Wat dacht je van RTL met Sonja B. ?quote:Op vrijdag 13 april 2007 17:42 schreef robski18 het volgende:
Zometeen Ajax kijken
http://nl.myp2p.eu/Matches/Match1.htm
Geen idee eigenlijk, maar ik gebruik sopcast omdat daar imho de meeste kanalen te vinden zijn... Overigens is het gewoon schijtkwaliteit, dus dat ligt niet aan jouwn verbinding.quote:Op vrijdag 13 april 2007 18:29 schreef APK het volgende:
[..]
Gewoon een schijtprogramma dus, dat Sopcast.
Waarom gebruiken ze het dan?
PPMate etc. zijn veel beter.
20:27 Eredivisie live: Ajax - NAC Bredaquote:Op vrijdag 13 april 2007 18:32 schreef Longmen het volgende:
[..]
Wat dacht je van RTL met Sonja B. ?![]()
RTL7.quote:Op vrijdag 13 april 2007 18:39 schreef partyyboyy het volgende:
Waar is Ajax te zien?
Omdat het een P2P programma is ben jij meer afhankelijk van de internet snelheid van andere mensen.quote:Op vrijdag 13 april 2007 18:29 schreef APK het volgende:
[..]
Gewoon een schijtprogramma dus, dat Sopcast.
Waarom gebruiken ze het dan?
PPMate etc. zijn veel beter.
Dat snap ik.quote:Op vrijdag 13 april 2007 18:41 schreef Pizzakoppo het volgende:
Geen idee eigenlijk, maar ik gebruik sopcast omdat daar imho de meeste kanalen te vinden zijn... Overigens is het gewoon schijtkwaliteit, dus dat ligt niet aan jouwn verbinding.
Yep, maar er zijn andere progs zoals PPMate en PPStream die daar veel beter mee omgaan.quote:Op vrijdag 13 april 2007 19:33 schreef toma het volgende:
Omdat het een P2P programma is ben jij meer afhankelijk van de internet snelheid van andere mensen.
En Nac?quote:
Bij mij ook niet, net als gisteren kan ik via tvants niet op het kanaal komen. Verder heb ik alleen sopcast maar daarop is volgens mij geen Nederlandse wedstrijd te zien. Dan maar radio luisteren...quote:Op zondag 15 april 2007 14:58 schreef Erasmusch het volgende:
Is er een werkende stream voor Feyenoord? Hij pakt ze hier niet
Niemand???quote:Op zaterdag 21 april 2007 22:23 schreef Moody het volgende:
Ik probeer me aan te melden voor Planet (zoals bijna elk weekend met succes), maar ik kom niet bij het betalingsscherm (na klikken op een wedstrijd, gaat hij niet verder)
Hebben meer mensen hier last van momenteel???
jaquote:Op zondag 22 april 2007 09:52 schreef peaceman het volgende:
Vandaag nog graties streams te vinden?
Zie links in de OPquote:Op zondag 22 april 2007 09:52 schreef peaceman het volgende:
Vandaag nog graties streams te vinden?
en dat is ?quote:Op zondag 22 april 2007 11:26 schreef borisz het volgende:
die komt misschien nog anders moet je het op een andere manier doen
staan toch echt geen Sopcast links tussenquote:Op zondag 22 april 2007 12:24 schreef Longmen het volgende:
PSV en Ajax in gratis streams (idd de OP lezen)..
http://www.myp2p.eu/Sunday.htm
Je moet dan ff die andere progs (gratis) downloaden... en straks om half3 zit er vast alsnog één tussenquote:Op zondag 22 april 2007 12:28 schreef andre347 het volgende:
[..]
staan toch echt geen Sopcast links tussen![]()
oke, ik zal wel even kijken, maar SopCast is wel de beste (vind ik)quote:Op zondag 22 april 2007 12:45 schreef Longmen het volgende:
[..]
Je moet dan ff die andere progs (gratis) downloaden... en straks om half3 zit er vast alsnog één tussen
Kanalen zijn echt pas tegen half 3 online, is mijn ervaring...quote:Op zondag 22 april 2007 14:05 schreef oorsmeer het volgende:
Goed, PPMate geinstalleerd op Vista voor PSV, maar die geeft alleen maar errors?
quote:Op zondag 22 april 2007 14:10 schreef andre347 het volgende:
Nog steeds geen SopCast, dan maar PPMate ofzo
quote:Op zondag 22 april 2007 14:09 schreef Longmen het volgende:
[..]
Kanalen zijn echt pas tegen half 3 online, is mijn ervaring...
Bij PPmate niet hoor, dat zijn gewoon chinese/engelse tv zendersquote:Op zondag 22 april 2007 14:09 schreef Longmen het volgende:
[..]
Kanalen zijn echt pas tegen half 3 online, is mijn ervaring...
Gaat helmaal vanzelf..quote:Op zondag 22 april 2007 14:13 schreef JeroenV het volgende:
Is TV Ants een beetje makkelijk te bedienen enzo? Moet het nog installeren...
Hier ook. Zal wel nieuw zijn....loopt weer ouderwets kut trouwensquote:Op zondag 22 april 2007 14:35 schreef Coelho het volgende:
Iemand een idee hoe je planet voetbal in het schermpje af kunt laten spelen? Bij mij wordt standaard mediaplayer volledig geopend.
bedankt, welke wedstrijd komt op Tele2?quote:Op zondag 29 april 2007 13:13 schreef jp84 het volgende:
als je dat sopcast proggie download, kan je tele2 kijke
voetbalstreaming.cautela.nl op die zender moet je klikken
werkt niet, niet geldig adresquote:Op zondag 29 april 2007 13:13 schreef jp84 het volgende:
als je dat sopcast proggie download, kan je tele2 kijke
voetbalstreaming.cautela.nl op die zender moet je klikken
Ik weet niet of het GB zijn, denk eerder MBquote:Op zondag 29 april 2007 13:20 schreef Heero87 het volgende:
Weet iemand hoeveel GB die voetbalstreaming.cautela.nl per uur ongeveer gebruikt? Want ik zit hier met een verdomde datalimiet.
huh dit snap ik niet, waar moet ik op klikken om het te zien?quote:Op zondag 29 april 2007 13:22 schreef Piles het volgende:
[..]
Je moet m aanklikken, niet invoeren
Tis channel nr 6670
Je hebt een hele lijst Channels, zoek daar "6670, http://voetbalstreaming..." op, en dubbelklikquote:Op zondag 29 april 2007 13:30 schreef andre347 het volgende:
[..]
huh dit snap ik niet, waar moet ik op klikken om het te zien?
Bij mij Vit-Twequote:Op zondag 29 april 2007 13:38 schreef Erasmusch het volgende:
Hij laat nu RKC-W2 zien, klopt dat?
Is niet volgens mijquote:Op zondag 29 april 2007 13:47 schreef tiemo het volgende:
Wie weet er toevallig een link van Psv - Vitesse voor vandaag ??
Mijn ervaring met die site is dat bij het gedeelte van (mischien) al die links offline zijn..quote:Op zondag 29 april 2007 13:48 schreef Longmen het volgende:
[..]
Is niet volgens mij
http://www.myp2p.eu/Sunday.htm
Wat kijk je dan ? want de wedstrijden beginnen toch pas om half 3.. Nog een stream voor psv - vitesse?quote:Op zondag 29 april 2007 13:53 schreef jp84 het volgende:
met sopcast is het toch zo, des te meer mensen er kijken, des te beter de kwaliteit wordt oid?
want hij wordt aardig blokkerig nu, en begint veel te bufferen
quote:Op zondag 29 april 2007 13:35 schreef Piles het volgende:
[..]
Je hebt een hele lijst Channels, zoek daar "6670, http://voetbalstreaming..." op, en dubbelklik
Hier ook. Kuterniebrandts met zn kopquote:Op zondag 29 april 2007 13:53 schreef jp84 het volgende:
met sopcast is het toch zo, des te meer mensen er kijken, des te beter de kwaliteit wordt oid?
want hij wordt aardig blokkerig nu, en begint veel te bufferen
quote:Op zondag 29 april 2007 13:55 schreef Freecky28 het volgende:
Ik krijg alleen een streepje beeld te zien wat doe ik fout?????????????
[..]
quote:De OP schreef:
Als je zwart beeld krijgt op Sopcast of de kwaliteit iets beter wilt krijgen kun je de stream ook openen met VLC door daarin deze: http://127.0.0.1:8902/tv.asf link te openen. De stream in sopcast moet wel gewoon aan blijven staan.
Wtf kijk je dan want er is toch nog geen voetbal in nederland.. Is toch pas om half 3 ?quote:Op zondag 29 april 2007 13:56 schreef jp84 het volgende:
en nu kapt die er helemaal mee
cannot retrieve data
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |