En oooooh wat voel ik me dus morgen ranzig en ziek enzoquote:
Tsja, eigen schuldquote:Op zondag 18 maart 2007 19:13 schreef Renesite het volgende:
[..]
En oooooh wat voel ik me dus morgen ranzig en ziek enzo![]()
quote:Op zondag 18 maart 2007 19:12 schreef Renesite het volgende:
Ik kan niet meer SimcityIkke niet meer weten hoe ik winst maak enzo
Of geldcodes ofzooo
Mijn ouders ookquote:Op zondag 18 maart 2007 19:25 schreef Dark_Angelus het volgende:
Hmm, echt volgens mij is m'n vader ongesteld.
Heb jij nog een kleine stad waarmee ik verder kan en ook kan bouwen enzo?quote:
Dat denk ik dus ook, begon opeens als een gek tegen me tekeer te gaan. Ja donder dan maar even opquote:Op zondag 18 maart 2007 19:25 schreef Renesite het volgende:
[..]
Mijn ouders ook
Een kameraad zijn ouders ook
Het is het weer
Mijn ma heeft dnek ik de hele middag als een gevelde kleuter in de bank gezeten... omdat mijn vader niet ff weg wou omdat hij nog iets voor zijn cursus moest doenquote:Op zondag 18 maart 2007 19:26 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Dat denk ik dus ook, begon opeens als een gek tegen me tekeer te gaan. Ja donder dan maar even op
Ach ja, eventjes af laten koelen en vandaag gewoon niet meer mee pratenquote:Op zondag 18 maart 2007 19:26 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Dat denk ik dus ook, begon opeens als een gek tegen me tekeer te gaan. Ja donder dan maar even op
Ouders kunnen de koters moeilijk loslaten.quote:Op zondag 18 maart 2007 19:29 schreef Dark_Angelus het volgende:
Hier schieten mijn ouders in de stress over de gedachte dat ik op kamers ga en dat ze zich er in mijn ogen teveel mee bemoeien.
Ze zijn nog niet gewend aan het idee dat je het huis uit gaat waarschijnlijkquote:Op zondag 18 maart 2007 19:29 schreef Dark_Angelus het volgende:
Hier schieten mijn ouders in de stress over de gedachte dat ik op kamers ga en dat ze zich er in mijn ogen teveel mee bemoeien.
Is toch niet zo moeilijkquote:Op zondag 18 maart 2007 19:12 schreef Renesite het volgende:
Ik kan niet meer SimcityIkke niet meer weten hoe ik winst maak enzo
Of geldcodes ofzooo
ja.quote:Op zondag 18 maart 2007 20:06 schreef Wouser het volgende:
[..]
Jij te lui om bericht te bewerken vind ik
Muahhhhquote:
Wat een klootmongool he die albersquote:Op zondag 18 maart 2007 20:09 schreef X-fi het volgende:
Hey S-F!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |