Een rood poesje kan alleen als er nog een rode kater op je poes gesprongen is, anders is het een genetisch wonderquote:Op woensdag 21 maart 2007 14:54 schreef nokwanda het volgende:
Kan ook best een rood cypers vrouwtje bijzitten hoor. Heb er al zoeen. Onze oude Rosa is een diep oranje poes.
De kans op zwart leek me ook heel aanwezig.
ik hoop het ten zeerste voor je. wij hebben alle kittens verloren (wel geprobeerd nog) toevallig was het ook een schildpadje, maar dat zal er echt niets mee te maken hebbenquote:Op woensdag 21 maart 2007 15:28 schreef nokwanda het volgende:
Nou Puckzzz, Dat is ook waar ik me wat zorgen over maak. Vooral ook omdat ze zelf om die reden met de hand is grootgebracht.
Ze heeft hier alleen in Spicy wel een goed voorbeeld. Spicy is mijn "adopteer en geef het goede voorbeeld poezebeest".
Nu Purrr zwanger is begint Spice al te moederen. Likken en zo. Spice heeft ook al eerder hier een ziek kitten geadopteerd (George, die maar 6 jaar is geworden). Ik herken haar gedrag en ze is eigenlijk altijd wel in dezelfde ruimte als Purrr.
Aan de andere kant.... misschien werkt haar instinct wel prima. Neem de poes van SHE. Die was nog jonger en die deed het wel allemaal goed.
Ik ook niet. En volgens Mirage ben ik wel heel ergquote:Op woensdag 21 maart 2007 20:03 schreef Dafje33 het volgende:
Kan bijna niet wachten op de foto's van de hummeltjes![]()
Zo erg is het niet hoor. Maar het kleine kreng wordt wel extra verwendquote:Op woensdag 21 maart 2007 08:49 schreef Mirage het volgende:
................................nokwanda zal vast en zeker naar het gaatje van haar poes zitten te staren in afwachting van rode smurrie en bewegende massa............................
Dat deed mijn kat ook toen ze was bevallen van 6 (!) kleintjes, maar dat bleek (veel later natuurlijkquote:Op woensdag 21 maart 2007 15:08 schreef Puckzzz het volgende:
TVP, nu alleen maar hopen dat ze op die jonge leeftijd weet wat ze met die kleintjes aan moet. Mijne wist het niet en liep gewoon na het baren de doos uit zonder er verder naar om te kijken
Ohja, dat weet ik wel zeker.quote:Op woensdag 21 maart 2007 12:28 schreef LadyLovelyLocks het volgende:
Als je zeker weet dat dat de vader is heb je kans op cyperse katertjes en poesjes (zoals de vader), rode katertjes en cyperse poesjes met rode vlekken (zoals de poes van lief-visje hier: [Centraal] Katten met foto's #37 maar dan zonder wit ).
Als de vader nog een niet-cyperse vader/moeder/opa/oma had heb je ook nog kans op zwarte katers en poesjes en schildpadpoesjes zoals purrrpuss.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |