Enkele jaren geleden heb ik een tijdje in Den Haag gewerkt. Als Forens kwam ik elke dag op Station Holland Spoor. Onderweg naar mijn werk kwam ik langs het hoofdkantoor van Ben (je weet wel, de coole variant van T-mobile... ik ben ben). Dat lag aan de rijswijkseweg/straatlaan ter hoogte van het spoor. Een fors vierkant gebouw, vele verdiepingen hoog.
Inmiddels woon ik in Den Haag en zag ik dat T-Mobile nog dichter bij Holland Spoor is gaan wonen. Ik draaide direct mijn hoofd in de richting van Ben.
![]()
WEG
Niet alleen Ben is weg
Het hele gebouw?
Nu zit ik weer thuis en nog twijfel ik. Dat kan toch niet, dat het helemaal weg is. Het was een modern kantoorgebouw nabij het openbaar vervoer in een stad als Den Haag. Daar kun je er toch niet genoeg van hebben. Volgens mij was het zelfs onderdeel van de skyline, het was best hoog in ieder geval. Vanuit ons kantoor konden we er prima op neerkijken.
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich
| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich binen de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"