Dat is een andere jaquote:Op zaterdag 24 maart 2007 13:33 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Vanwege de wiet of de spareribs? Of zijn dat weer 2 verschillende tenten ?
Nee dat is Smokeys..quote:Op zaterdag 24 maart 2007 13:33 schreef chromosoompje het volgende:
Afhalen van sparerib expres in edisonstraat???ik kijk tegen de keuken van de sparerib express aan in de pasteurstraat
maar mocht vorige keer niet afhalen
Ik ben gister voor het eerst het uitgaansleven van Den Haag binnen gestapt.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 12:05 schreef bosnymfje het volgende:
Toen liep het weer dood.....![]()
Gaat iemand nog wat leuks doen deze week?
Ik heb vooralsnog meer aan herkenningspunten dan aan straatnamen, maar ik google hem weer.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 12:30 schreef Jill-RMC het volgende:
De ZR is leuk. Awh the memories....na school leuk mensjes kijken vanaf de bovenvloer onder het genot van een colaatje.
De Paap is ook leuk, die zit in de Papestraat.
Google is je vriendquote:Op dinsdag 27 maart 2007 12:34 schreef XL het volgende:
[..]
Ik heb vooralsnog meer aan herkenningspunten dan aan straatnamen, maar ik google hem weer.
Hier om de hoek op de bierkade liggen 2 terrasboten van Biercafes, is dat wat?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 12:38 schreef Jill-RMC het volgende:
Leeft de Bierkelder eigenlijk nog? Over memories gesproken....das zeker al 8 jaar geleden.
Den Haag heeft niet echt een uitgaansleven zo dichtbij elkaar....moet wel zeggen dat het steeds beter word, maar het zal geen leiden, utrecht, brabant of amsterdam wordenquote:Op dinsdag 27 maart 2007 12:39 schreef XL het volgende:
De paap zat ook al bij de tweede kamer.
Dat is een fikse wandeling vanaf bijvoorbeeld de Zwarte Ruiter. Ligt het uitgaansleven zo ver uit elkaar?
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 12:40 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Den Haag heeft niet echt een uitgaansleven zo dichtbij elkaar....moet wel zeggen dat het steeds beter word, maar het zal geen leiden, utrecht, brabant of amsterdam worden
is een tijdje m'n stamkroeg geweest... maar daar zit nu al 2x iets anders volgens mijquote:Op dinsdag 27 maart 2007 12:38 schreef Jill-RMC het volgende:
Leeft de Bierkelder eigenlijk nog? Over memories gesproken....das zeker al 8 jaar geleden.
je hebt het gedeelte Grote Markt -- oa. Zwarte Ruiter, Zeta, Silly's, Boterwaag en een stukje verder Paard Cafe / Paard (van Troje) en de One Fourquote:Op dinsdag 27 maart 2007 12:39 schreef XL het volgende:
De paap zat ook al bij de tweede kamer.
Dat is een fikse wandeling vanaf bijvoorbeeld de Zwarte Ruiter. Ligt het uitgaansleven zo ver uit elkaar?
bierkelder is de foutste club van den haag geworden namelijk de la luna. Echter is die gesloten met oud en nieuw.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 13:07 schreef Reddiablo het volgende:
[..]
is een tijdje m'n stamkroeg geweest... maar daar zit nu al 2x iets anders volgens mij
Kwamen volgens mij alleen maar portiers, hoeren en horeca-medewerkers.....quote:Op dinsdag 27 maart 2007 18:24 schreef ook_gek het volgende:
[..]
bierkelder is de foutste club van den haag geworden namelijk de la luna. Echter is die gesloten met oud en nieuw.
Ze zijn nu weer opnieuw begonnen in het malie huisje![]()
heerlijke tent was hetquote:Op dinsdag 27 maart 2007 18:26 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Kwamen volgens mij alleen maar portiers, hoeren en horeca-medewerkers.....
De Vecai ( kabelaars organisatie) zit daar ook toch?quote:Op maandag 19 maart 2007 22:58 schreef admiraal_anaal het volgende:
Ortel heeft volgens mij ook maar 1 of 2 verdiepingen in zijn bezit, de rest is gewoon nog in handen van andere bedrijven
Idd zij zitten er ookquote:Op woensdag 28 maart 2007 04:53 schreef Petre het volgende:
[..]
De Vecai ( kabelaars organisatie) zit daar ook toch?
en de KFCquote:Op woensdag 28 maart 2007 11:13 schreef bosnymfje het volgende:
Asta zit in de stad....vlakbij de burger king
ik wacht op de geweldige sneakerz en housequake feesten op het strandquote:Op woensdag 28 maart 2007 20:21 schreef AirwiN het volgende:
Zo, de eerste keer aan het strand eten dit jaar is achter de rug. Dat er nog maar veeeeeeeele mooie dagen mogen volgen dit jaar!
Ja ik ga er binnenkort ook weer ff aangeloven als het weer ff mooi weer is....lekker op een terrasje eten....in het zonnetje...ow wat is het leven toch weer vervelendquote:Op woensdag 28 maart 2007 20:21 schreef AirwiN het volgende:
Zo, de eerste keer aan het strand eten dit jaar is achter de rug. Dat er nog maar veeeeeeeele mooie dagen mogen volgen dit jaar!
bron: http://www.ad.nl/denhaag/article1226307.ecequote:Villawijk wil geen straatnaam voetballer
DEN HAAG - Bewoners van een villawijk in aanbouw in Den Haag willen niet dat de straat waaraan zij komen...
Aad Mansveld. ARCHIEFFOTO AD
...te wonen, wordt genoemd naar de Haagse voetballer Aad Mansveld. Ook willen ze af van de aanduiding 'straat'. Dat bleek woensdag tijdens een zitting van een gemeentelijke commissie, waar ze bezwaar maakten.
Het gaat hun niet om de persoon Mansveld, stellen de bewoners van wijk Blommendael voorop. Ze vinden echter dat de benaming geen recht doet aan de parkachtige sfeer en de cultuurhistorische achtergrond van het gebied waarop de huizen worden gebouwd.
Ook vrezen ze verwarring bij onder meer hulpdiensten omdat er in het centrum van Den Haag een niet-officiële Aad Mansveldstraat is. (ANP)
Ja, daarvoor stond de ME er.quote:Op donderdag 29 maart 2007 14:07 schreef Jill-RMC het volgende:
Ik heb vandaag meegedaan aan de Royal Tour en onze gids was:
[afbeelding]
Peter van der Vorst (o.a. bekend van RTL Boulevard)
Stond trouwens behoorlijk wat ME bij het Binnenhof, ik weet niet precies waarom, maar zou te maken kunnen hebben met die kampers die aan het demonstreren waren bij het Malieveld.
zo dat klinkt ook erg indrukwekkendquote:Op donderdag 29 maart 2007 16:19 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Ja, daarvoor stond de ME er.
Hier voor mijn werk (tegenover de Muzetoren) stonden ook 3 busjes.
Was trouwens niet echt een demonstratie :s max 50 mensen waarvan 70% kinderen die 2 rondjes door de stad liepen...
Ja zag ze dus al eerder op het Malieveld staan en toen hoopte ik voor ze dat er nog meer mensen kwamenquote:Op donderdag 29 maart 2007 16:19 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Was trouwens niet echt een demonstratie :s max 50 mensen waarvan 70% kinderen die 2 rondjes door de stad liepen...
Never underestimate the power of stupid people in a large groupquote:Op donderdag 29 maart 2007 16:47 schreef bosnymfje het volgende:
[..]
zo dat klinkt ook erg indrukwekkend![]()
Inderdaad je hebt gelijk. Daarom zeg ik gewoon he land uitquote:Op donderdag 29 maart 2007 19:11 schreef roque79 het volgende:
ik vind het dus wel werkelijk zielig voor ze dat ze uit die kampen moeten, het zijn nog maar kleine kampjes en hoe denk je dat ze zich zullen gedragen in een portiekwoning?
Nee niet echt een oplossing lijkt me..
Ze hoeven toch alleen weg langs de Escamplaan? De rest mag blijven zitten zover ik weet. En ze moeten niet klagen, ze zitten meestal op mooie plekken (Uithof, Guntersteinweg, Noordweg), het zijn meer villawijken tegenwoordig.quote:Op donderdag 29 maart 2007 19:11 schreef roque79 het volgende:
ik vind het dus wel werkelijk zielig voor ze dat ze uit die kampen moeten, het zijn nog maar kleine kampjes en hoe denk je dat ze zich zullen gedragen in een portiekwoning?
Nee niet echt een oplossing lijkt me..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |