Half zes gaat ze! Vandaag! NATASIA in de buitenwereld! Je moet er toch niet aan denken dat ze hinderlijk achternagezeten wordt. Dat ze haar hele twee uur in duigen ziet gaan! Misschien door .... Nastylovers?quote:Op zondag 18 maart 2007 13:23 schreef maril het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik ergens gelezen had dat ze vanavond zou gaan,maar nu weet ik het niet meer zeker.
quote:Op zaterdag 17 maart 2007 18:49 schreef tuinfluiter het volgende:
Even een vraagje?
Weet iemand wanneer Natasia
haar ventje Wilgo gaat zien, 2 uurs?
.
Grote kans dat dat gaat lukkenquote:Op zondag 18 maart 2007 13:34 schreef rebellious_angel het volgende:
Wat me wel opvalt is dat NatasJa bij Eric blijft en niet bij Brian. Of zou haar tactiek zijn om Eric los te willen weken....
Ik heb ze dit hele weekend echt nauwelijks aan gehad. Sinds de stemming waarbij Nasty die 2 uur kreeg is de lol er gewoon een beetje vanaf.quote:Op zondag 18 maart 2007 13:34 schreef scanman01 het volgende:
Ik heb de streams nog steeds niet aan. Sinds vanmorgen 10 uur niet meer
Wat knap van jequote:Op zondag 18 maart 2007 13:34 schreef scanman01 het volgende:
Ik heb de streams nog steeds niet aan. Sinds vanmorgen 10 uur niet meer
ik heb als vrouw 10 keer liever het gezelschap van een leuke homo dan van een criminele loverboy! Tenzij die laatste achter tralies zit, met een shock apparaatje op zijn lul dat getriggerd wordt iedere keer als hij een kut opmerking maakt.quote:Op zondag 18 maart 2007 13:34 schreef Peter6000 het volgende:
Natasia heeft volgens mij gewoon instructies gehad Eric niet te negeren.
Ik kan me anders niet voorstellen dat ze met zijn walgelijk mannetje tijd door wenst te brengen.
Ja, een kittig ding onze Ericquote:Op zondag 18 maart 2007 13:33 schreef blomst het volgende:
hahahaha, Eric brengt de rotzooi weer terug naar brian.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |