Pics or it didn't happenquote:Op donderdag 29 maart 2007 13:24 schreef Darklight het volgende:
leuk
ik krijg ook een katje, is 24maart geboren![]()
quote:
beelddenker isquote:Op donderdag 29 maart 2007 12:45 schreef vamperotica het volgende:
Neehee.. jij moet doodstil blijven liggen... Alle drek en derrie opvangen en zoonlief mag foto's maken!
quote:
Als je nou gewoon een van die andere katten heul hard knijpt, dan gaan ze vast ook wel gillenquote:Op donderdag 29 maart 2007 14:27 schreef nokwanda het volgende:
[..]
had ik ook al bedacht. Alleen kan ik dan EW niet roepen om foto's te komen maken. Zie je het voor je:
!!!!!
!!!!!!!!
.
!!!!!!!!
dan ben ik bang dat hij gewoon 24uur per dag bij je moet zijn.....quote:Op donderdag 29 maart 2007 14:27 schreef nokwanda het volgende:
[..]
had ik ook al bedacht. Alleen kan ik dan EW niet roepen om foto's te komen maken. Zie je het voor je:
!!!!!
!!!!!!!!
.
!!!!!!!!
Als Nokwanda er over een paar dagen stralend uitziet, weten we hoe het komtquote:Op donderdag 29 maart 2007 14:56 schreef vamperotica het volgende:
Volgens sommigen is dat placentaspul allemaal errug goed voor je huid....
quote:Op donderdag 29 maart 2007 15:01 schreef Ilsjuhh het volgende:
[..]
Als Nokwanda er over een paar dagen stralend uitziet, weten we hoe het komt
Dat herinner ik me ook nog jaquote:Op donderdag 29 maart 2007 16:31 schreef Barbaaf het volgende:
Dat zegt natuurlijk niet alles, ik herinner me nog een reeks over een zekere Pluim waarbij in het 3e topic de slijmprop zichtbaar werd en pas in het vierde topic de kleintjes kwamen, 't kan dus nog alle kanten op![]()
Dat was heel erg tragisch toen.quote:
Idd, ik zat me ook heel erg af te vragen of ik het wel ter sprake kon brengen uit angst iets te jinxen. Gelukkig ben ik niet bijgelovig dus laten we het van de positieve kant zien en leren van de fouten die toen gemaakt zijn, voor het geval het op een KS uitloopt.quote:Op donderdag 29 maart 2007 17:00 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Dat was heel erg tragisch toen.
Dat herhaal ik liever niet. Zijzelf ook niet, durf ik te wedden.
Was echt klote. Iedereen leefde heel erg mee.
Kan me niet herinneren dat er toen fouten zijn gemaakt.quote:Op donderdag 29 maart 2007 17:08 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Idd, ik zat me ook heel erg af te vragen of ik het wel ter sprake kon brengen uit angst iets te jinxen. Gelukkig ben ik niet bijgelovig dus laten we het van de positieve kant zien en leren van de fouten die toen gemaakt zijn, voor het geval het op een KS uitloopt.
Ik heb geen idee waar het over gaat, maar het klinkt niet prettig.quote:Op donderdag 29 maart 2007 17:00 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Dat was heel erg tragisch toen.
Dat herhaal ik liever niet. Zijzelf ook niet, durf ik te wedden.
Was echt klote. Iedereen leefde heel erg mee.
Er zouden kittens komen bij ElisaB thuis. Duurde 4 topics voor er een keizersnede kwam. 3 prachtige kittens.quote:Op donderdag 29 maart 2007 17:17 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik heb geen idee waar het over gaat, maar het klinkt niet prettig.
quote:Op donderdag 29 maart 2007 17:19 schreef Smittend het volgende:
Purrrpuss zal gewoon een mooie makkelijke bevalling krijgen !
Smittend heeft gesproken.![]()
Amen!quote:Op donderdag 29 maart 2007 17:19 schreef Smittend het volgende:
Purrrpuss zal gewoon een mooie makkelijke bevalling krijgen !
Smittend heeft gesproken.![]()
Dat was dus die link die ik aan het begin van het topic toch maar niet ging postenquote:Op donderdag 29 maart 2007 17:19 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Er zouden kittens komen bij ElisaB thuis. Duurde 4 topics voor er een keizersnede kwam. 3 prachtige kittens.
Moeder wilde niet zelf voeden.
Kittens werden dus met de fles gevoed maar kwamen weerstand tekort en stierven een voor een aan infectie.
En daarna het hele verwerkingsproces.
Was echt![]()
Ik denk dat dat verhaal bij een aantal mensen weer boven gekomen is, 't is niet iets wat je gemakkelijk vergeet.quote:Op donderdag 29 maart 2007 17:35 schreef Ole het volgende:
[..]
Dat was dus die link die ik aan het begin van het topic toch maar niet ging posten![]()
Arme Pluim!!!
Wat zieligquote:Op donderdag 29 maart 2007 17:19 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Er zouden kittens komen bij ElisaB thuis. Duurde 4 topics voor er een keizersnede kwam. 3 prachtige kittens.
Moeder wilde niet zelf voeden.
Kittens werden dus met de fles gevoed maar kwamen weerstand tekort en stierven een voor een aan infectie.
En daarna het hele verwerkingsproces.
Was echt![]()
Leuk ideequote:Op donderdag 29 maart 2007 17:41 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Ik denk dat dat verhaal bij een aantal mensen weer boven gekomen is, 't is niet iets wat je gemakkelijk vergeet.
Verder ga ik er gewoon van uit dat Purrr binnenkort 5 gezonde kittens ter wereld brengt![]()
idee om het volgende topic met een polletje mbt. het aantal kittens te beginnen?
Heel leuk idee zelfs. Alleen ben ik een ontzettende kluns in die dingen.quote:
OKayquote:Op donderdag 29 maart 2007 17:59 schreef Laura 2000 het volgende:
Het is wel makkelijk als jij het topic opent, zodat jouw reply's steeds in het blauw verschijnen!
Misschien kan nummer twee een poll maken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |