Ik zeg niet dat Ajax kampioen wordt, maar zoals PSV de laatste weken bezig is, is het een ploeg die steeds moeizamer draait en ook de resultaten niet meer haalt... 5 punten met drie hele lastige uitwedstrijden... ik zie dat nog wel fout gaan in Eindhovenquote:Op zondag 18 maart 2007 16:07 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Overdrijven is ook een kunst. Ajax wordt ook eens wakker zeg, middenmoters.
AJAX KAMPIOENEN!!!quote:Op zondag 18 maart 2007 16:08 schreef RayMania het volgende:
Jeeezus, ik zit in een euforie stemming.
Dat heet je club supporten.quote:Op zondag 18 maart 2007 16:09 schreef jorienvdherik het volgende:
Valt mee dat ze wel blijven het publiek
wij ook al tegen sparta en excelsiorquote:Op zondag 18 maart 2007 16:09 schreef Jnk18 het volgende:
[..]
idd, helaas teveel puntjes laten liggen tegen de kleinere ploegen
Ga maar lekker je klompendansje doen schurftboerinnetjequote:Op zondag 18 maart 2007 16:07 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Overdrijven is ook een kunst. Ajax wordt ook eens wakker zeg, middenmoters.
ik denk dat Henk Perez alleen maar warm laat lopen tot het eindsignaalquote:
quote:Op zondag 18 maart 2007 16:09 schreef Cheiron het volgende:
De 5 6 moet echt vallen, dat zou de overwinning extra speciaal maken
Goed dat jij wel hiero in dit topic blijft, Freek99 heeft het opgegevenquote:Op zondag 18 maart 2007 16:09 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Dat heet je club supporten.
Nouja of uitlachen.
zekerquote:
Tja.. en als je tegen AZ gewoon je punten had gekregen ipv een debiele beslissing was het nog beter geweest. Ik kan er nog witheet om worden!quote:Op zondag 18 maart 2007 16:09 schreef gday het volgende:
En toch ga je nu weer denken ... als die wedstrijd in de Arena nou een terechte uitslag had gehad, waren dat toch de 6 punten vdfederschil ...
Jep, die net uit volle pens BOEREN schreeuwdequote:Op zondag 18 maart 2007 16:10 schreef Cyberia18 het volgende:
He die vetklep (PSV supporter) is ook weer in beeld hoor![]()
![]()
Haha, thanks.quote:Op zondag 18 maart 2007 16:08 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Vaduz, jij mag blijven. Altijd postief.
quote:Op zondag 18 maart 2007 16:10 schreef w00h00 het volgende:
[..]
AJAX KAMPIOENEN!!! AJAX KAMPIOENEN!!! AJAX KAMPIOENEN!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |