Je doet er niets aan.quote:Op zondag 18 maart 2007 20:12 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Wat een klootmongool he die albers![]()
Ik wist dat je er iets over ging zeggenquote:Op zondag 18 maart 2007 20:21 schreef mash_ het volgende:
mooie tt
nou is even heel knap als je weet wat ik nu denkquote:Op zondag 18 maart 2007 20:21 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ik wist dat je er iets over ging zeggen![]()
Oej klinkt niet zo vrolijkquote:Op zondag 18 maart 2007 20:22 schreef mash_ het volgende:
[..]
nou is even heel knap als je weet wat ik nu denk
verschil moet er zijn!quote:Op zondag 18 maart 2007 20:22 schreef mash_ het volgende:
[..]
nou is even heel knap als je weet wat ik nu denk
kan klopenquote:Op zondag 18 maart 2007 20:23 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Oej klinkt niet zo vrolijk![]()
quote:
Okeujquote:
Ies mooi hequote:
heul mooi!quote:
Ha laura!quote:Op zondag 18 maart 2007 20:26 schreef lauwert het volgende:
euj
quote:
ik lieg, moussequote:
Und lekker ?quote:
Dat is toch heerlijk in slaap vallenquote:Op zondag 18 maart 2007 20:34 schreef mash_ het volgende:
uhm ik ben net in slaapgevallen onder het voetbal
nee nu heb ik die wedstrijd gemistquote:Op zondag 18 maart 2007 20:35 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Dat is toch heerlijk in slaap vallen![]()
quote:
Staat luchtvervuiling in je basis verzekerings paket, anders zou ik die ven heel snel gaan uitbreidenquote:
ach ja het is toch al een kut dagquote:Op zondag 18 maart 2007 20:37 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
![]()
Dat is dan wel minder voor je![]()
Ja gaat wel met jou?quote:
Hooooooooooiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiquote:
Hoi zullen we er over praten ?quote:
ja gezellig dan kan heel fok mee lezenquote:Op zondag 18 maart 2007 20:47 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Hoi zullen we er over praten ?![]()
Die willen hun ogen wel even dicht houdenquote:
ja kan er al bijna op lachenquote:Op zondag 18 maart 2007 20:49 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ja, mash wilt neuken, maar goed lauw schiet niet op
Grap hè, pubers.
Oh jongen, neem een anti depressivaquote:
Ja, dank jequote:
Ja, mn huisgenoot is ook jarig enzo, maar ik ga eerst maar eens normaal etenquote:
Zoveel werk johquote:
Pannenkoeken pakkenquote:
he bah, moet je zo weereen neiuwe broek aantrekkenquote:Op zondag 18 maart 2007 21:00 schreef Dark_Angelus het volgende:
Al schijt ik echt in m'n broek voor morgen
Ook lekkerquote:
Uhuquote:Op zondag 18 maart 2007 21:04 schreef lauwert het volgende:
[..]
he bah, moet je zo weereen neiuwe broek aantrekken
quote:
Weet ik nog nietquote:
Klinkt goedquote:Op zondag 18 maart 2007 21:06 schreef Bravebart het volgende:
Pizza frutti di mare
tomaat, kaas, mosselen, garnalen, tonijn, sardines en ansjovis
Hmmquote:
Hequote:Op zondag 18 maart 2007 20:53 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Oh jongen, neem een anti depressiva
Tja, ik vind de meeste pizza's lekkerquote:
Onbeperkt.quote:Op zondag 18 maart 2007 21:06 schreef Bravebart het volgende:
Bart, weet jij hoe lang die muntjes van de HMH geldig zijn ? Of zijn die 'onbeperkt' geldig ? Ik heb er nl nog 3 over van vrijdag
Ook niet voor het eerstquote:Op zondag 18 maart 2007 21:10 schreef seekfaM het volgende:
[..]
Heje denkt het zelfde als ik
, hebben we iets gemeen
Ook dat, door een bijzonder fijne damequote:
Nicequote:
Hoiquote:
Dus mocht je nog eens heen gaan dan kunnen we een biertje doenquote:
Idd, je roept maarquote:Op zondag 18 maart 2007 21:15 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Dus mocht je nog eens heen gaan dan kunnen we een biertje doen
Maandagavond in de meanderquote:
Wat danquote:
Wel foto's posten hequote:Op zondag 18 maart 2007 21:20 schreef Dark_Angelus het volgende:
Morgen maar eens kijken hoe het eruit ziet en dan beginnen met schilderen ofzo.
Eet zequote:
Nou dan is het bier €0,70,-quote:
Tuurlijkquote:
Volgens mij heb je daar direct internet ja, en nog met een fijne snelheid ookquote:Op zondag 18 maart 2007 21:23 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Nou dan is het bier €0,70,-
Maar goed ik denk dat ik maar een luchtbedje meesleur de eerste week. Kijken of ik er al rap internet heb. Gelijk morgen de laptop en een internetkabeltje meenemen.
moet het wel even regelen met casema. Maar misschien nog van de vorige bewoner.quote:Op zondag 18 maart 2007 21:24 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Volgens mij heb je daar direct internet ja, en nog met een fijne snelheid ook
Komt vast wel goedquote:Op zondag 18 maart 2007 21:24 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
moet het wel even regelen met casema. Maar misschien nog van de vorige bewoner.
quote:Op zondag 18 maart 2007 21:25 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Komt vast wel goed [afbeelding]
Ja ik ben ook met andere dingen bezig hoorquote:
kwantiteit is beterquote:Op zondag 18 maart 2007 21:26 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
[afbeelding]
Het is een kwaliteit
Ik neem m'n senseo wel meequote:Op zondag 18 maart 2007 21:28 schreef PallominnoXIII het volgende:
Beertender
ik weet, maar het is wel altijd de quote van bart waar je op reageerd,quote:Op zondag 18 maart 2007 21:27 schreef Afzuigkap het volgende:
[..]
Ja ik ben ook met andere dingen bezig hoor
Alquote:Op zondag 18 maart 2007 21:29 schreef PallominnoXIII het volgende:
Kan er mee door, mits frituurpan.
Waterkoker, Tostiijzer, Koffiezetgeval, Koelkast, Media pc'tje en vooral genoeg kasten om al je rotzooi in op te bergenquote:Op zondag 18 maart 2007 21:27 schreef Dark_Angelus het volgende:
Maar goed, kom eens met ideeën wat ik allemaal moet hebben in mijn kamer
Waarmee ?quote:
Lijstje tot dusver.quote:Op zondag 18 maart 2007 21:30 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Waterkoker, Tostiijzer, Koffiezetgeval, Koelkast, Media pc'tje en vooral genoeg kasten om al je rotzooi in op te bergen
Werkquote:Op zondag 18 maart 2007 21:32 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Lijstje tot dusver.
Bed
Kast voor kleren
Kast voor spullen
Bureau + stoel
Eventueel losse planken voor boeken
Verf
Internetaansluiting
Verzerkingen
&
alles wat erbij hoort nog, pannen, dekbed overtrek etc.
Neee waarom ?quote:
Oh.quote:Op zondag 18 maart 2007 21:29 schreef seekfaM het volgende:
[..]
ik weet, maar het is wel altijd de quote van bart waar je op reageerd,
het valt een beetje op bedoel ik
Gordijnen? Of zie je dat als alles wat er bij hoort.quote:Op zondag 18 maart 2007 21:32 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Lijstje tot dusver.
Bed
Kast voor kleren
Kast voor spullen
Bureau + stoel
Verf
Internetaansluiting
Verzerkingen
&
Neen bedanktquote:Op zondag 18 maart 2007 21:33 schreef PallominnoXIII het volgende:
[..]
Gordijnen? Of zie je dat als alles wat er bij hoort.![]()
Een bank is ook wel erg belangrijk eigenlijkquote:Op zondag 18 maart 2007 21:32 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Lijstje tot dusver.
Bed
Kast voor kleren
Kast voor spullen
Bureau + stoel
Verf
Internetaansluiting
Verzerkingen
&
Alquote:
Doe eens liefquote:Op zondag 18 maart 2007 21:29 schreef seekfaM het volgende:
[..]
ik weet, maar het is wel altijd de quote van bart waar je op reageerd,
het valt een beetje op bedoel ik
Ik neem een slaapbank, "2 persoonbed en een ruime zitbank". Ik heb gewoon een losse kamer zonder douche & toiletquote:Op zondag 18 maart 2007 21:35 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Een bank is ook wel erg belangrijk eigenlijk
Heb jij een kamer waar eerst nog een klein halletje voor zit met je voordeur en douche / toilet enzo?
of/en van lauwertquote:
Vraag Rick maar dit keerquote:Op zondag 18 maart 2007 21:35 schreef VlaDje het volgende:
Ja euhj, ik moet dat ene nummertje hebben dat je zo eerst zoeen wolf hoort huilen, zo keihard, en dat dje daarna zo ineens zo keiherd richtig hakketerrordakeraf hardstyle deuntje krijgt,,,
wordt gedraait in zowat iederen Headhunter set,,
En gister gooide A-lusion em dr ook ff op in Zak!
hmm, geen idee eigenlijkquote:Op zondag 18 maart 2007 21:35 schreef VlaDje het volgende:
Ja euhj, ik moet dat ene nummertje hebben dat je zo eerst zoeen wolf hoort huilen, zo keihard, en dat dje daarna zo ineens zo keiherd richtig hakketerrordakeraf hardstyle deuntje krijgt,,,
wordt gedraait in zowat iederen Headhunter set,,
En gister gooide A-lusion em dr ook ff op in Zak!
Die naast het winkelcentrum met de Dirk? Vlakbij de rotonde?quote:Op zondag 18 maart 2007 21:36 schreef duncannn het volgende:
He D_A ga je morge ff leuk naar m'n AH toe??![]()
![]()
![]()
Ah okequote:Op zondag 18 maart 2007 21:36 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ik neem een slaapbank, "2 persoonbed en een ruime zitbank". Ik heb gewoon een losse kamer zonder douche & toilet
jij schud em vast zo uit je mouwquote:
Neen ik wilde een grotere kamer, dus geen balkon. Meer kamerruimte had voorrang.quote:Op zondag 18 maart 2007 21:37 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Ah oke
Heb je wel een balkon (Bier stalling)?
Ik zoek even een voorbeeldnummertje,,,quote:
Mmh, ik weet ff niet. Ik ga eerst maar ens afeten en dan leren voor morgen en dan heb ik misschien nog wel ff tijd overquote:Op zondag 18 maart 2007 21:37 schreef VlaDje het volgende:
[..]
jij schud em vast zo uit je mouw![]()
het is gewoon een hele bekende plaat![]()
Gister voor het eerst in ik weet niet hoveel tijd weer een x staan stampen en me daarbij gigantisch goed vermaakt![]()
![]()
![]()
Haha, mooi tochquote:Op zondag 18 maart 2007 21:37 schreef VlaDje het volgende:
[..]
jij schud em vast zo uit je mouw![]()
het is gewoon een hele bekende plaat![]()
Gister voor het eerst in ik weet niet hoveel tijd weer een x staan stampen en me daarbij gigantisch goed vermaakt![]()
![]()
![]()
nja, je hoef geen moeite te gaan doenquote:Op zondag 18 maart 2007 21:38 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Mmh, ik weet ff niet. Ik ga eerst maar ens afeten en dan leren voor morgen en dan heb ik misschien nog wel ff tijd over
quote:Op zondag 18 maart 2007 21:39 schreef Afzuigkap het volgende:
Jemig allemaal zielig doen om dat ik niet op iedereen reageer?
quote:Op zondag 18 maart 2007 21:39 schreef Afzuigkap het volgende:
Ik zou er niet op reageren.quote:
niet! jij mag veel meer van mijquote:Op zondag 18 maart 2007 21:40 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
![]()
We willen allemaal precies evenveel aandacht![]()
![]()
Ja was echt vet... heb me dr voor de afgelopen jaren bij gestampt...quote:
Hey D_A, snoesjequote:
Okiquote:Op zondag 18 maart 2007 21:39 schreef VlaDje het volgende:
[..]
nja, je hoef geen moeite te gaan doenals je gewoon een x iets hoord in die richting,, denk dan even aan mij
![]()
Okequote:Op zondag 18 maart 2007 21:38 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Neen ik wilde een grotere kamer, dus geen balkon. Meer kamerruimte had voorrang.
quote:Op zondag 18 maart 2007 21:40 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
![]()
We willen allemaal precies evenveel aandacht![]()
![]()
Je quote mequote:
quote:
Ik ben niet anders gewend.quote:
wat moet je nog hebben? of wil je dat juist van ons horen?quote:
WACHT ik quote jou gewoonquote:
Vanzelfsprekendquote:
Met ?quote:
Ja, A-Lusion wil ik ook nog wel een keer meemakenquote:Op zondag 18 maart 2007 21:41 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Ja was echt vet... heb me dr voor de afgelopen jaren bij gestampt...
Zoeen halve liter grolsch drbij,
en gaan met die banaan![]()
![]()
![]()
A-lusionMas-ter-lijk
![]()
Wat ik allemaal nog meer nodig heb voor mijn kamer. Vooral de praktische dingen zoals bestek, pannen, en vanalles meer.quote:
Ah, dus wat je zoal nodig hebt aan keukenspullen ?quote:Op zondag 18 maart 2007 21:43 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Wat ik allemaal nog meer nodig heb voor mijn kamer. Vooral de praktische dingen zoals bestek, pannen, en vanalles meer.
Jij kunt me vast helpen
Ga eens bier drinken jijquote:
Ach in zijn algemeen, wat vooral onmisbaar is in je kamer. Van een internetaansluiting tot pannenquote:Op zondag 18 maart 2007 21:44 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ah, dus wat je zoal nodig hebt aan keukenspullen ?
alleen mafkees?quote:Op zondag 18 maart 2007 21:39 schreef Afzuigkap het volgende:
Ik neem 1 plant meequote:
Jij zei toch ook dat ik alleen op lauwert reageerquote:Op zondag 18 maart 2007 21:45 schreef eRrrrJeee het volgende:
[..]
alleen mafkees?
is die iedereen bij jou?
zo vorstelijk zijn jullie toch niet?
ovenquote:Op zondag 18 maart 2007 21:43 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Wat ik allemaal nog meer nodig heb voor mijn kamer. Vooral de praktische dingen zoals bestek, pannen, en vanalles meer.
Jij kunt me vast helpen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En vooral dingen die je nodig hebt
Schaar lepel vork mes plijsters
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
nee.. OF/en op lauwertquote:Op zondag 18 maart 2007 21:46 schreef Afzuigkap het volgende:
[..]
Jij zei toch ook dat ik alleen op lauwert reageer
quote:Op zondag 18 maart 2007 21:46 schreef Surveillance-Fiets het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En vooral dingen die je nodig hebt
Schaar lepel vork mes plijsters![]()
Welkom op FOK!
Gister in Zak kreeg hij mij iig ouderwets aan 't stampenquote:Op zondag 18 maart 2007 21:43 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Ja, A-Lusion wil ik ook nog wel een keer meemaken
Hopen dat ie op DefQon 1 komt dan
quote:Op zondag 18 maart 2007 21:47 schreef seekfaM het volgende:
Wat een huillies trouwens hierro
Mmh ok, ens kijken:quote:Op zondag 18 maart 2007 21:45 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ach in zijn algemeen, wat vooral onmisbaar is in je kamer. Van een internetaansluiting tot pannen
quote:Op zondag 18 maart 2007 21:46 schreef Surveillance-Fiets het volgende:und vergeet het bier nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En vooral dingen die je nodig hebt
Schaar lepel vork mes plijsters![]()
![]()
Hoi Rrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrquote:Op zondag 18 maart 2007 21:47 schreef eRrrrJeee het volgende:
[..]
nee.. OF/en op lauwert
naja bedoelde iig dat je niet alleen op bart reageerde![]()
3 tvs?quote:Op zondag 18 maart 2007 21:48 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Mmh ok, ens kijken:
Keuken: koekenpan groot/klein, minimaal 2 gewone pannen van verschillende maat. Tosti-ijzer, groot mes, 2 kleine mesjes, kaasschaaf, snijplank, paar onderzetters, 2 pollepels/spatels en dan voor een man of 6 mes/vork/lepel/koffielepel.
Onmisbaar in je kamer is uiteraard een koelkast voor het bier () en 3 tv's
Komt vanzelf denk ikquote:Op zondag 18 maart 2007 21:47 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Gister in Zak kreeg hij mij iig ouderwets aan 't stampen![]()
snap echt niet dat die man nog alleen maar op kleinere feesten wordt geboekt![]()
Heb vandaag ook maar besloten dat ik ook maar meemoet naar DefQon met een groep uit mn oude dorp![]()
![]()
Ze zeiden iig dat dat net zo keihard wordt stampen als gisteren
Zou mn nette schoenen dan uiteraard wel in de kast moeten flikkeren en dr een paar nikies bij moeten kopen![]()
Dat is het eerste wat je haalt als je uit huis gaatquote:
Ja, wij hebben 3 tv's naast elkaar en 3 stofzuigersquote:Op zondag 18 maart 2007 21:49 schreef eRrrrJeee het volgende:
[..]
3 tvs?
ik heb er 1 met 3 zendersen een pc
je mist trouwens 3 stofzuigersquote:Op zondag 18 maart 2007 21:48 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Mmh ok, ens kijken:
Keuken: koekenpan groot/klein, minimaal 2 gewone pannen van verschillende maat. Tosti-ijzer, groot mes, 2 kleine mesjes, kaasschaaf, snijplank, paar onderzetters, 2 pollepels/spatels en dan voor een man of 6 mes/vork/lepel/koffielepel.
Onmisbaar in je kamer is uiteraard een koelkast voor het bier () en 3 tv's
Check je PMquote:Op zondag 18 maart 2007 21:49 schreef Bravebart het volgende:
En voor de rest kan ik nog wel 500 dingen opnoemen, maar daar kom je vanzelf achter als je er eenmaal woont
als je al een koelkast heb wel ja, anders nietquote:Op zondag 18 maart 2007 21:49 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Dat is het eerste wat je haalt als je uit huis gaat![]()
![]()
Ik wil graag alles voor zijnquote:Op zondag 18 maart 2007 21:49 schreef Bravebart het volgende:
En voor de rest kan ik nog wel 500 dingen opnoemen, maar daar kom je vanzelf achter als je er eenmaal woont
opt strandquote:Op zondag 18 maart 2007 21:49 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Komt vanzelf denk ikUpcoming talent
DefQon moet je zeker doen jaDat gaat zo tof worden
Stampen tot we er bij neervallen
Ik weet niet of je summerdance kent?quote:Op zondag 18 maart 2007 21:49 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Komt vanzelf denk ikUpcoming talent
DefQon moet je zeker doen jaDat gaat zo tof worden
Stampen tot we er bij neervallen
Duh, nog 3 kratjes.quote:
Afzuigkap ?quote:
eerste wat ik zou halen was de huissleutel..quote:Op zondag 18 maart 2007 21:49 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Dat is het eerste wat je haalt als je uit huis gaat![]()
![]()
Nee, zoek maar via www.anwb.nl postcode = 1181 DDquote:Op zondag 18 maart 2007 21:36 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Die naast het winkelcentrum met de Dirk? Vlakbij de rotonde?
Oh haha okquote:Op zondag 18 maart 2007 21:47 schreef eRrrrJeee het volgende:
[..]
nee.. OF/en op lauwert
naja bedoelde iig dat je niet alleen op bart reageerde![]()
oud maar blijft mooiquote:Op zondag 18 maart 2007 21:53 schreef paultjuhhh het volgende:
http://www.dumpert.nl/mediabase/11687/45085488/index.html pwned
Hoi paulquote:Op zondag 18 maart 2007 21:53 schreef paultjuhhh het volgende:
Als ik de Line-Up op Partflock zo zie ziet dat er wel tof uitquote:Op zondag 18 maart 2007 21:52 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Ik weet niet of je summerdance kent?
Elk jaar in juni bij dedemsvaart, ongeveer 15.000 bezoekers op 2 dagen,, allemaal verschillende tenten enzo...
Daar heb ik me voor 2 jaar terug letterlijk kapot gestampt...
De eerste 3 dagen na Summerdance was ik kreupel, spierpijn, en koppijn van het geluid wat zo geniaal hard stond te beuken![]()
![]()
![]()
ja die is zeker ou(wn)dquote:Op zondag 18 maart 2007 21:53 schreef paultjuhhh het volgende:
Nounou, wat een enthousiasme weerquote:
Ja nouquote:
Hoe kapotter je bent, hoe beter het feest was tochquote:Op zondag 18 maart 2007 21:54 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Als ik de Line-Up op Partflock zo zie ziet dat er wel tof uit
Ja, dat had ik naar MoH ook, maar dat boeit dan helemaal niet
Zekersquote:Op zondag 18 maart 2007 21:58 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Hoe kapotter je bent, hoe beter het feest was toch![]()
Oh je bedoelde of ik nog iets wistquote:
Bedoelde ik ookquote:Op zondag 18 maart 2007 22:00 schreef Afzuigkap het volgende:
[..]
Oh je bedoelde of ik nog iets wist
Ik dacht dat ie die niet moest vergeten
Jawel, noodgedwongen, niks anders in huisquote:
Hoezoquote:
Dank jequote:
fiets fiets fieysquote:Op zondag 18 maart 2007 22:09 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Euj
Weet nietquote:Op zondag 18 maart 2007 22:02 schreef paultjuhhh het volgende:
Afzuigkappie wanneer gaan we weer bubbelen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |