erg jong en de tweede keer was het niet mijn poes.
Dit is ook wel apart. Ook al omdat ze zich in de eerste fase helemaal terugtrok en me nu de hele tijd opzoekt en bijna alles goedvindt.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_47581231
quote:
Op vrijdag 23 maart 2007 10:11 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Heb twee keer eerder een bevalling van een poes meegemaakt maar heb er toen ook niet opgelet.
Eerste keer was ik nog erg jong en de tweede keer was het niet mijn poes.
Dit is ook wel apart. Ook al omdat ze zich in de eerste fase helemaal terugtrok en me nu de hele tijd opzoekt en bijna alles goedvindt.
was bij ons ook idd....eerst was het een heel afstandelijk poesje, je mocht alleen dr hoofdje aaien....kwam je in de buurt van dr rug/buik dan kreeg je meteen een mep.....
en de laatste 2 weken voor de kittens geboren werden werd ze steeds aanhankelijker....en mocht je meer....
Toen de kittens er waren mocht je helemaal alles bij haar doen, het maakte haar niets uit, de kittens kon je ook al heel snel oppakken....de hond mocht in de doos kijken, de kittens likken....ze vond echt niets erg....en nu nog mag je vrij veel met haar doen....als je haar maar niet laat schrikken.....
ze is er iig een stuk rustiger en liever door geworden!
pi_47582858
Is dat de kattekop uit je fobo?
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_47585049
Baby poesjes miiiiiiieeeeeeeuw
pi_47585627
quote:
Op vrijdag 23 maart 2007 15:59 schreef Kaap het volgende:
Baby poesjes miiiiiiieeeeeeeuw
Ga es werken jij
pi_47586336
Nog geen teken nokwanda?
Wat lief dat ze zo bij je slaapt 's nachts.
Ik heb geen ervaring met zwangere poezen, dus ik heb geen idee van het verloop.
Even offtopic: ik vind je usericon wel erg toepasselijk en grappig
pi_47587140
Geen enkel teken

Usericon heb ik al een tijd. Maar die is met mijn poezentic altijd toepasselijk. Ben van plan om ooit zo'n ouwe feeks in een oud spookhuis huis achteraf te worden, met allemaal katten.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  vrijdag 23 maart 2007 @ 17:01:45 #70
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_47587562
Dit wil ik wel even volgen, je vertelt zo leuk
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
  vrijdag 23 maart 2007 @ 17:03:04 #71
150152 Queen_Bee
See ya in another life, brotha
pi_47587613
Wat gemeen van 't beest dat ie ons zo lang laat wachten
I'm super sonic man
Do you wanna buy a rocket
pi_47588327
quote:
Op vrijdag 23 maart 2007 17:03 schreef Queen_Bee het volgende:
Wat gemeen van 't beest dat ie ons zo lang laat wachten
Het Beest Purrr666

Mean pusss. Ik zeg het je...she does it on purrrpuss
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  vrijdag 23 maart 2007 @ 20:09:39 #73
93499 Nonneke
-= People Are Strange =-
pi_47593503
Jonge Poesjes

Hier wat foto's uit de oude doos van de jonge katjes hier

Een hoopje katten, 6 frummels over mekaar

Staartjes tellen

Zoooooooooooooooo cute kleine poesjes
-= Een ongeluk zit in een klein hoekje... =-
;)
Lekker motor rijjuuuuhh
  vrijdag 23 maart 2007 @ 20:24:25 #74
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_47594067
Die staartjes
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
pi_47594195
Ja sorry hoor, Nonneke. Kon niet gelijk reageren. Moest mezelf weer even laten stollen.
Dat krijg je van dat soort smeltpics.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')