je kunt ook uit je nek kletsen...quote:Op zondag 18 maart 2007 20:02 schreef B.ertha het volgende:
Echt niet dus. Symposium: posium komt van posui, het 'voltooid deelwoord' van ponere, neerzetten e.d. Symposium is dus 'samengevoegd' oftewel, een bijeenkomst.
Komt uit allebei. Het jouwe blijkt ook te kloppen, maar ik weet niks van Grieks. In het Latijn heb ik gelijk hoorquote:Op zondag 18 maart 2007 20:16 schreef Yestuuur het volgende:
[..]
je kunt ook uit je nek kletsen...
het komt uit het grieks niet uit het latijn![]()
Neu, posui is niet het voltooid deelwoord, maar de eerste persoon enkelvoud van de voltooid tegenwoordige tijd. Positum is het voltooid deelwoord.quote:Op zondag 18 maart 2007 20:21 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Komt uit allebei. Het jouwe blijkt ook te kloppen, maar ik weet niks van Grieks. In het Latijn heb ik gelijk hoor
Mapani +1quote:Op zondag 18 maart 2007 20:23 schreef Mapani het volgende:
Pennsylvania
Scorelijst AKQ deel 664:quote:Pennsylvania (Nederlands verouderd: Pennsylvanië) is een van de staten van de Verenigde Staten. De standaardafkorting voor "The Keystone State", zoals de bijnaam luidt, is PA.
Je weet niet tegen wie je het hebt jongetjequote:Op zondag 18 maart 2007 20:23 schreef Keileweg-ethicus het volgende:
[..]
Neu, posui is niet het voltooid deelwoord, maar de eerste persoon enkelvoud van de voltooid tegenwoordige tijd. Positum is het voltooid deelwoord.
Sorry, ik ben een betwetertje![]()
Verraderquote:Op zondag 18 maart 2007 20:25 schreef Mapani het volgende:
William Penn heeft t verraden
Nouja zeg, mag ik vragen hoe je dat weet?quote:Op zondag 18 maart 2007 20:29 schreef ChrisJX het volgende:
Kantharos van Stevensweert?
Er staat me een arrest bij met de naam Kantharos van Stevensweert. Waar het over ging weet ik niet, maar iets anders kan ik niet koppelen aan Stevensweertquote:
ChrisJX + 1quote:Op zondag 18 maart 2007 20:29 schreef ChrisJX het volgende:
Kantharos van Stevensweert?
Waarom stel je een vraag in de AKQ waar je verbaasd over bent dat mensen het antwoord wetenquote:Op zondag 18 maart 2007 20:30 schreef Mapani het volgende:
[..]
Nouja zeg, mag ik vragen hoe je dat weet?
Dat vroeg ik me trouwens ook afquote:Op zondag 18 maart 2007 20:34 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Waarom stel je een vraag in de AKQ waar je verbaasd over bent dat mensen het antwoord weten![]()
quote:Op zondag 18 maart 2007 20:35 schreef Mapani het volgende:
[..]
Nee, ben niet zozeer verbaasd dat iemand het weet, maar wel dat het goede antwoord zo gauw kwam. Ik dacht dat ik een moeilijke vraag had gesteld, hahah.
Mapani +1, maar dan met een équote:Op zondag 18 maart 2007 20:38 schreef Mapani het volgende:
Marga Klompe
quote:Op zondag 18 maart 2007 19:52 schreef Beelzebub85 het volgende:
[..]
Inderdaad.... ik ken hem niet van gezicht in ieder geval.... wie is het?
Edit- Was hij niet ooit voor 1 dag president van de VS?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |