abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 19 maart 2007 @ 23:11:03 #201
100980 Zero2Nine
Fatsoen moet je doen
pi_47456487
De selectie is gewoon niet breed genoeg om aan te top mee te kunnen blijven draaien als er jongens wegvallen. Dat PSV nu nog steeds voor staat komt vooral door de punten die (verdiend dat toch wel) zijn gehaald in de periode voor de winterstop.
---
And when the leaves fall the land looks more human
it's got me questioning the essence of my farm boy blues
hence, I never wore the fashions of the know-what-I'm-doin'
  dinsdag 20 maart 2007 @ 08:36:00 #202
79837 Lemming22
Rik Elfrink maakt ons kampioen
pi_47461293
quote:
Op maandag 19 maart 2007 23:11 schreef Zero2Nine het volgende:
De selectie is gewoon niet breed genoeg om aan te top mee te kunnen blijven draaien als er jongens wegvallen. Dat PSV nu nog steeds voor staat komt vooral door de punten die (verdiend dat toch wel) zijn gehaald in de periode voor de winterstop.
Precies, volledig fit zijn we gewoon veruit de beste van Nederland. Na wat blessures valt dit niveau ver terug. Daar moet voor volgend seizoen duidelijk iets aan gedaan worden.
pi_47463575
quote:
Op dinsdag 20 maart 2007 08:36 schreef Lemming22 het volgende:

[..]

Precies, volledig fit zijn we gewoon veruit de beste van Nederland. Na wat blessures valt dit niveau ver terug. Daar moet voor volgend seizoen duidelijk iets aan gedaan worden.
Zelfs toen de selectie volledig fit was werden er punten verspeeld. Dan tel ik Kluivert en De Jong niet mee, die zijn gewoon chronisch geblesseerd en dat weet de technische staf ook, anders waren ze niet naar een extra spits op zoek gegaan.

Blessures vind ik sowieso een zwak excuus altijd. Als je nou wedstrijd op wedstrijd 6 basisspelers mist mag je eens gaan klagen. Wie missen wij nou? Alex, Koné en Kromkamp. Dat moet gewoon op te vangen zijn. Vooral in de verdediging, daar zijn in de winterstop nog 2 versterkingen gehaald.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  dinsdag 20 maart 2007 @ 10:13:24 #204
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_47463657
Koné en Kromkamp zijn er uit tegen NAC weer bij gelukkig.
For those involved, No explanation is necessary
For those who are not, No explanation is possible
pi_47463965
quote:
Op dinsdag 20 maart 2007 10:13 schreef PyTh het volgende:
Koné en Kromkamp zijn er uit tegen NAC weer bij gelukkig.
Koné is toch niet helemaal zeker?

Las op het netwerk dat Balaban van Brugge bij ons aangeboden is. Ken hem verder niet, maar hij heeft dit seizoen veel gescoord (en 'bewust' twee penalty's gemist ). Is het wat?
We sure are cute for two ugly people.
  dinsdag 20 maart 2007 @ 10:28:49 #206
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_47464174
quote:
Op dinsdag 20 maart 2007 10:22 schreef Neoktheone het volgende:
quote:
19/3/2007 - 'Arouna Kone tegen NAC weer terug'

Stan Valckx liet in het programma Voetbal Insite weten nog steeds goede hoop te hebben dat Arouna Kone in het volgende duel van PSV, 31 maart tegen NAC, kan terugkeren. De spits werkt hard aan zijn terugkeer en gaf zelf onlangs al aan dat de blessure enigzins meevalt en dat hij zich op dat duel zou gaan richten.
pi_47464320
quote:
Op dinsdag 20 maart 2007 10:28 schreef PyTh het volgende:

[..]

[..]
Lees je je artikelen ook?
quote:
nog steeds goede hoop te hebben
Niet zeker dus...
"I believe it is essential for our planetary future to develop tools that can change the consciousness which has created the crisis that we are in." - Stanislav Grof
  dinsdag 20 maart 2007 @ 10:35:49 #208
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_47464369
quote:
Op dinsdag 20 maart 2007 10:33 schreef Panick het volgende:

[..]

Lees je je artikelen ook?
[..]

Niet zeker dus...
Het is ook niet zeker dat PSV kampioen wordt, maar wel waarschijnlijk.
quote:
De spits werkt hard aan zijn terugkeer en gaf zelf onlangs al aan dat de blessure enigzins meevalt en dat hij zich op dat duel zou gaan richten.
Vind dit overtuigend genoeg Paniek
pi_47464484
Een blessuere moet je serieus nemen en e r de tijd voor geven. PSV haalt het heus wel.. kom op 5 punten in 5 wedstrijden is wel erg veel.
pi_47464552
quote:
Op dinsdag 20 maart 2007 10:39 schreef Chadi het volgende:
Een blessuere moet je serieus nemen en e r de tijd voor geven. PSV haalt het heus wel.. kom op 5 punten in 5 wedstrijden is wel erg veel.
Kijk eens hoeveel punten gemiddeld laat liggen sinds de winterstop zou ik zeggen...
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  dinsdag 20 maart 2007 @ 10:44:53 #211
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_47464655
quote:
Op dinsdag 20 maart 2007 10:41 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Kijk eens hoeveel punten gemiddeld laat liggen sinds de winterstop zou ik zeggen...
Kijk eens hoeveel punten ajax heeft laten liggen sinds de winterstop.
  dinsdag 20 maart 2007 @ 10:51:57 #212
100980 Zero2Nine
Fatsoen moet je doen
pi_47464851
quote:

[..]

Las op het netwerk dat Balaban van Brugge bij ons aangeboden is. Ken hem verder niet, maar hij heeft dit seizoen veel gescoord (en 'bewust' twee penalty's gemist ). Is het wat?
http://www.vi.nl/vi/show/(...)page=40054/sc=5ea4bc

Balaban is wel constant als je het aantal doelpunten per seizoen bekijkt, maar hij loopt dus ongeveer (iets onder) de 1 goal in 2 wedstrijden. Maarja dat was in de Kroatische competitie (Zagreb) en in de Jupiler League, denk dat de eredivisie nog wel een iets hoger niveau is.
---
pi_47465896
quote:
Op dinsdag 20 maart 2007 10:44 schreef PyTh het volgende:

[..]

Puntverlies PSV per wedstrijd na de winterstop:1,44, 13 punten in totaal.
Puntverlies Ajax per wedstrijd na de winterstop: 0,78, 7 punten in totaal.

Als deze trend zich precies voort zou zetten zouden we dus kampioen worden met 1 a 2 punten voorsprong. Maar Ajax is in bloedvorm en PSV zit al sinds de winterstop in een crisis (hoe hard onze voorzitter roept dat dat niet zo is). Ajax heeft alleen nog maar makkies wist 2 zware uitwedstrijden fluitend te winnen, iets wat PSV het hele seizoen nog niet gelukt is.

Als ik iets zeg wat niet waar is moet je het maar even zeggen maar als ik realistisch kijk dan denk ik dat Ajax hele goede papieren heeft.
pi_47465924
quote:
Op dinsdag 20 maart 2007 10:51 schreef Zero2Nine het volgende:

[..]

http://www.vi.nl/vi/show/(...)page=40054/sc=5ea4bc

Balaban is wel constant als je het aantal doelpunten per seizoen bekijkt, maar hij loopt dus ongeveer (iets onder) de 1 goal in 2 wedstrijden. Maarja dat was in de Kroatische competitie (Zagreb) en in de Jupiler League, denk dat de eredivisie nog wel een iets hoger niveau is.
Slechte rapportcijfers, alle kans dus dat hij komt .
pi_47466079
quote:
Op dinsdag 20 maart 2007 10:44 schreef PyTh het volgende:

[..]

9 wedstrijden gespeeld, 20 punten gehaald..
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 20 maart 2007 @ 11:37:58 #216
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_47466196
quote:

[..]

zonder ook maar enige tegenslag kan hij NAC halen............ hij begint donderdag weer met loop training.
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  dinsdag 20 maart 2007 @ 11:40:17 #217
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_47466265
quote:
Op dinsdag 20 maart 2007 11:28 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Puntverlies PSV per wedstrijd na de winterstop:1,44, 13 punten in totaal.
Puntverlies Ajax per wedstrijd na de winterstop: 0,78, 7 punten in totaal.

Als deze trend zich precies voort zou zetten zouden we dus kampioen worden met 1 a 2 punten voorsprong. Maar Ajax is in bloedvorm en PSV zit al sinds de winterstop in een crisis (hoe hard onze voorzitter roept dat dat niet zo is). Ajax heeft alleen nog maar makkies wist 2 zware uitwedstrijden fluitend te winnen, iets wat PSV het hele seizoen nog niet gelukt is.

Als ik iets zeg wat niet waar is moet je het maar even zeggen maar als ik realistisch kijk dan denk ik dat Ajax hele goede papieren heeft.
Ik vind dat je het weer overdrijft en weer puur en alleen negatief kijkt naar PSV zoals je dat bijna altijd doet.
Natuurlijk is het nog niet gespeeld en is er nog kans dat PSV het nog weggeeft maar ik denk van niet.

De 1-5 nederlaag van afgelopen Zondag was een enorme klap en heeft denk ik de spelersgroep doen beseffen dat dit niet kan.
pi_47466268
quote:
Op dinsdag 20 maart 2007 11:37 schreef rubbereend het volgende:

[..]

zonder ook maar enige tegenslag kan hij NAC halen............ hij begint donderdag weer met loop training.
Goed nieuws. Dan ontbreekt alleen Alex nog maar. Als de verdediging het vanaf nu wel houdt, dan moeten we het kunnen redden de laatste vijf wedstrijden.
We sure are cute for two ugly people.
pi_47466680
quote:
Op dinsdag 20 maart 2007 11:40 schreef PyTh het volgende:

[..]

Ik vind dat je het weer overdrijft en weer puur en alleen negatief kijkt naar PSV zoals je dat bijna altijd doet.
Waar overdrijf ik dan precies vraag ik me af? Die wedstrijduitslagen staan, daar valt niks aan te overdrijven. Dat PSV al sinds de winterstop beroerd speelt lijkt me ook heel moeilijk te ontkennen. Is Ajax niet in bloedvorm na 2 zware uitwedstrijden met 1-4 en 1-5 gewonnen te hebben?
quote:
Natuurlijk is het nog niet gespeeld en is er nog kans dat PSV het nog weggeeft maar ik denk van niet.
Zelfs bij jou is er dus wat twijfel in geslopen.
quote:
De 1-5 nederlaag van afgelopen Zondag was een enorme klap en heeft denk ik de spelersgroep doen beseffen dat dit niet kan.
Ik help het je hopen, maar deze spelersgroep heeft al meer klappen gehad na de winterstop en ipv wakker te worden lopen ze versuft verder lijkt het wel....
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 20 maart 2007 @ 11:53:42 #220
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_47466757
quote:
Op dinsdag 20 maart 2007 11:40 schreef Neoktheone het volgende:

[..]

Goed nieuws. Dan ontbreekt alleen Alex nog maar. Als de verdediging het vanaf nu wel houdt, dan moeten we het kunnen redden de laatste vijf wedstrijden.
ik zie in NAC echt het breekpunt. Win je daar wordt je kampioen, win je daar niet gaan we eraan denk ik.
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_47466830
quote:
PSV vindt houvast in historie eredivisie
door onze Telesportredactie

AMSTERDAM - De onder druk staande koploper PSV kan de komende weken in de race om de landstitel houvast vinden in de geschiedenis van de eredivisie. In vijftig jaar eredivisievoetbal is het slechts éénmaal voorgekomen dat een koploper een vergelijkbare voorsprong als PSV na 29 speeldagen heeft op Ajax alsnog verspeelde.
In het seizoen 1957/1958 stond SC Enschede drie punten (oude puntentelling) voor op DOS, maar de voorloper van FC Twente zag de voorloper van FC Utrecht uiteindelijk nog langszij komen en de titel pakken na beslissingswedstrijden. In de oude puntentelling werd twee punten toegekend voor een overwinning en één voor een gelijkspel, waardoor een voorsprong van drie punten min of meer gelijkstaat aan de vijf punten die PSV nu voor staat.

Het is überhaupt vrij uitzonderlijk dat in de slotfase van de competitie nog stuivertje wordt gewisseld aan kop van de eredivisie. Dat is in vijftig jaar in totaal slechts viermaal voorgekomen. Voor het laatst gebeurde dat in 1992/1993, toen Feyenoord zich in de slotfase van het seizoen naar de landstitel knokte ten koste van PSV, dat toen na 29 speeldagen één punt (oude puntentelling) voorsprong had.

Feyenoord is met afstand de beste finisher in de eredivisie. Het is de Stadionclub in totaliteit driemaal gelukt om door middel van een eindsprint alsnog op de Coolsingel terecht te komen. Ook in 1960/1961 en 1970/1971 bleken de Rotterdammers de langste adem te hebben. In beide gevallen liet Ajax zich nog verrassen in de laatste vijf speelronden.
bron

pi_47466986
quote:
Op dinsdag 20 maart 2007 11:53 schreef rubbereend het volgende:

[..]

ik zie in NAC echt het breekpunt. Win je daar wordt je kampioen, win je daar niet gaan we eraan denk ik.
Die wedstrijd zullen we inderdaad zien, hoe graag de spelers kampioen willen worden.
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
  dinsdag 20 maart 2007 @ 12:06:40 #223
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_47467167
quote:
Op dinsdag 20 maart 2007 11:53 schreef rubbereend het volgende:

[..]

Yep dat denk ik ook.

Verlies je in Breda dan ga je er aan.

Een gelijk spelletje zou eventueel nog kunnen maar dan moet je de week erna bij NEC uit winnen na een zware CL pot tegen Pool.
pi_47467228
quote:
Op dinsdag 20 maart 2007 12:00 schreef mcyodogg het volgende:

[..]

Die wedstrijd zullen we inderdaad zien, hoe graag de spelers kampioen willen worden.
Dat willen ze echt wel, maar het lijkt alsof het allemaal iets te lang duurt. Ikzelf hoop dat het in de laatste speelronde wordt beslist (in ons voordeel ) dat zou het helemaal spannend maken.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
  dinsdag 20 maart 2007 @ 12:09:35 #225
100980 Zero2Nine
Fatsoen moet je doen
pi_47467277
quote:
Op dinsdag 20 maart 2007 11:37 schreef rubbereend het volgende:

[..]

het geluk zijn nu die interlands, daardoor is er nog wel even tijd
---
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')