Eigenlijk moeten we Ajax altijd een apart topic geven voor wedstrijden, dan heeft de rest geen last meer van zequote:Op zondag 18 maart 2007 14:53 schreef Bullet-tooth het volgende:
Ik denk al wat is het hier rustig. Maar alle ajaksfans zitten natuurlijk in het andere topic te juichen voor broer konijn.
Die feyenoorders zijn altijd wel stil, want die hebben niets om te juichen.quote:Op zondag 18 maart 2007 15:27 schreef dlebrok het volgende:
[..]
Eigenlijk moeten we Ajax altijd een apart topic geven voor wedstrijden, dan heeft de rest geen last meer van ze
14.gifquote:Op zondag 18 maart 2007 15:25 schreef dndiek het volgende:
Vragen om gifjes heeft geen zin!
Houd ook het PSV-Ajax topic in de gaten daar komen nog wat linkjes voorbij
Onbegrijpelijk dat Junker erin is gekomen, ipv Benson ja. Onbegrijpelijk dat Hersi er opnieuw instond. Onbegrijpelijk dat Due blijkbaar wéér als een nat scheetje speelde...quote:Op zondag 18 maart 2007 15:53 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
[..]
De omkeer zou zijn als Fredje speelt ipv Junker.
Is er nog hoop?quote:
quote:Op zondag 18 maart 2007 16:01 schreef venomsnake het volgende:
JAAAAAAAAAAA
Was 'door te scoren' vergeten te typen. Net mijn post aangepastquote:Op zondag 18 maart 2007 16:04 schreef knnth het volgende:
az moet winnen om gelijk te blijven met ajax, mis ik iets?
Alex is er niet bij he..quote:
mag ik hier een 1-2 uit halen?quote:Op zondag 18 maart 2007 16:10 schreef venomsnake het volgende:
Roorde lullo. gewoon klem zulke ballen..![]()
Dat is toch altijd zo met AZ, net niet!!quote:Op zondag 18 maart 2007 16:12 schreef xFriendx het volgende:
AZ gaat vandaag de kans op een eventuele landstitel even verspelen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |