mijn 360 heeft bijna 3 maand uit gestaan sinds de wii er is, heb hem eergister toevallig weer aangesloten...quote:Op vrijdag 23 maart 2007 11:00 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Het ging 'mis' in 1995 toen Square en Nintendo uit elkaar gingenMaar goed, multiplatform is vele malen leuker, nu kun je alles gamen!
De Wii heeft hetzelfde probleem als de DS in het begin, geen games die tof genoeg zijn en enkel matige games. Verschil is nu alleen dat ik die matige games niet koop en bij de DS wel (Pac Pix, Mr Driller, Project Rub, etc).quote:Op vrijdag 23 maart 2007 11:05 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Dus het is niet misgegaan bij de WiiGelukkig
![]()
![]()
![]()
Dan ben je nog wel gewoon de toffe roy
![]()
quote:Op vrijdag 23 maart 2007 08:33 schreef mrdjey het volgende:
Weet eigenlijk niet of het hier besproken mag worden (ben te lui om de FAQ te lezen)
maar heeft iemand zijn wii al laten om bouwen?
Ik laat de mijne overigens maandag ombouwen.
Scheelt weer centjes want 60 euro voor een spelletje ? is dus dik 130 gulden. Weet je hoe lang ik vroeger bezig was met dat bij elkaar sparen?
En de spellen die ik echt wil hebben koop ik toch wel. Is nu met de PC ook zo.
Inderdaad. Sowieso, games die het niet waard zijn om te kopen zijn het ook niet waard om te spelen. Je jat ook geen Ferrarriquote:Op vrijdag 23 maart 2007 11:13 schreef Cid het volgende:
[..]
![]()
Nou ja gelukkig is je garantie weg na het inbouwen![]()
Als je games niet kan betalen moet je gewoon wat meer werken of sparen of ze gewoon niet spelen. Dat je ze te duur vind is geen reden om ze te stelen, dan speel je ze gewoon niet.
En zoals al aangegeven, je kan games die je toch niet leuk vind altijd wel ruilen/verkopen. Gamen kost nou eenmaal geld, zoals ieder luxe product.
Nee.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 11:22 schreef Strolie75 het volgende:
Klopt het nu dat er een nieuwe Nights komt voor de Wii?
Ja idd, maar opzich heb ik nu wel veel games die ik wil, en die ik al heb gekocht. Exite truck, Sonic, mario Party etc. Maarja, sonic valt natuurlijk direct bij jou afquote:Op vrijdag 23 maart 2007 11:11 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
De Wii heeft hetzelfde probleem als de DS in het begin, geen games die tof genoeg zijn en enkel matige games. Verschil is nu alleen dat ik die matige games niet koop en bij de DS wel (Pac Pix, Mr Driller, Project Rub, etc).
Strax ga ik opzeker wel genieten van Mario Galaxy bijvoorbeeld![]()
![]()
![]()
Die vergelijking vind ik niet opgaan, bij het jatten van een ferrari, heeft de eigenaar geen ferrari meer. bij software maak je een kopie...quote:
Ik wist niet dat ze die ook vervalsen, heb jij ook een sonie?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 11:26 schreef mrdjey het volgende:
Als het maken van een kopie van een ferrarie net zo makkelijk is als het maken van een kopie van een spelletje reed ik ook wel een ferarrie
Als het goed is mag ik volgende week ET lenen van mn neefje. Als ik geen geld heb dan ga ik wel lenenquote:Op vrijdag 23 maart 2007 11:25 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Ja idd, maar opzich heb ik nu wel veel games die ik wil, en die ik al heb gekocht. Exite truck, Sonic, mario Party etc. Maarja, sonic valt natuurlijk direct bij jou afHet is een kwestie van tijd
Hence thequote:Op vrijdag 23 maart 2007 11:25 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Die vergelijking vind ik niet opgaan, bij het jatten van een ferrari, heeft de eigenaar geen ferrari meer. bij software maak je een kopie...
eeeuh ja, je hebt van die kits voor je honds nsx geloof ikquote:Op vrijdag 23 maart 2007 11:27 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik wist niet dat ze die ook vervalsen, heb jij ook een sonie?
Daar ben ik het helemaal mee eens. Verder als ik op de launchlijsten kijk zie ik voor binnenkort ook niet echt iets bijzonders uitkomen. Ik ga dus nog een tijdje wachten voordat ik uberhaupt weer een nieuwe game aan ga schaffen voor mijn Wii.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 11:11 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
De Wii heeft hetzelfde probleem als de DS in het begin, geen games die tof genoeg zijn en enkel matige games.
Is dat al bevestigd dan?quote:
Denk je zelf dat Nintendo Mario galaxy, Metroid Prime 3 & Super smash bros allemaal in het laatste kwartaal van dit jaar gaat uitbrengen?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 13:28 schreef King_of_cubes het volgende:
Ja maar als ik me niet vergis komen al die titels pas aan het einde van het jaar.
Hoop het!quote:Op vrijdag 23 maart 2007 13:33 schreef BMH het volgende:
[..]
Denk je zelf dat Nintendo Mario galaxy, Metroid Prime 3 & Super smash bros allemaal in het laatste kwartaal van dit jaar gaat uitbrengen?
Dat gaat niet gebeuren. In Juli horen we meer
Maar jij bent zowiezo Nintendo-fanboy af.. Haal anders dat Nintendo ook uit je ondertitel, dat ben je niet meer waardig.quote:Op donderdag 22 maart 2007 12:38 schreef Notorious_Roy het volgende:
Best zielig inderdaad dat je hoopt dat de PS3 gaat floppen. Ik denk dat het ding goed gaat verkopen en toffere games krijgt dan de Wii.
Als het een beetje meezit heb ik in ieder geval volgende week een PS3
PS3 gaat slecht verkopen, het slechtst in Europa, en krijgt in het begin wel betere gaymes dan de WIi. Over een tijdje zal het een compleet ander verhaal worden.quote:Op donderdag 22 maart 2007 12:38 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik denk dat het ding goed gaat verkopen en toffere games krijgt dan de Wii.
Nee dat denk ik niet, maar als we pas in Juli meer horen dan betekent dat dat er voorlopig geen toppers van dat formaat aan zitten te komen.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 13:33 schreef BMH het volgende:
[..]
Denk je zelf dat Nintendo Mario galaxy, Metroid Prime 3 & Super smash bros allemaal in het laatste kwartaal van dit jaar gaat uitbrengen?
Dat gaat niet gebeuren. In Juli horen we meer
quote:Op vrijdag 23 maart 2007 13:39 schreef Oksel het volgende:
[..]
Maar jij bent zowiezo Nintendo-fanboy af.. Haal anders dat Nintendo ook uit je ondertitel, dat ben je niet meer waardig.
zonlicht of kaarsen in de buurt? Batterijen?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 14:26 schreef Ruzbeh het volgende:
Weet iemand een oplossing voor de pointer die in de Wii menu trilt enzo? Ik kan me herrineren dat het eerst gewoon heerlijk werkte maar sinds de update volgens mij niet meer. Het komt volgens mij alleen voor in de Wii menu en in Wii sports. In Zelda werkt het uitstekend.
alle 3 kan inderdaadquote:Op vrijdag 23 maart 2007 14:37 schreef Cid het volgende:
[..]
zonlicht of kaarsen in de buurt? Batterijen?
zon is er niet - Ja want het is bij iedereen hetzelfde weer als waar jij nu bentquote:Op vrijdag 23 maart 2007 14:38 schreef depax het volgende:
[..]
alle 3 kan inderdaad
al kan je 1 en 2 toch wel uitsluiten op het moment.
zon is er niet
kaarsen overdag
Nope. Maar het zijn dan ook van die kleine trillingen die amper opvallen. Ik denk dus dat het aan de software ligt omdat ik in Zelda nergens last van heb. Alhoewel in Zelda de pointer een soort van demper heeft waardoor die trillingen misschien helemaal niet opvallen, waardoor het toch wel aan de hardware ligt. Ik denk dat het aan de sensorbar ligt.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 14:37 schreef Cid het volgende:
[..]
zonlicht of kaarsen in de buurt? Batterijen?
De sensorbar heeft als enige functie om 2 ledjes te laten branden als referentiepunt voor de Wii-mote, meer niet. Wellicht de Wii Remote een keertje laten syncen?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 15:12 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Nope. Maar het zijn dan ook van die kleine trillingen die amper opvallen. Ik denk dus dat het aan de software ligt omdat ik in Zelda nergens last van heb. Alhoewel in Zelda de pointer een soort van demper heeft waardoor die trillingen misschien helemaal niet opvallen, waardoor het toch wel aan de hardware ligt. Ik denk dat het aan de sensorbar ligt.
Ik heb het ook nog niet kunnen spotten. Godfather, TMNT e.d. wel, maar DBZ is nergens te vinden.quote:
nogmaals in nl is hij delayed leverings problemen.quote:
Een vriend heeft godfather gedaan echt een hele goede "port" al is het helemaal niet eens een port zoveel nieuws alleen gfx zijn bijna het zelfde op de wii zelfs beter maar gamerankings laat meer zien.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 14:48 schreef BroesWillems het volgende:
Iemand Godfather al geprobeert?
heb net Theme Park voor de DS gehaalt, maar het spel is buggy en is zwaar veroudert... vroegah op m'n 386 was het leuker...
ik moet dus ruilen... maar voor wat...
ssx? godfather zou ik normaal gesproken nooit kopen, maarja, de filmpjes vond ik wel grappig...
hopelijk nog dit weekend dat was wel de bedoeling om vrijdag nog te halen maar blijkbaar lukt dat ook niet.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 15:49 schreef De_Brandweer het volgende:
Wanneer ligt DBZ dan wel in de winkel?
De sensorbar heeft 10 ledjes.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 15:39 schreef Cid het volgende:
[..]
De sensorbar heeft als enige functie om 2 ledjes te laten branden als referentiepunt voor de Wii-mote, meer niet. Wellicht de Wii Remote een keertje laten syncen?
eb ik last van gehad. Syncen hielp toen idd wel, nieuwe batterijen wil ook nog wel eens helpenquote:Op vrijdag 23 maart 2007 16:04 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
De sensorbar heeft 10 ledjes.
De Wii remote opnieuw syncen ga ik eensch proberen, bedankt voor de tip.
Ook goed, maar 2 zou voldoende zijnquote:Op vrijdag 23 maart 2007 16:04 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
De sensorbar heeft 10 ledjes.
De Wii remote opnieuw syncen ga ik eensch proberen, bedankt voor de tip.
Ik heb The Godfather enkele uren gespeeld. Mijn eerste impressie: Een stuk beter dan de andere versies. Verrassend genoeg. EA heeft de wiimote onder de knie en het speelt echt heel lekker. Vooral hand op hand gevechten zijn leuker dankzij de wiimote.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 14:48 schreef BroesWillems het volgende:
Iemand Godfather al geprobeert?
heb net Theme Park voor de DS gehaalt, maar het spel is buggy en is zwaar veroudert... vroegah op m'n 386 was het leuker...
ik moet dus ruilen... maar voor wat...
ssx? godfather zou ik normaal gesproken nooit kopen, maarja, de filmpjes vond ik wel grappig...
EA is heel lekker bezig. Die verliezen die ze leiden hebben haar vruchten afgeworpen. EA gaat de goede kant op.. Ubisoft daalt af naar drek.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 16:36 schreef Erwtensoep het volgende:
Ondanks je avater is EA gewoon lekker bezig voor de Wii.
Ik had Ubisoft sinds 2002 erg hoog in het vaandel staan. Tegenwoordig pompen ze er steeds meer games uit met WIN factoren zonder de originaliteit van vroeger te evenaren.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 16:47 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nou, Ik vind RS:Vegas van Ubi erg cool, en ook Ass Creed lijkt me erg tof. Ubi afschrijven lijkt me een beetje teveel van het goede.
Ik denk dat ik hem maar haal...quote:Op vrijdag 23 maart 2007 16:33 schreef BMH het volgende:
[..]
Ik heb The Godfather enkele uren gespeeld. Mijn eerste impressie: Een stuk beter dan de andere versies. Verrassend genoeg. EA heeft de wiimote onder de knie en het speelt echt heel lekker. Vooral hand op hand gevechten zijn leuker dankzij de wiimote.
De eerste uren van het spel bestaan uit aardig wat diversiteit. Je moet winkels kapot rammen, mensen afknallen, rondjes rijden en een goed verhaal bind het allemaal samen. Waar de graphics wat matigjes zijn (veel popup, lelijke textures etc) is het geluid erg goed. Voice acting doen de personages levendig aanvoelen en de muziek is natuurlijk briljant.
En je laat je avatar toch maar staan?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 16:41 schreef BMH het volgende:
[..]
EA is heel lekker bezig. Die verliezen die ze leiden hebben haar vruchten afgeworpen. EA gaat de goede kant op.. Ubisoft daalt af naar drek.
2 bovengemiddelde games maakt een geschiedenis van slechte ports en MTV breezer games niet goed. EA's licensie crap/bekendheids misbruik van zorgt ervoor dat kleine ontwikkelaars geen aandacht krijgen van pers en consument. Jarenlang hebben ze niets meer gedaan dan vervolgen maken waarbij ze features verwijderen om ze een jaar later als "nieuw" te presenteren. Ze hebben games ieder jaar mooier gemaakt maar zijn vergeten iets nieuws te doen.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 17:49 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
En je laat je avatar toch maar staan?
nope helaas.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 18:54 schreef WooZ het volgende:
kan je met de classic controller eigenlijk ook gamecube spellen spelen?
owquote:Op zaterdag 24 maart 2007 01:13 schreef __Saviour__ het volgende:
ja, in april. maar er waren nu dus enkele filmpjes van verschenen die o.a. dat verbeterde zoomen liet zien
Ik ook.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 01:35 schreef mschol het volgende:
[..]
ik wil WMV/MPEG stream ondersteuning
Hoe duur was ie? Full price?quote:Op zaterdag 24 maart 2007 13:54 schreef De_Brandweer het volgende:
Ik ben nu met de training bezig, het is best vet. Maar de camera is soms wat lastig, maar er is een manier om die anders te zetten maar dat moet ik nog even uitvinden.
Kheb em ook net gehaald bij de Bart Smitquote:Op zaterdag 24 maart 2007 12:16 schreef De_Brandweer het volgende:
BUDOKAI IS ER!!!! BUDOKAI IS ER!!!! BUDOKAI IS ER!!!! BUDOKAI IS ER!!!! BUDOKAI IS ER!!!! BUDOKAI IS ER!!!!
Net eplaza gebeld i kga hem nu halen hypehypehype!!!!!
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
Je moet em reserveren.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 15:59 schreef Bep het volgende:
Waarom zijn die wii's nergens te krijgen , ik wacht al zo lang![]()
Productie wordt in een kleine week opgeschroefd. Alleen weet ik niet wanneer we dat zelf merken. Misschien volgende week, misschien over een paar weken.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 15:59 schreef Bep het volgende:
Je beweegt je Nunchuck omhoog, zodat je de lucht in springt, vervolgens druk je de A knop in en maak je met je Wiimote een Z (naar mijn mening de makkelijkste trick) of een hartje met de Wiimote en Nunchuck (ook goed te doen).quote:Op zaterdag 24 maart 2007 17:05 schreef faberic het volgende:
SSX blur is vetto, maar ubertricks zijn onmogelijk. Weet iemand of je nou na het springen heel snel dat patroon moet maken, en dat hij daarna de stunt doet, of moet je het patroon tijdens de jump langzaam volgen en is de trick af als je patroon af is. Het is me te weinig gelukt om te zien hoe het nou exact wel moet en hoe niet.
als je nu nog geen wii hebt ben je echt een sufferd.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 15:59 schreef Bep het volgende:
Productie is productie denk/vrees ik.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 17:01 schreef Ruzbeh het volgende:
Ja, maar ik weet niet hoe Nintendo dat bedoelde. Ze zeiden de productie wordt 1 miljoen per maand aan het eind van het fiscaal jaar. Betekent dat dat ze nu pas bezig zijn met het 'opschroeven', of dat ze daar nu al mee klaar zijn, of dat ze daar al mee klaar zijn en dat we het ook nu gaan merken?
idd..ik heb hem gewoon bij heel wat winkels gereserveerd en bij degene die als eerste opbelde gehaaldquote:Op zaterdag 24 maart 2007 16:10 schreef BMH het volgende:
[..]
punt? Reserveer hem bij alle winkels in het centrum.
Had meteen bij 1e keer spelen zonder tutorials al een paar ubertricks te pakkenquote:Op zaterdag 24 maart 2007 17:05 schreef faberic het volgende:
SSX blur is vetto, maar ubertricks zijn onmogelijk. Weet iemand of je nou na het springen heel snel dat patroon moet maken, en dat hij daarna de stunt doet, of moet je het patroon tijdens de jump langzaam volgen en is de trick af als je patroon af is. Het is me te weinig gelukt om te zien hoe het nou exact wel moet en hoe niet.
niks meer aan toe te voegen , alleen de ubertricks die je kan vrij spelen zoals die muzieknoot etc die zijn wel lastig !quote:Op zaterdag 24 maart 2007 17:44 schreef Neverstop het volgende:
[..]
Als het je echt niet lukt kun je in het optiemenu voor "Ubertrick training" kiezen, dan kun je rustig achter elkaar de bewegingen oefenen.
Verder is SSX het tofste spel dat ik tot nu toe gespeeld heb voor de Wii.
Ik heb nog geen 1 extra ubertrick vrijgespeeldquote:Op zaterdag 24 maart 2007 23:23 schreef GerritL het volgende:
[..]
niks meer aan toe te voegen , alleen de ubertricks die je kan vrij spelen zoals die muzieknoot etc die zijn wel lastig !
Lukt mij bijna niet .
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |