iddquote:Op zondag 18 maart 2007 14:53 schreef Bullet-tooth het volgende:
Ik denk al wat is het hier rustig. Maar alle ajaksfans zitten natuurlijk in het andere topic te juichen voor broer konijn.
Laat 'ze' maar wegblijven, anders wordt t weer zo'n gescheld met ziektes en netnummers over en weer.quote:Op zondag 18 maart 2007 14:55 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
't slaat trouwens enrgens op dat daar weer een apart topic voor is. Maar goed, t zal wel
.
Ja maar nu kan je 2 topic volgen als je op de hoogte wilt blijven. Dit is het live eredivisie topic en zover ik weet is PSV-Ajax nog altijd een eredivisie duelquote:Op zondag 18 maart 2007 14:57 schreef Elvislives het volgende:
[..]
Laat 'ze' maar wegblijven, anders wordt t weer zo'n gescheld met ziektes en netnummers over en weer.
Je mag best even vermelden wat de tussenstand is, maar verder kan je dus naar het andere topic.quote:Op zondag 18 maart 2007 15:00 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
[..]
Ja maar nu kan je 2 topic volgen als je op de hoogte wilt blijven. Dit is het live eredivisie topic en zover ik weet is PSV-Ajax nog altijd een eredivisie duel.
Lekker verdedigd ook...quote:
Ja is ook wel zo, maar wat me irriteert aan top-3 wedstirjden, is dat als je niet iedere minuut ververst, je meteen 3 pagina's achterloopt...quote:Op zondag 18 maart 2007 15:00 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
[..]
Ja maar nu kan je 2 topic volgen als je op de hoogte wilt blijven. Dit is het live eredivisie topic en zover ik weet is PSV-Ajax nog altijd een eredivisie duel.
Toen net de tussenstand werd gemeld was je er anders als de kippen bij om even te melden dat dat in een ander topic hoortquote:Op zondag 18 maart 2007 15:02 schreef dndiek het volgende:
[..]
Je mag best even vermelden wat de tussenstand is, maar verder kan je dus naar het andere topic.
Junker speelt niet. Hersi daar. En hij doet werkelijk niks goedquote:Op zondag 18 maart 2007 15:06 schreef Elvislives het volgende:
Rood voor Aadje?
En wat doet Hersi erin? Due zou spelen toch?
Die hebben jullie ook nog rondlopen toch?quote:Op zondag 18 maart 2007 15:09 schreef venomsnake het volgende:
pannekoek
Volgens rijnmond slechtquote:Op zondag 18 maart 2007 15:11 schreef Erasmusch het volgende:
Hoe speelt Feyenoord
quote:Op zondag 18 maart 2007 15:11 schreef Erasmusch het volgende:
Hoe speelt Feyenoord
Feyenoord in eigen doel idd en AZ in het doel van Heracles.quote:Op zondag 18 maart 2007 15:14 schreef knnth het volgende:
Feyenoord en AZ moeten scoren. De rest kan afgefloten worden.
in het psv-ajax topic staat 'n link naar 'n aviquote:Op zondag 18 maart 2007 15:18 schreef DeZzL het volgende:
Gooi er ff een gifje van de goal van de Sneijdert op, makkers.
*Hap* Tegen AZ vorige week was het aardig goed in de 2e helft anders.quote:Op zondag 18 maart 2007 15:13 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Gelukkig, als ze goed zouden spelen zou er echt iets niet kloppen.
Eerste 20 minuten is er niets gebeurd vanwege blessures.quote:Op zondag 18 maart 2007 15:24 schreef Astherushcomes het volgende:
[..]
wat is het algemene wedstrijdbeeld? maw maken we nog kans![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |