SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Alles in één koop: 120 euro incl.
Korting bij een koop uit mijn andere topic:
[TK/TR] Resident Evil: Dead Aim, GT4 en meer voor de PS2
[ Bericht 29% gewijzigd door buzzer op 28-03-2007 20:23:18 ]
Oke, en de meerprijs van versturen?quote:Op zondag 18 maart 2007 14:44 schreef SunBoom het volgende:
Ja, hijs een beetje misvormig door de droger, dus niet ernstig. Zoals ik al aangaf is ie een beetje gekrompen, dus min of meer een misvormingdus niet dat de ene kant langer is dan de ander ofzo hoor
Voor 35 euro mag je het komen halen in Zwaag, dat is nabij Hoorn.
ja is goed noteer maar.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 17:10 schreef SunBoom het volgende:
RAM_ wil je hem nog? Bod iig genoteerd.
Ja, alleen er is al 15 excl. geboden. Zullen we er 25 incl. van maken? Breng een ander bod uit, of PM me.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 19:43 schreef doctor.starbucks het volgende:
http://www.mijnalbum.nl/Foto=Q3GOYWEF
15 inc geboden
(is dat Gsus spijkerbroek, W29 L34 (lengte is 106 cm, dus kleiner dan 34?)
Verder is de broek helemaal oké, dus niets mis mee. Gekocht bij een echte G-star winkelquote:Op zondag 18 maart 2007 12:34 schreef SunBoom het volgende:
Aangezien ik veel kleding niet meer pas, zet ik het maar hier te koop.
Wannabe mod?quote:Op woensdag 5 september 2007 22:30 schreef MrManiak het volgende:
Foto's weg....alles weg?
Haal dan ook ff uit je sig
Nee, ik wil die kikker! Mij!quote:Op donderdag 6 september 2007 16:41 schreef doctor.starbucks het volgende:
Ik bied op de gele kikker
+ kick
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |