quote:Op zondag 18 maart 2007 15:37 schreef Clank het volgende:
[..]
Jaap wordt nooit een 'hunk', daar zijn meer dingen voor nodig dan alleen een normaal postuur!!
Shit!quote:Op zondag 18 maart 2007 15:37 schreef Clank het volgende:
[..]
Jaap wordt nooit een 'hunk', daar zijn meer dingen voor nodig dan alleen een normaal postuur!!
Dat is niet een glas, maar de vaas waaruit jaap drinkt.quote:Op zondag 18 maart 2007 15:30 schreef blomst het volgende:
Wat grote glazen hebben ze daar.
[afbeelding]
Ow wat heb je daar voor nodig dan? Volgens mij onderscheidt jaap zich bijvoorbeeld aardig van de jongemannen door vreemde likrituelen en bete gezichtsuitdrukking en hij noemt zich de godfatherquote:
Dat is waarschijnlijk een vaasquote:Op zondag 18 maart 2007 15:30 schreef blomst het volgende:
Wat grote glazen hebben ze daar.
[afbeelding]
blijft een walgelijk ventjequote:Op zondag 18 maart 2007 15:40 schreef Clank het volgende:
Jaap tegen Brian: Als je dit had geweten had je Sylvia dan wel haar 12 uur gegeven?
Brian: Dat weet ik niet.
Ja, dit soort reacties zegt al meer dan genoeg ...quote:Op zondag 18 maart 2007 15:40 schreef Clank het volgende:
Jaap tegen Brian: Als je dit had geweten had je Sylvia dan wel haar 12 uur gegeven?
Brian: Dat weet ik niet.
Vergeet niet dat alleen al het voorwoord van de auteur 120 pagina's gaat bedragen.quote:Op zondag 18 maart 2007 15:34 schreef demins het volgende:
[..]
Voor 5000,- heeft ie een prachtig bundeltje in een gedichtenbundeloplage!
huub en syl zijn gaan racenquote:Op zondag 18 maart 2007 15:43 schreef Repeat het volgende:
wat zijn huub en silvia wezen doen?
Misschien is er toch een god?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |