quote:Op donderdag 29 maart 2007 10:21 schreef nokwanda het volgende:
ziet dit eruit alsof ze op het punt staat?
![]()
[afbeelding]
quote:Op donderdag 29 maart 2007 12:35 schreef vamperotica het volgende:
Je weet toch dat ze daar niets gaat doen... Jij moet gewoon dag en nacht in je bed gaan liggen...
Pics or it didn't happenquote:Op donderdag 29 maart 2007 13:24 schreef Darklight het volgende:
leuk
ik krijg ook een katje, is 24maart geboren![]()
quote:
beelddenker isquote:Op donderdag 29 maart 2007 12:45 schreef vamperotica het volgende:
Neehee.. jij moet doodstil blijven liggen... Alle drek en derrie opvangen en zoonlief mag foto's maken!
quote:
Als je nou gewoon een van die andere katten heul hard knijpt, dan gaan ze vast ook wel gillenquote:Op donderdag 29 maart 2007 14:27 schreef nokwanda het volgende:
[..]
had ik ook al bedacht. Alleen kan ik dan EW niet roepen om foto's te komen maken. Zie je het voor je:
!!!!!
!!!!!!!!
.
!!!!!!!!
dan ben ik bang dat hij gewoon 24uur per dag bij je moet zijn.....quote:Op donderdag 29 maart 2007 14:27 schreef nokwanda het volgende:
[..]
had ik ook al bedacht. Alleen kan ik dan EW niet roepen om foto's te komen maken. Zie je het voor je:
!!!!!
!!!!!!!!
.
!!!!!!!!
Als Nokwanda er over een paar dagen stralend uitziet, weten we hoe het komtquote:Op donderdag 29 maart 2007 14:56 schreef vamperotica het volgende:
Volgens sommigen is dat placentaspul allemaal errug goed voor je huid....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |