dat wil ik niet zeggen, maar 5 punten met 5 wedstrijden te gaanquote:Op zondag 18 maart 2007 16:07 schreef TheVulture het volgende:
[..]
PSV wordt geen kampioen, die klappen nu helemaal in elkaar
Moet jij trouwens niet in het stadion zitten?quote:Op zondag 18 maart 2007 16:09 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Dat heet je club supporten.
Nouja of uitlachen.
Nee die komt erinquote:Op zondag 18 maart 2007 16:10 schreef TheVulture het volgende:
[..]
ik denk dat Henk Perez alleen maar warm laat lopen tot het eindsignaal![]()
PSV wordt toch wel landskampioen, dat is allang een bekeken zaak. Dit geeft de competitie gewoon weer wat levenquote:Op zondag 18 maart 2007 16:10 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Goed dat jij wel hiero in dit topic blijft, Freek99 heeft het opgegeven
Same here, de ban die ik toen voor die verwensingen heb gekregen heb ik ook met voldoening geincasseerd. Grrrrrr wat een debiel die scheids...quote:Op zondag 18 maart 2007 16:11 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Tja.. en als je tegen AZ gewoon je punten had gekregen ipv een debiele beslissing was het nog beter geweest. Ik kan er nog witheet om worden!
Nee ik ben geen manwijf.quote:Op zondag 18 maart 2007 16:11 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Moet jij trouwens niet in het stadion zitten?![]()
(geen troll ofzo)
quote:Op zondag 18 maart 2007 16:12 schreef teamlead het volgende:
toch lullig voor psv dat hun enige goal gemaakt is door een ajaxied
5 punten, PSV verliest van Twente en speelt ergens anders nog gelijk... Ik zie het gebeuren.quote:Op zondag 18 maart 2007 16:11 schreef Pritt het volgende:
Kampioen worden we niet maar dit voelt suuuuuper.
hoeveel staat het? gelijk nog steeds?quote:Op zondag 18 maart 2007 16:12 schreef jorienvdherik het volgende:
Ik ben maar feyenoord gaan kijken, is nog spannend
OP HET ENVELOPJE KLIKKEN!!quote:
en ook uit bij NAC verliezenquote:Op zondag 18 maart 2007 16:13 schreef Jajong het volgende:
[..]
5 punten, PSV verliest van Twente en speelt ergens anders nog gelijk... Ik zie het gebeuren.
Ik zie ze misschien ook nog wel verliezen bij Utrecht.quote:Op zondag 18 maart 2007 16:13 schreef Jajong het volgende:
[..]
5 punten, PSV verliest van Twente en speelt ergens anders nog gelijk... Ik zie het gebeuren.
quote:Op zondag 18 maart 2007 16:12 schreef teamlead het volgende:
toch lullig voor psv dat hun enige goal gemaakt is door een ajacied
NAC kan winnen van psvau, NEC (lees: baretto) kan winnen van PSV En twente wint sowieso!quote:Op zondag 18 maart 2007 16:13 schreef Jajong het volgende:
[..]
deze weer?quote:Op zondag 18 maart 2007 16:10 schreef Cyberia18 het volgende:
He die vetklep (PSV supporter) is ook weer in beeld hoor![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |