Want Sylvia is ouder , wijzer en mede door haar leven in Spanje anders gaan denken.quote:Op maandag 19 maart 2007 15:43 schreef PietjePuk63 het volgende:
Go Hupert!
Maar luister naar Syl, want die snapt het leven toch eigenlijk wel wat beter.
Brian op 2? klopt deze poll nog wel of heeft iemand zo een site (programma) waar je diverse keren mee kunt stemmen gebruikt.quote:Op maandag 19 maart 2007 09:21 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Ik ben zeer benieuwd naar je motivatie
Ik snap er werkelijk geen hol van dat brian op de 2e plaats staat hiero. Maar goed er zijn altijd lui die het leuk vinden een poll te vergallen.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 19:39 schreef itsme het volgende:
Ik denk dat het voor mijn gemoedsrust beter is als ik maar niet op sommige reacties in ga.![]()
![]()
Daar lijkt het wel op.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 19:40 schreef Suikeroom het volgende:
proxy nerdjes zitten de poll weer te verpesten![]()
Ik kan me niet voorstellen dat er 1 te vinden is (in tegenstelling tot Brian)quote:Op zondag 25 maart 2007 16:05 schreef tuinfluiter het volgende:
Bewoners-Amanda topic loopt als een trein,
alles wat ik daar op schrijf trekt in korte tijd 300 tot 400 bezoekers,
maar zij krijgt bij deze POLL 6 stemmen ?
Lezers, kijkers , maar geen fan van Amanda.
.
Ik denk dat het ook iets met tieten te maken kan hebbenquote:Op zondag 25 maart 2007 16:05 schreef tuinfluiter het volgende:
Bewoners-Amanda topic loopt als een trein,
alles wat ik daar op schrijf trekt in korte tijd 300 tot 400 bezoekers,
maar zij krijgt bij deze POLL 6 stemmen ?
Lezers, kijkers , maar geen fan van Amanda.
.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |