die katten van mij lieten me heel duidelijk weten dat er wat aan de hand was. om me heen draaien, klaaglijk miauwen, voor je voeten gaan liggen. bij dat schildpadje heb ik er zelfs de hele tijd bij moeten zitten. als ik opstond, dan stond zij ook op en liep achter me aan, of er nou een kitten half uithing of niet. dus ben ik maar blijven zitten tot ik zeker wist dat ze er allemaal warenquote:Op woensdag 21 maart 2007 22:03 schreef nokwanda het volgende:
Vraag me trouwens af of ze een van ons wel wakker maakt als het miden in de nacht gebeurt. Of dat ik wakker word in de smurrie naast me in bed waar ze nu meestal slaapt. Of gewoon opstaan 's morgens om een nestje aan te treffen.
Mijn kat liet het idd ook heel duidelijk merken....quote:Op donderdag 22 maart 2007 09:59 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
die katten van mij lieten me heel duidelijk weten dat er wat aan de hand was. om me heen draaien, klaaglijk miauwen, voor je voeten gaan liggen. bij dat schildpadje heb ik er zelfs de hele tijd bij moeten zitten. als ik opstond, dan stond zij ook op en liep achter me aan, of er nou een kitten half uithing of niet. dus ben ik maar blijven zitten tot ik zeker wist dat ze er allemaal waren
apart he dat je de kittens kan voelen en zien bewegen....dat is me bij de eerste kat nooit opgevallen....quote:Op donderdag 22 maart 2007 17:55 schreef nokwanda het volgende:
Er is nog niks. Ze is wel alweer dikker geworden. heeft de afgelopen nacht met dat dikke buikje half op mijn hoofd gelegen. Heel hard knorrend. Was een zeer aparte hoofdmassage
Knorren en wriemelende kittens op mijn hoofd.
De komende dagen ben ik thuis, gelukkig. Als er iets gebeurt is ze nooit alleen.
quote:Op donderdag 22 maart 2007 17:55 schreef nokwanda het volgende:
Er is nog niks. Ze is wel alweer dikker geworden. heeft de afgelopen nacht met dat dikke buikje half op mijn hoofd gelegen. Heel hard knorrend. Was een zeer aparte hoofdmassage
Knorren en wriemelende kittens op mijn hoofd.
De komende dagen ben ik thuis, gelukkig. Als er iets gebeurt is ze nooit alleen.
als het dit weekend gebeurt wel.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 09:28 schreef Puckzzz het volgende:
[..]![]()
ik ben bang dat ik de bevalling niet 'live' zal meemaken. Ik ga maandag op vakantie, dus ik lees over twee weken wel hoeveel het er zijn geworden, en natuurlijk: FOTO'ssss!!!
Heb twee keer eerder een bevalling van een poes meegemaakt maar heb er toen ook niet opgelet.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 00:59 schreef Ilsjuhh het volgende:
[..]
apart he dat je de kittens kan voelen en zien bewegen....dat is me bij de eerste kat nooit opgevallen....
maar vond het bij deze kat wel heel apart dat dat wel kon!!
was bij ons ook idd....eerst was het een heel afstandelijk poesje, je mocht alleen dr hoofdje aaien....kwam je in de buurt van dr rug/buik dan kreeg je meteen een mep.....quote:Op vrijdag 23 maart 2007 10:11 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Heb twee keer eerder een bevalling van een poes meegemaakt maar heb er toen ook niet opgelet.
Eerste keer was ik nog erg jong en de tweede keer was het niet mijn poes.
Dit is ook wel apart. Ook al omdat ze zich in de eerste fase helemaal terugtrok en me nu de hele tijd opzoekt en bijna alles goedvindt.
Het Beest Purrr666quote:Op vrijdag 23 maart 2007 17:03 schreef Queen_Bee het volgende:
Wat gemeen van 't beest dat ie ons zo lang laat wachten
De kattekop uit mijn fotoboek is idd de gene die het laatst hier een nestje heeft gehad!quote:Op vrijdag 23 maart 2007 15:11 schreef nokwanda het volgende:
Is dat de kattekop uit je fobo?
quote:Op vrijdag 23 maart 2007 20:27 schreef nokwanda het volgende:
Ja sorry hoor, Nonneke. Kon niet gelijk reageren. Moest mezelf weer even laten stollen.
Dat krijg je van dat soort smeltpics.![]()
Oeeehhh...een naderende bevalling mss?quote:Op zaterdag 24 maart 2007 09:46 schreef nokwanda het volgende:
Hier was de madame de hele afgelopen nacht opeens minder aanhankelijk. Telkens als ik een oog open deed zat ze uit het raam te staren. Ze loopt wat rond, kan haar draai niet vinden en gaat dan weer uit mijn slaapkamerraam zitten staren. De andere poezen ruiken wat aan haar achterste. Ze moet er niks van hebben.
Een aai over de bol van mij kan nog net maar verder wil ze vooral met rust gelaten worden nu.
quote:Op zaterdag 24 maart 2007 12:43 schreef senesta het volgende:
Spannend Nokwanda!
Als ze zo onrustig is zou je toch denken dat het er misschien wel snel aan zit te komen.
Die tepeltjes ja! Ze lijkt er helemaal klaar voor!quote:Op zaterdag 24 maart 2007 13:30 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Inmidels ligt ze er weer kalmpjes bij alsof ze niet de hele nacht ongedurig is geweest.
Wel de hele tijd in deze doos.
[afbeelding]
die tietjes. Ze is nu geen poes meer maar een poef
Toen onze 1e poes kittens kreeg was mijn broertje (toen basisschool leeftijd) alleen thuis....en die belde mijn moeder dus op met de mededeling "Mama de poes gaat bevallen, ze komen uit zn kont" wat mijn moeder dus midden in de bus ging herhalen naar mij toequote:Op zondag 25 maart 2007 19:12 schreef nokwanda het volgende:
ze waggelt![]()
Even weg gegaan. Teruggekomen. Het waggelt nog steeds.
Gekke tut zit telkens ergens op de kouwe tegelvloer naar een punt in het niets te staren, of uit het raam. Is totaal geobsedeerd door eten en waggelt!!
Maar GEEN kittens.
Zoonlief roept telkens als ie haar ziet: jij....BAAR!!!!![]()
quote:Op zondag 25 maart 2007 21:13 schreef Barbaaf het volgende:
Als ik de poezenbevallingstopics (3xwoordwaarde) een beetje begrijp wacht een zichzelf respecterende poes met bevallen tot er minstens één topic vol ge-SC'd is dus moeten we nog even doorgaan
Oh jee, nu maar hopen dat ze niet gaat bevallen als jullie er niet zijn.quote:Op zondag 25 maart 2007 21:43 schreef nokwanda het volgende:
[..]
doorposten dan.
Ik moet deze week weer gewoon werken en zoon heeft geen toetsrooster meer en is een paar dagen in de week pas laat uit school
Precies.quote:Op zondag 25 maart 2007 21:47 schreef senesta het volgende:
[..]
Oh jee, nu maar hopen dat ze niet gaat bevallen als jullie er niet zijn.
Oh dat is een hele geruststellingquote:Op zondag 25 maart 2007 21:49 schreef nokwanda het volgende:
Ik vroeg haar net of ze een zichzelf respecterende poes was. ik kreeg een arrogante blik toegeworpen.
Ze zal dus wel wachten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |