ondanks het feit dat veel mensen hier enthousiast zijn over eric, denk ik dat hij bij het algemene kijkers-publiek wat minder goed scoort, blijf hem een onbetrouwbare gast vindenquote:Op zondag 18 maart 2007 12:38 schreef kybe het volgende:
Hoe kan het dat Jaap boven Eric staat?
denk jij nou dat IEDEREEN eric leuk vindt?quote:Op zondag 18 maart 2007 14:31 schreef Brici het volgende:
hoe kan natsia boven eric staan :S
Toch wel meer dan natasiaquote:Op zondag 18 maart 2007 14:50 schreef robert2006 het volgende:
[..]
denk jij nou dat IEDEREEN eric leuk vindt?
Idd, zijn populariteit op FOK neemt dus af.quote:Op zondag 18 maart 2007 23:53 schreef scanman01 het volgende:
Huub had op de vorige poll bijna 60% van de stemmen. Dat is nu toch wat minder, dus misschien is het wel iets dalende. maar niet veel
Want Sylvia is ouder , wijzer en mede door haar leven in Spanje anders gaan denken.quote:Op maandag 19 maart 2007 15:43 schreef PietjePuk63 het volgende:
Go Hupert!
Maar luister naar Syl, want die snapt het leven toch eigenlijk wel wat beter.
Brian op 2? klopt deze poll nog wel of heeft iemand zo een site (programma) waar je diverse keren mee kunt stemmen gebruikt.quote:Op maandag 19 maart 2007 09:21 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Ik ben zeer benieuwd naar je motivatie
Ik snap er werkelijk geen hol van dat brian op de 2e plaats staat hiero. Maar goed er zijn altijd lui die het leuk vinden een poll te vergallen.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 19:39 schreef itsme het volgende:
Ik denk dat het voor mijn gemoedsrust beter is als ik maar niet op sommige reacties in ga.![]()
![]()
Daar lijkt het wel op.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 19:40 schreef Suikeroom het volgende:
proxy nerdjes zitten de poll weer te verpesten![]()
Ik kan me niet voorstellen dat er 1 te vinden is (in tegenstelling tot Brian)quote:Op zondag 25 maart 2007 16:05 schreef tuinfluiter het volgende:
Bewoners-Amanda topic loopt als een trein,
alles wat ik daar op schrijf trekt in korte tijd 300 tot 400 bezoekers,
maar zij krijgt bij deze POLL 6 stemmen ?
Lezers, kijkers , maar geen fan van Amanda.
.
Ik denk dat het ook iets met tieten te maken kan hebbenquote:Op zondag 25 maart 2007 16:05 schreef tuinfluiter het volgende:
Bewoners-Amanda topic loopt als een trein,
alles wat ik daar op schrijf trekt in korte tijd 300 tot 400 bezoekers,
maar zij krijgt bij deze POLL 6 stemmen ?
Lezers, kijkers , maar geen fan van Amanda.
.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |