Ik wilde ook niet...quote:Op zondag 18 maart 2007 19:02 schreef Neoktheone het volgende:
Ah, eindelijk iemand die er een opent (had er zelf de inspiratie niet voor)
Vijf wedstrijden nog verwijderd van de titel en met deze vorm is het spannender dan ooit. Ik denk toch dat vijf punten voldoende zijn, omdat ook Ajax nog punten gaat morsen.
Ik denk dat Ajax eerlijk gezegd de vorm wel te pakken heeft: Twente-Ajax 1-4, PSV-Ajax 1-5.quote:Op zondag 18 maart 2007 19:02 schreef Neoktheone het volgende:
Ah, eindelijk iemand die er een opent (had er zelf de inspiratie niet voor)
Vijf wedstrijden nog verwijderd van de titel en met deze vorm is het spannender dan ooit. Ik denk toch dat vijf punten voldoende zijn, omdat ook Ajax nog punten gaat morsen.
Hmm als Ajax-liefhebber hoop ik dat je gelijk hebt, maar aan de andere kant speelde Ajax deze wedstrijden uit en hadden ze ook niet veel te verliezen. Als de spanning toeneemt, zie ik ze helaas wel weer punten verspelen - dit is immers al te vaak gebeurd dit seizoen - en dan zal PSV dus toch 'gewoon' kampioen worden.quote:Op zondag 18 maart 2007 19:09 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik denk dat Ajax eerlijk gezegd de vorm wel te pakken heeft: Twente-Ajax 1-4, PSV-Ajax 1-5.
Als PSV niet héél snel fatsoenlijk gaat spelen verliezen we gewoon het kampioenschap. Ikzelf denk dat we het niet gaan redden.
Kijk maar eens naar de resultaten van PSV in uitwedstrijden na de winterstop en je komt al snel tot de conclusie dat PSV in Breda minstens 2 en waarschijnlijk 3 punten gaat laten liggen.quote:Op zondag 18 maart 2007 19:15 schreef peaceman het volgende:
Sleutelduel voor PSV wordt denk ik de wedstrijd tegen NAC.
mja, maar resultaten uit het verleden bieden geen garantie voor de toekomst... ik hoop het, maar moet nog zien dat PSV het alsnog uit handen geeft.quote:Op zondag 18 maart 2007 19:26 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Kijk maar eens naar de resultaten van PSV in uitwedstrijden na de winterstop en je komt al snel tot de conclusie dat PSV in Breda minstens 2 en waarschijnlijk 3 punten gaat laten liggen.
Inderdaad alle ploegen weten nu dat er iets te halen valt tegen PSV.quote:Op zondag 18 maart 2007 18:43 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Sorry hoor.. maar geloof ik echt niet.. dat hadden ze al moeten verzinnen voordat PSV tegen Ajax ging spelen... en niet daarna... nu Ajax tegen Twente en PSV zo heeft gewonnen.... die zijn in the winning mood en ze ruiken bloed.
Het moge duidelijk zijn dat Koeman op staande voet ontslagen moet worden zodra wij officieel geen kampioen worden. Het hele seizoen bovenaan gestaan en 5 wedstrijden voor het einde gaat het mis (nou ja, al sinds de winterstop eigenlijk). Hij heeft duidelijk gefaald door dit hele seizoen geen spitsen te halen als vervanger voor Vennegoor. Hierdoor zijn er tactische problemen ontstaan zoals in de wedstrijd vandaag en de paar vorige wedstrijden (maar één spits waardoor normaal voetballen onmogelijk was).quote:Op zondag 18 maart 2007 20:12 schreef cultheld het volgende:
Ik vrees met grote vrezen dat Knoeiman aan mag blijven (zelfs als we geen kampioen worden) en dat er door hem een flinke aanslag op het PSV kapitaal wordt gepleegd door allerlei prutsers die hij haalt voor een hoop euro's. Denneboom is gelukkig al naar Twente, maar Lazovic, Charisteas en Nilsson zie ik nog best komen.
Die 3 gun ik de doodquote:Op zondag 18 maart 2007 20:38 schreef denthemen het volgende:
Zonde jongens
Wel laf trouwens om met 3 man een man in een rolstoel aan te vallen omdat hij een Ajax jas aan had..
Ze waren ook de enigste 3, er kwamen direct wat andere jongens tussen ook, ik kon ook normaal juichen zonder me ook maar érgens zorgen over te makenquote:Op zondag 18 maart 2007 20:41 schreef cultheld het volgende:
[..]
Die 3 gun ik de dood. Ongeacht je clubvoorkeur ben je een laffe tak als je zoiets flikt.
Een fatsoenlijke ajacied moet ik natuurlijk even feliciterenquote:Op zondag 18 maart 2007 19:15 schreef peaceman het volgende:
[..]
Hmm als Ajax-liefhebber hoop ik dat je gelijk hebt, maar aan de andere kant speelde Ajax deze wedstrijden uit en hadden ze ook niet veel te verliezen. Als de spanning toeneemt, zie ik ze helaas wel weer punten verspelen - dit is immers al te vaak gebeurd dit seizoen - en dan zal PSV dus toch 'gewoon' kampioen worden.
Sleutelduel voor PSV wordt denk ik de wedstrijd tegen NAC.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |