Checkquote:Op zondag 18 maart 2007 18:19 schreef NMGN23 het volgende:
Iemand al gif-jes van de doelpunten?
Constant dreigend zijn. Hadden geen grip op hemquote:Op zondag 18 maart 2007 18:19 schreef manny het volgende:
Nog even terugkomen een paar posts uit het vorige topic.
Wat deed Babel nou zo geweldig dan vandaag ?
ballen weggeven en zorgen dat het geen 1-7 werd door z'n slome egoistische gedoe.quote:Op zondag 18 maart 2007 18:19 schreef manny het volgende:
Nog even terugkomen een paar posts uit het vorige topic.
Wat deed Babel nou zo geweldig dan vandaag ?
Bij mijn leraar Nederlands kreeg je vroeger een tik als je 'gewoon' zei. 'Niets is gewoon; 'gewoon' is geen woord, het zegt niets', zei de beste man altijd. En gelijk heeft 'ie.quote:Op zondag 18 maart 2007 18:30 schreef jna het volgende:
Babel was gewoon goed, punt.
Kluivert had volgens mij de tranen in de ogen staan en werd door iedereen getroost...quote:Op zondag 18 maart 2007 18:34 schreef kevin6188 het volgende:
Wat was er nu vlak na de wedstrijd aan de hand met Kluivert en, ik meen, Perez?
quote:Op zondag 18 maart 2007 18:36 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Kluivert had volgens mij de tranen in de ogen staan en werd door iedereen getroost...
Hij zei en ik quote: "Ik voel me een en ik quote "kankerneger" omdat ik voor PSV heb gekozen" waarop Perez antwoorde: "Je was gewoon blind tyfushond"quote:
quote:Op zondag 18 maart 2007 18:39 schreef Erwtensoep het volgende:
De psv supporters zijn ook laaiend dat Kluivert wel een aantal keer naar het uitvak heeft geklapt, maar niet naar de boertjes![]()
quote:Op zondag 18 maart 2007 18:38 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Hij zei en ik quote: "Ik voel me een en ik quote "kankerneger" omdat ik voor PSV heb gekozen" waarop Perez antwoorde: "Je was gewoon blind tyfushond"
quote:Op zondag 18 maart 2007 18:38 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Hij zei en ik quote: "Ik voel me een en ik quote "kankerneger" omdat ik voor PSV heb gekozen" waarop Perez antwoorde: "Je was gewoon blind tyfushond"
Haha, vroeger riepen wij altijd: "PSV, OP DE PLEE, DOORSPOELEN EN WEG ERMEE!"quote:Op zondag 18 maart 2007 18:41 schreef Pritt het volgende:
Rent net een jongetje door de straat: "PSV PSV, weg ermee, spoel ze door de plee."
Dat zal wel zijn omdat het Ajax-publiek hem fanatieker toejuicht dan het PSV-publiek.quote:Op zondag 18 maart 2007 18:39 schreef Erwtensoep het volgende:
De psv supporters zijn ook laaiend dat Kluivert wel een aantal keer naar het uitvak heeft geklapt, maar niet naar de boertjes![]()
quote:Op zondag 18 maart 2007 18:40 schreef appelsientje het volgende:
*zucht* dat ik dit zou doen...
Maar gefeliciteerd met de winst.. niks meer dan terecht!
Zo eerlijk ben ik dan ook wel...quote:
ik ben erg benieuwdquote:Op zondag 18 maart 2007 18:45 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Zo eerlijk ben ik dan ook wel...
Gaat spannend worden de aankomende wedstrijden..
Ervanuitgaande dat je een PSV´er bent, ben ik benieuwd hoe jullie naar NAC en Twente uitkijken?quote:Op zondag 18 maart 2007 18:45 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Zo eerlijk ben ik dan ook wel...
Gaat spannend worden de aankomende wedstrijden..
Gelukkig. ik dacht dat ik het niet goed gezien had vanmiddag. Ben het voor 100% met je eens.quote:Op zondag 18 maart 2007 18:26 schreef Octaafdebolle het volgende:
[..]
ballen weggeven en zorgen dat het geen 1-7 werd door z'n slome egoistische gedoe.
Nepkampioenen.quote:Op zondag 18 maart 2007 18:48 schreef RijstNatie het volgende:
PSV Landskampioen 2007 !!!!
Uiteraard ben ik voor PSV dacht dat, dat ondertussen wel duidelijk wasquote:Op zondag 18 maart 2007 18:46 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Ervanuitgaande dat je een PSV?er bent, ben ik benieuwd hoe jullie naar NAC en Twente uitkijken?
LOL hij juichte?quote:Op zondag 18 maart 2007 19:10 schreef opgebaarde het volgende:
http://www.dailymotion.com/video/x1h82h_18032007psvaja15perez
Wat deed de scheids na het doelpunt...?!
Aaaaaaaaaaaaaah dat klopt.quote:Op zondag 18 maart 2007 18:47 schreef Mr.Mills het volgende:
Zwaar irritant dat nu weer dat kut interlandvoetbal ertussendoor komt.
Echt prachtig! Vooral omdat Gomes daarna zo neerviel *plof* !quote:
Als ik dit zo zie word ik morgen wakker met een nat bed..quote:Za 31/3 19:30 NAC Breda - PSV
Zo 1/4 14:30 Ajax - Heracles
Ajax Netwerk
Za 7/4 20:00 NEC - PSV
Zo 8/4 14:30 RKC Waalwijk - Ajax
Vr 13/4 20:30 Ajax - NAC
Za 14/4 19:30 PSV - FC Twente
Zo 22/4 14:30 Ajax - Sparta
Zo 22/4 14:30 FC Utrecht - PSV
Zo 29/4 14:30 Willem II - Ajax
Zo 29/4 14:30 PSV - Vitesse
Op de FP..quote:Op zondag 18 maart 2007 @ 16:36 schreef JohannesPaulus het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 18 maart 2007 19:10 schreef opgebaarde het volgende:
http://www.dailymotion.com/video/x1h82h_18032007psvaja15perez
Wat deed de scheids na het doelpunt...?!
Misschien had je even door moeten kijken.quote:Op zondag 18 maart 2007 20:07 schreef opgebaarde het volgende:
Net op talpa gekeken, duidelijk dat de scheids zijn vuist balt... Wottefok?!
Ja je hebt de uitleg toch ook gezien neem ik aanquote:Op zondag 18 maart 2007 20:07 schreef opgebaarde het volgende:
Net op talpa gekeken, duidelijk dat de scheids zijn vuist balt... Wottefok?!
Heeft zich goed ontwikkelt inderdaad. Maar hij speelt eigenlijk al het hele seizoen uitstekend voor een buitenspeler.quote:Op zondag 18 maart 2007 20:06 schreef vitessezuid113 het volgende:
Hoe Tom de Mul tegenwoordig speelt bij Ajax![]()
Omdat ie de voordeel regel daarvoor toepaste was ie blij dat het goed uitpaktequote:Op zondag 18 maart 2007 20:15 schreef opgebaarde het volgende:
Nee, ik heb niks gezien, hij kwam met een goede verklaring?
Sorry maar wilde alleen even Ajax kieken
Nope, wel een filmpje ervanquote:Op zondag 18 maart 2007 20:19 schreef Ricard0j het volgende:
jna, heb je ook gifje in het groot van dat schot van davids?
quote:Ajax moet net als Juventus een divisie lager en puntenaftrek
schaamhaar mag geen westrijden van PSV meer fluiten
nee heb m rechtstreeks van dat filmpje gejat maar ik kan er wel een gifje van makenquote:Op zondag 18 maart 2007 20:22 schreef jna het volgende:
[..]
Nope, wel een filmpje ervan
http://www.youtube.com/watch?v=cCN_-H0MTPs
Toma had dr een gifje van gemaakt dus hij misschien wel.
quote:Op zondag 18 maart 2007 20:19 schreef Ricard0j het volgende:
jna, heb je ook gifje in het groot van dat schot van davids?
zo hadden ze de wedstrijden tegen bijv. Excelsior en Heerenveen ook moeten beginnen. Vaak is Davids de enige die zo speelt. Alleen jammer dat je nu 4 gele kaarten oploopt en daardoor Gabri volgende wedstrijd geschorst is.quote:
quote:Op zondag 18 maart 2007 19:43 schreef PyTh het volgende:
Er viel niks op af te dingen.
terechte nederlaag van PSV
Het wordt nog spannend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |